5941 sayılı Çek Kanunu yasallaştı ama, çek kanunu geçici 2.b. maddesi bu güne kadar kısmende olsa uygulanamadı, halen cezaevlerinde karşılıksız çek suçlamasıyla önemli sayıda arkadaşımız özgürlükleri için gün saymaktadırlar. Dosyaları Yargıtay temyizde olan arkadaşlarımız eli kolu bağlı beklemekte, aranmakta olan arkadaşlarımızın Avukatlar aracılığı ile başvuruları ise bazı Savcılık veya mahkemeler tarafından red edilmekte, Çek Kanunu geçici 2. maddede, Taahhütname kişi veya yasal temsilciler tarafından verilir açık hükmüne rağmen bir kısım mahkemelerce kabul edilmemekte kişinin savcılıkta bulunması şartı aranmaktadır. Kimi Savcılarımız ise, Hukukçu kimliğini bir yana atarak ülke ekonomisinin hukuktan daha önemli olduğunu açıkca dile getirmekten çekinmemektedir.
Yeni Çek Kanunu bir çok çelişkiler ve anlamsız kanun hükümleri ile doludur, tüm hakim ve savcılar bir yargıtay içtihatı beklemekte ve bu içtihat çıkana kadar, keyfi kararlar veya Adalet org sitesinde bir savcımızın tabiriyle “kafasına göre takılma” ve ön yargılarla karar verme durumundalar. Bir çok Yargıçlarımız ise, kanunun bir hak olarak tanıdığı erteleme ve verilecek taahhüdü samimi bulmadıklarını ifade ederek, sen bu borcu ödeyemezsin taahhüt red demektedirler.
Yeni Çek kanunu, Anayasa Mahkemesi’ne taşınmak üzeredir, Yargıtay, temyizde olan davaları Yerel Mahkemelere iade etme hazırlığında, yaklaşık bir yıldır bunca sorunlara bunca farklı uygulamalara rağmen genel bir içtihat yayınlamaktan imtina eden Yargıtayın, dava dosyalarını yerel mahkemelere iade etme kararıda yeni ve genel bir içtihatın habercisi olur diye umut ediyoruz.
Yeni Çek kanunu CHP tarafından Anayasa Mahkemesi’ne ihtimallen bu hafta sonu taşınmak üzeredir.Bizim bu aşamada yapabileceklerimiz ve imkanlarımız kısıtlıdır. Haftasonu Anayasa Mahkemesi'ne yapılacak iptal başvurusunu beklemek durumundayız.
Adaletsiz diye tabir ettikleri her konuda basın önünde açıklamalar yapan Adaletsizlik ve Hukuksuzluğu dile getiren, özellikle Ergenekon diye tabir edilen ve bu nedenle cezaevlerinde olanların hakkını savunmak için yırtınan YARSAV adlı Hakim ve Savcılar derneği var, bir çok e-mail göndermemize ve görüşme yapmamıza rağmen, haksız yere cezaevlerinde bulunan 65 bin kişi, haksız yere kaçak durumda evinden, ailesinden ayrı yaşamak zorunda kalan veya evinde hapis hayatı yaşayan yüzbinlerce kişi için ağızlarından bir kelime çıkmadı bu hukuksuzluğu bu adaletsizliği ve bu yaptırımları insan onuruna yakışmayan bir tutum olarak görmek istemediler.
Hakim ve Savcılar birliği için Demokrat Yargı adı altında yeni bir dernek kuruldu. Kurucu üyelerden Sayın Osman CAN bildiğiniz üzere Anayasa Mahkemesi raportörüdür, büyük ihtimalle Yeni Çek Kanunu raportörlüğünü yapacaktır.
Sorunlarımızı ve yaşadıklarımızı yargıdan ve haksız kanunlardan çeken vatandaşlar olarak bizler bu sorunlarımızı DEMOKRAT YARGI kurucu üyelerine aktaralım aşağıda bulunan mail adreslerine yaşadığımız sıkıntıları anlatalım, YARSAV dan görmediğimiz ilgiyi çek mağdurları olarak, Demokrat Yargıdan bulmayı umut ediyoruz.
Demokrat Yargı Kurucu Üyeleri
Faruk Özsu, Hakim İZMİR: faruk.ozsu@adalet.gov.tr
Hüsamettin Yuca, Hakim ANKARA: husamettin.yuca@adalet.gov.tr
Tekin Karaca, Hakim İZMİR: karacatekin@hotmail.com
Serhan Kesmez, C.Savcısı İZMİR: sizmir@hotmail.com
Kemal Şahin, Hakim ANKARA: kesah@mynet.com.tr
Ümit Kardaş, Em. Askeri Hakim: umitkardas@gmail.com
Osman Can, Öğretim Görevlisi: anayasa@yahoo.de
Orhan Gazi Ertekin, Hakim: ogertekin@mynet.com.tr
DEMOKRAT YARGI
Telefon : 0 312 4666756
E-Mail : iletisim@demokratyargi.org
Demokrat Yargı
Bilgisayarınızda İnternet Explorer'in Eski Sürümünü Kullanıyorsanız Yorumları Göremeyebilirsiniz, Chrome Tarayıcı Kullanmanızı öneririz. Acil yardım talepleri için admin@cekmagdurlari.com adresine e-posta gönderebilirsiniz
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
ben bu demokratik yargı denen kurumun düşenin halinden anlayacagını hiç zannetmiyorum.onlar bizi pkklı teröristen aşagı görüyorlar.inşallah beni utandırırlar ve bu çagdışı çek hapsine karşı çıkarlar madem işine geldigi zaman avrupa insan haklar kopenhang kriterleri diyorlar çek hapsine geldigi zamanmı bu bunlar elinin tersiyle itiyorlar?
YanıtlaSilyinede e-mail gönderelim bakalım nekadar DEMOKRATLARMIŞ?
Evet sayın arkadaşlar,işte şimdi ne yapacağız,nasıl mücadele edeceğiz,nereden başlayacağız gibi sorularımıza bir cevap.Artık bireysel sorunlarımızı bir kenara bırakıp genel anlamda mücadelenin başlaması gerektiği gündür.Geçmişte yaptığımız gibi birlik ve beraberlik içinde olup el birliğiyle verilen mail-fax ve telefonlara sarılmaktır.Bu site hukuk içinde hakkını arayan , adalete sonuna kadar güvenen , ne yazacağını bilen , hakkını arayan çek mağduru kişi , esnaf,iş adamlarından kuruludur.Bizler sadece özgürlüğümüzün teminat olmayacağını savunan sade vatandaşlarız.Ekonomik çalkantıların yaşandığı Dünyada ve ülkemizde , Dünyanın hiç bir yerinde olmayan karşılıksız çeklerde hapis cezasına ekonomik kılıflar bulmaya çalışan hükümet bir yana , Artık Yargının devreye girme zamanı gelmiş hatta geçmektedir.Yüzbinmleri ilgilendiren bu ucube , garabet yasaların vatandaşların lehine uygulanma zamanı gelmiştir.Adalet eğilmek,bükülmek istenebilir ama ASLA YANILMAZ.........assos
YanıtlaSilARKADAŞLAR ANAYASA MAHKEMESİNİN KURULUŞ VE ÜYELERİ İLE ALAKALI BAZI OLAYLARI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM..
YanıtlaSilBİLİNDİĞİ GİBİ 2002 YILINDA ÇEK KANUNU İLE ALAKALI VERİLEN BİR KARARDA HAŞİM KILIÇ,KARŞI OY KULLANMIŞ VE 1' E KARŞI 10 OY İLE ÇEK KANUNU ANAYASAYA UYGUN BULUNMUŞTU..
BEN HUKUKİ KAVRAMLARA HİÇ GİRMEYECEĞİM. ZATEN ANAYASA MAHKEMESİNİN ÇEK KANUNUNU İPTAL ETMEMESİNİN EN BÜYÜK NEDENİ ÇEKİN BİR HAVALE OLDUĞU İDİ.YENİ KANUNUNDA BUDA TERKEDİLDİ.ÇEK,SENET OLDU.
BEN BURDA ŞU HUSUSLARI HATIRLATMAK İSTİYORUM.BELKİ BİZİM YARARIMIZA OLUR BELKİ OLMAZ..;
2002 YILINDA KARŞI OY KULLANAN HAŞİM KILINÇ HARİÇ 4 ÜYE DAHA ŞUAN ANAYASA MAHKEMESİ ÜYELİĞİNİ SÜRDÜRMEKTEDİR.
BUNLAR: SACİT ADALI-FULYA KANTARCIOLU-MEHMET ERTEN-AHMET AKYALÇIN.
VE TABİKİ HAŞİM KILIÇ..
ANCAK BU 5 ÜYE HARİCİNDE 6 ÜYE DEĞİŞMİŞ.TABİ ÇEK KANUNU DA DEĞİŞMİŞ.. ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN..
yukardaki yazıyı ölesine yazdım. yorumlar size kalmış..
YanıtlaSilAnayasa Mahkemesi Raportörü ve 'Demokrasi ve Özgürlük İçin Yargıçlar ve Savcılar Birliği (Demokrat-Yargı) Derneği Kurucusu Doç. Dr. Osman Can, Türkiye'de adalet dağıtması beklenen yargıçların, toplumdan soyutlaştırılarak kapalı kafesler içerisine alındığını söyledi.
YanıtlaSilBöyle bir ortamda yaşayan yargıçların adalet dağıtmasının beklenemeyeceğini kaydeden Doç. Dr. Can, yargıyla toplum arasında çok ciddi mesafelerin ortaya çıktığını açıkladı.
http://www.porttakal.com/haber-can-yargi-kafes-icinde-605908.html
allah sonumuzu hayır etsin mail yolladım chp ye ne yapacaklar bakalım onlarında elinden sadece mahkemeye başvuru gelir ama mahkeme ne der bu kanun çıkarken vekil cumhurbaşkanı yönetmişti meclisi belki usule aykırı falan bulur allaha sığındık tutulacak bişey varsada yol parası bulabilirsem gelirim..hasan..
YanıtlaSilbu alacaklılarda kendi altını oyuyor hapisteyken nasıl para öderizki ve onlarda çeklerini ödeyemez hale gelir oda hapse düşer bu aslında bu açıdanda kör döğüş bi akp inadıdır bu başbakan hiç mi hiç ileri görüşlü değil görmüyormu bunu 2 yıla kadar herkez alacaklıda borçluda hapse düşer zaten mecliste ne yaptıysalar anayasa mahkemesinden döndü ayıp yahu biraz açık ve net olsaya bu başbakan..kapitalist olanlar bile bu cezaya karşı bu faşizmde bile olamaz suçtur çeki ödenmemesi mümkün olmayan hale getirseler ya bu çokmu zor..parayı bize bastırtmış oldu enflasyonuda hapis olarak koydu resmen çukura düşürdü esnafı işadamını bu feryatlara kapalı bir kafa ülkenin vizyonu olamaz çok gitmez 2 yıla dışarda tüccar kalmaz...
YanıtlaSilarkadaşlar OSMAN CAN bugün habertürkte karşıt görüşte (program 20:00 başlıyor) anayasa ile ilgili konuşacakmış.site yöeticileri e-mail gönderelim belki program sunucusu çek hapsiyle ilgili soru sorar.
YanıtlaSilEvet maillere devam arkadaşlar.
YanıtlaSilİçinde bulunduğumuz durumları ,Haksız yere cezaevlerinde yatan arkadaşlarımızı , ailelerimizi,yerel mahkemelerin ayrı ayrı kararlar aldığını , bir karmaşa yaşandığını ve bundan biz esnafların mağdur olduğunu , Özgürlüğümüzün teminatının cezaevi olmadığını anlatalım arkadaşlar....Bireysel mücadelenin anlamının kalmadığı bu günlerde , blog olarak mücadele kararı alınmıştır.Yapılabilecek diğer girişimler hukuk dışına çıkmadan neler olabileceği hep beraber zamanı geldiğinde karar alınacaktır.Şu anda hep birlikte Demokrat Yargı Kurucu Üyelerine mail atıyoruz.
Habertürk
YanıtlaSilKarşıt görüş
Palçiçek Pamir
karsitgorus@haberturk.com
"Bir elektronik posta iletisiyle geldi ilk haber.
YanıtlaSil‘Sayın Beki’ diye başlıyor.
Noktası virgülüne şöyle:
‘’Haklı serzenişinizi okudum. Ancak haklılığınızın bir bilgisizlik veya yok sayma üzerine kurulu olduğunu da ifade etmek istiyorum.
Demokrat Yargı’nın yok sayılmasını kabul edemiyoruz. Tüm internet sitelerinde ve ajanslarda geçmiş olmasına rağmen Radikal’de yer almamış olması, Demokrat Yargı’nın hem Balyoz Planı, hem de Anayasa Mahkemesi kararına tepki vermemiş olduğu anlamına gelmiyor.
Demokrat Yargı’nın olmadığı anlamına da gelmiyor kuşkusuz.
‘www.demokratyargi.org’ adresinden iki basın duyurumuzu okuyabilirsiniz.’’
***
Mesaj, Demokrat Yargı Eşbaşkanı sıfatıyla Osman Can’ın imzasını taşıyor.
Demokrat Yargı, YARSAV’a rakip olarak örgütlenen hâkim ve savcıların sivil toplum kuruluşu.
Eşbaşkanı Osman Can da, Anayasa Mahkemesi’nin raportörü.
Tepkisine gelince, yerden göğe kadar haklı.
Bağımsız yargı’cıları ararken, Demokrat Yargı’cıları ihmal etmişiz, doğru.
Ancak yok sayma kastından değil, dikkatten kaçmış olmasındandır.
Telafi yerine geçer mi bilmem ama, kusur bana ait olduğuna göre, düzeltir özür dilerim.
Amma!... Özrümden, ‘Bağımsız yargıcı’ların peşini bırakacağım sonucu çıkarılmasın.
***
Gözlerim açık, ısrarla inatla dinliyorum Yargıtay’ı, HSYK’yı, YARSAV’ı, baroları...
Sivil yargının yetkileri daraltıldı; ses yok.
Yürüyen davaların seyri, adaletin tam tecellisi, hukukun üstünlüğüne inanç menfi tesire maruz kaldı; ses yok.
Sivil mahkemelere güvensizlik serdedildi; ses yok.
İddiaya göre Balyoz planında, yargı mensupları ‘darbeye dost-darbeye düşman’ diye fişlendi; ses yok.
Hâkim Kadir Kayan yerine Genelkurmay Adli Müşaviri karar açıkladı; gene ses yok.
Şimdi değilse, ne zaman konuşacaksınız?
Meclis’e, siyasete laf sokacak yer olmadığı için mi bekliyorsunuz?
O gümbür gümbür bildirileriniz nerede?
Askere yürüyüş kararı sayar gibi tok çıkan vurgulu tonlamalarınıza ne oldu?
***
Yargıtay Başkanı Hasan Gerçeker, Star’dan Şamil Tayyar’a konuşmuş dün.
Balyoz Planı’na niye sessiz kaldıklarını anlatmış.
“Demokrasiye aykırıdır, suçtur, hukuksuzdur” diyor.
Askerin sivilde muhakeme edilebilmesi için de, Anayasa değişikliğine ihtiyacı işaret ediyor.
O cesur çıkışlar gitmiş, mahçup bir sızlanma gelmiş sesine...
İhsas-ı rey olmasın diye sessiz kalıyorlarmış, sonuçta önlerine gelecekmiş bu davalar.
Sormazlar mı peki size!...
Daha evvel rey üstüne rey ihsas ederken neredeydi bu dikkatiniz?
Sıra savma kabilinden nümunelik, tadımlık açıklamalarla geçiştirmeye çalışıyorsunuz.
Ama bu vartayı kolay savuşturamazsınız.
Sizden beklenen, esaslısından şöyle gür bir sedadır.
Haydi gösterin kendinizi!"
AKİF BEKİ Radikal
27/01/2010
arkadaşlar ,
YanıtlaSildemokrat yargı üyelerine hapis cezasının kaldırılması gerektiğini anlatan yazılar mail atalım
1- yazılar çok uzun olmasın
2- yazılarımızda çekin vadeli olmasının çekin senetten bir farkı kalmadığının üstünde duralım.
3- hapis cezasının KAST ı başkalarını dolandırmak için karşılıksız çek verenlere olabileceğinin üzerinde duralım
'Karşıt Görüş'te yılın buluşması!
YanıtlaSilYargıtay Onursal Başkanı Sabih Kanadoğlu ve Demokrat Yargı Derneği kurucusu ve eş başkanı Doç. Dr. Osman Can canlı yayında karşı karşıya geliyor
27.01.2010 10:03
Anayasa değişikliği tartışmaları tüm hızıyla sürerken…Yargıtay Onursal Başkanı Sabih Kanadoğlu ve Demokrat Yargı Derneği kurucusu ve eş başkanı Doç. Dr. Osman Can canlı yayında karşı karşıya geliyor ve “Nasıl bir Anayasa?” sorusuna cevap arıyorlar.
Balçiçek Pamir’le Karşıt Görüş “Bir araya gelmez, asla konuşmaz” denenleri buluşturmaya devam ediyor. Balçiçek Pamir’le Karşıt Görüş’ün bu akşamki konukları Yargıtay Onursal Başkanı Sabih Kanadoğlu ve Demokrat Yargı Derneği kurucusu ve eş başkanı Doç. Dr. Osman Can.
Balçiçek Pamir’le Karşıt Görüş bu akşam saat 20:00’de Habertürk’te
Habertürk
Karşıt görüş
Palçiçek Pamir
karsitgorus@haberturk.com
Bu yazıya takılma
YanıtlaSilonlarda kafasın a göre yorumlamış işte yasayı
onlarda ne yaapacağını şaşırmış
balçiçek pamir e bugün ki proğramı için e-mail gönderdim,bence herkesin e- maillere sarılması lazım,yeni çek kanunun ceza hükmü olan 5/1 maddesi anayasaya aykırıdır ve iptal edilmelidir.herkes balçiçek pamire bugün ki proğramıiçin e- mail göndersin
YanıtlaSilSn. Jenardi öylesinede olsa sen yaz çünkü sizin,Sn.Cüneyt'in, Sn. Myway'in Sn. ekm2510'un. Sn.Zeynep'in Sn.Sami Kal'ın Sn. M.K.nın Sn.Çekten çeken Sn.Mersin'linin Sn. İhtiyar'ın ve şuan aklıma gelmeyen emekçilerin eksikliği çok belli oluyor sizlerin bu uğurda harcadığınız emekler yabana atılacak emekler değil her zaman olduğu gibi sizlere sonsuz teşekkürler sizlerin sayesinde savaşa devam çünkü bu savaş bizim geçmişimiz,geleceğimiz, çoluğumuz,çocuğumuzun istikbali onurumuz kısacası her şeyimiz Sn. Jenardi neyi ima ettiğinizi anladık o kişiler değişmiş İnşallah olumsuz düşünen diğerlerinin düşünceleride değişmiştir.
YanıtlaSilSaygılarımla.
DEMOKRAT YARGI *******HADİ BAKALIM GÖNDERİN MAİL LERİ BELKİ BİZE FAYDASI OLUR DENİZE DÜŞEN YILANA SARILIR DEMİ dostlarım bazı şeyler başa gelince insanlar daha iyi anlıyor bu güne kadar bu ülkenin vatandaşı olarak kendimi bilirken başım çekten derde girince bu ülkede yaşayan herkesin gemisini kurtaran kaptan olduğunu gemiyi batırınca sokaktaki köpekten farkı olmadığını bir anda azılı bir suçlu olduğumu gördüm şöyle bir geriye baktığımda ya ben bu muydum diyorum şimdi işim gücüm yok bol bol düşünüyorum falanca falan işi yaptı yok haram dedik biz böyle bir şeye tenezül etmedik vatan dedik yetim hakkı dedik aksine faydalı işler yaptık buluşlar yaptık patentler aldık yolda yürürken bizden mutlusu yoktu öbür tarafta bizim gibi düşünmeyenler cebini doldurdu biz eridik şimdi o cebini dolduranlara bu ülkede beyefendi diyorlar bizlerede dolandırıcı kaç günlerden beri bağırıyoruz feryad ediyoruz bakın ağalar bakın beyler biz ekonomideki bozuk gidişatın kırılan parçalarıyız biz dolandırıcı değil batmış perişan olmuş esnaflarız mahfolduk ailemiz çocuklarımız evimiz barkımız ekmek teknemiz darmadağan oldu ekonomik bir felaket var yardım edin en azından bizi hapse atmayın denizin ortasında kaldık belki yüzerek kurtulacağız elimizi kolumuzu bağlarsanız nasıl yüzeriz kim bizi dinliyor kim derdimizi anlıyor kim bizim gerçek sorunumuzu dile getiriyor birtek bildikleri bir şey var ödeyeceksiniz arkadaş bak çekini ödemediğin arkadaşta mağdur şimdi yada çekler ödenmesse türkiyede ticaret durur diyorlar kim diyor ya tefeci yada mal tefecisi üç kuruş parası olupta kendi menfaatleri doğrultusunda ahkam kesen insanlar biz onlar için filimlerdeki kötü adamız birde bunlara haspel kader okumuş biryerlere gelmişlerde katılıyor devlet bir makam vermiş bizim iyi günlerimideki gibi onlarda kendilerini bir nimetten sanaraktan bol bol ahkam kesiyorlar ekonomistler gibi görüş beyan ediyorlar ama aldıkları maaşı devletin lojman desteği olduğu halde zor yetiştiriyorlar ondan sonra bir vatandaş geliyor yüzbin tl çekini ödememiş oooo bu kadar büyük para ne yaptın sen bu kadar parayı kesin sen dolandırıcısın yahu bu yüzbin tl syn efendim ben bu parayı bir ayda sadece işçilerime maaş olarak veriyordum benim tesisim bu paranın 40 misli ama icra hurdada sattı üç kuruşa vs vs vs vs CANLARIM biz bu işten böyle çıkamayız hep söylüyorum bizim gerçek sayımız bu değil gerçek sayımız toplayalım en az 500 bin kişi ile meclise dayanalım bizim gerçek muatabımız meclistir ben kendi ülkemde kendi vatanımda BİR BAŞKASININ YAPMIŞ OLDUĞU KAZA YÜZÜNDEN ESİR EDİLEMEM ben esnafım namuslu esnafım petrol kaçakçısı yada ayaklı tefeci değilim hadi arkadaşlar her kes işini doğru yapsın doğru yapmayanı o koltukta NE PAHASINA OLURSA OLSUN OTURTMAYALIM EZİLEN AŞŞAĞALANAN ÇOCUKLARIMIZA REZİL OLAN BİZİZ sayın dostlarım hep söylüyorum ilil örgütlenmemiz lazım şimdiden başlamamız lazım kimse kendini aldatmasın sayın site yöneticileri bu örgütlenmeyi organize edmeleri lazım bu kadar güzel şeyler yaptınız inkar olmaz ama artık yaptıklarınız bu mücadele adına yetmiyor sesimizi duyurmak adına hakkımızı aramak adına birleşmemiz lazım ki o mecliste bizim için kıs kıs gülenlere komik olan neydi diye soralım lütfen arkadaşlar lütfen uyanın bu işin sonunda hepimiz sokalarda sürünceğiz petrol kaçakçıları tefeciler devleti soyanlar hayali ihracatcılar ONLAR ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEM BU GÜN DE OLDUĞU GİBİ MİLLET MECLİSİNDE MİLLETVEKİLİ OLARAK DOLAŞACAKLAR davamızda haklıyız herkesin çocuğu kıymetli ise bizim çocuklarımızda kıymetli ben çocuğumun yüzüne bakamıyorum.iz.er
YanıtlaSilSn.Zeynep kardeş hepimizin kafası durdu ben derimki akşam tam saat 20.00.de anlaştığımız bir taslak üzere altına İmza Blog Çek Mağdurları, Adımızı Soyadımızı yazarak meail atalım acizane fikir Belki Sn.Bal Çiçek sorar. dikkat çeksin diye yazı karakterini falan aynı kullanalım.
YanıtlaSilsayın 18
YanıtlaSilbu yazının altına aynen imzamı atarım
bu hakimler savcılar MEMUR oldugu için bizi anlamıyorlar.türkiyede memurla esnaf arasında kopukluk var aslında memurlar esnafı kıskanıyor esnaf düştümüde oh olsun diyor ve tekmelemeye başlıyor kendine göre intikam alıyor.memur beyler sizin maaşınız bizim ödedigimiz vergiden ödeniyor.siz hiçbirşey ödemiyorsunuz size bir soru:devlet sizin vergi için kesilen kesilen paranızı size verse esnaf gibi martta verginizi ödeyin dese adım gibi eminim çogunuz vergi borçlusu olur devlet bunu bildiginden paranızdan maaşı pesin kesiyor(kesilen parayı yine esnsf veriyor)sonra sii bizim üzerimize salıyor sizde zevkten dörtköşe bizi hapse atıyorsunuz yasa üzerinde yorum üzerine yorum yapıyorsunuz bu memlekette esnaf kalmassa sizde maaşlarınızı biraz zor alırsınız bunu unutmayın!
YanıtlaSilSAYGIDEĞER MEHMET CEYLAN BEN HER ZAMAN BU EKRANIN KARŞISINDAYIM BAZEN YAZARAK GENELDE DULARIMLA BURDAYIM SAYGILAR ihtiyar
YanıtlaSilSn. İz Er deminki teşekkürde ismini yazmayı unuttum kardeş kalemine yüreğine sağlık noktasına virgülüne her harfine katılıyorum. Ne gerekiyorsa yapalım birde ne yapalım biliyormusunuz bir rüya görelim hapis cezası kalkmış hepimiz yavaş yavaş işlerimizi kurtarmaya başlamışısız borçlarımızı ödemeye başlamışız,göğsümüzü gererek yürüyoruz biz birbirimizi unutmamışız herkes dost olmuş mal alırken satarken ÇEK MAĞDURLARI sitesi müdavimlerini seçiyoruz ne ğüzel olur değilmi kusuruma bakmayın bu dertler beni hayal peres yaptı.....
YanıtlaSilSaygılarımla,
Sn.İhtiyar teşekkür ederiz,sizlere ve Dualarınıza her zaman ihtiyacımız var Allah hiç birimizin eksikliğini göstermesin......
YanıtlaSilSaygılarımla,
Ne güzel dimi bu kadar dert, bu kadar sıkıntı varken hayal kurabiliyor renkli rüya görebiliyorsun diyeceksiniz ama demeyin yanlızlıklarımıza umut yarınlarımıza ışık oldu bu site yöneticileri ve müdavimleri kusura bakmayın buğün çok konuştum başınızı ağrıttım Sn. Cüneyt, Sn. Jenardi Sn. Myway kızacak yeter az konuş diyecekler sustum....
YanıtlaSilSaygılarımla,,,
SAYIN CÜNEYT BEY VE SAYIN JENARDİ
YanıtlaSilYorumlardan gördüğünüz üzere yine hatipliğinize,yazarlığınıza,bilginize ihtiyacımız var..Hepimizin ortaklaşa gönderebileceğimiz bir metine ihtiyacımız var..Lütfen bu konuda yardımcı olun ki derdimizi doğru,dikkat çekebilecek ve net bir şekilde iletebilelim...
sayın MEHMET CEYLAN haklı değilmiyim dostum ben suçlu değilimki aman dileyim kim bu memleketi bu hale soktu kim bizi bu hale getirdi yalancı dolandırıcı onlar seçilmeden önce bissürü yalanlar attılar bizde inandık ALLAHA yakın insanların ALLAH adını ağzından düşürmeyen insanlardan zarar gelmez dedik ama bak halimize ilk önce çin mallarını doldurdular neymiş çinle rekabet edip esnaf fiyatlarını düşürecekmiş başardılar binlerce ufak imalatçımız battı parası olan gitti çinde kendi markasıyla fason mal yaptı yada muadil malzeme getirdi izmirde bir ayakkabıcılar sitesi var 400 dükkan boş ondan sonra enflasyonu düşürceğiz diye firene bastılar talebi sıfıra indirip halkta alım gücü diye birşey bırakmadılar esnaf ayakta kalmak için bir birinin gözünü oymaya başladı sonucta çoğu ya battı yada batmak üzere bizlerde bu girdabın bu ekonomik çöküntünün altında ezilen insanlarız her şeyimiz kaybettik yetmiyormuş gibi git bide hakimle uğraş savcıyla uğraş neden neden ben çile çekeyim ben kimseyi öldürmedim aksine öldürüldüm bu saatten sonra ya nakavt yada tuş yapacağız başka alternatif yok saygılarımla iz.er
YanıtlaSilkonuyla ilgili değil ama kimse yardımcı olamıyor
YanıtlaSilbanka hesbımdaki para bloke edildi (1 yıl önce)dişardaki çek yaprakları zorunlu tutar karşılığı olarak,üzrinden bir yıl geçmesine rağmen bu bloke kalkmıyor çünkü çek yaparaklarını iade edemedim,icra ve ceza davaları devam ediyor
bazı bankalar ödemekle zorunlu oldukları tutarın süresini ibraz tarihine göre 6 ay,bazı bankalar ise 10 yıl olarak uyguluyor
bloke paramı alamamıyorum süre 10 yıl diyor banka,
tahsil edemediğim bir sürü çek var,bunların zorunlu karşılığıni almaya gittiğimde diğer banka süre 6 ay diyor
yeni kanunda ise takastan yazılan çekler için yetersiz hesp bakiyesi 15 gün bloke edilir diyor
ödemekle zorunlu olduğu tutarla ilgili bir süre veya değişiklik göremedim,anlayan varsa bir anlatsın memmnun olurum
ben yıllarca esnaflık yapmış ülke degerlerine baglı bir vatandsım ama bugüz herşeyimi kaybetmiş mevcut ceklerimim toplayamıyorum ve cek cezalarımdan ceza evine girmek icin korkarak kacıyorum cek cezam yüzünden iş bile bulamıyorum ben degilde bizi bu hale düşürenler ülkemizi böyle yönetenler utansın bıktım artık
YanıtlaSilArkadaşlar;
YanıtlaSilblog başlık konusunda verilen mail adreslerine ve de karşıt görüş programına gerekli mailleri ben kendi adıma attığımı belirtmek istedim. Umarım sitemize uğrayan ya da yorum yapan arkadaşlarımız da bu görevlerini yerine getirmiştir, böylelikle daha ilk günden DEMOKRAT YARGI derneği üyelerini ÇEK MAĞDURLARI'ndan gelen yazı yağmuruna tutmuşuzdur. Ne kadar çok mail atılırsa o kadar dikkat çekecektir. Saygılarımla,
CAN
28 de yazan dostum benim bankadaki param 2006 dan beri duruyor.Çekler yazılmış aradan 5 yıl geçmiş ama bankadaki blokeyi kaldıramıyorum.Sanki çeki yazan gelipte 5 yıl sonra verin bankanın sorumlu olduğu 600 TL yimi diyecek o zaman 375 tl idi zaten.Ama gel görki banka on yıl üzerinde ısrar ediyor ve faizsiz olarak paranın üzerine kondu.Çek yazıldığında bankanın sorumlu olduğu miktarı almayanın 5 sene sonra bankaya geri gelipte sorumluolduğunuz miktarı ödeyin deme hakkı varmı.Gerçekten bilen varsa bu konuda bizi aydınlatabilirmi.Bu nasıl bir blokedir böyle.Hakkımızı nasıl aramalıyız.
YanıtlaSilT.C ŞİŞLİ 12.ASLİYE CEZA MAHKEMESİ
YanıtlaSilDOSYA NO: 2009 /1181
KARAR NO: 2009 / 1369
C.SAVCILIĞI ESAS NO: 2009 / 10474
HAKİM: KEMAL SELÇUK YALÇIN
C.SAVCISI: OSMAN TATNAR
KATİP: MURAT ÜĞÜZ
DAVACI: K.H.
KATILAN: FAKTORİNG A.Ş
VEKİLİ:
SANIK:
SUÇ: KARŞILIKSIZ ÇEK KEŞİDE ETMEK
SUÇ TARİHİ / SAATİ: 25.11.2008
SUÇ YERİ: İSTANBUL ŞİŞLİ
KARAR TARİHİ: 23.12.2009
GEREKÇELİ KARAR
TÜRK MİLLETİ ADINA
Yukarıda açık kimliği yazılı sanık hakkında mahkememizde yapılan duruşma sonunda:
GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:
Sanık hakkında karşılıksız çek keşide etmek suçundan eylemine uyan 3167 sayılı yasanın 16/1 maddesi gereğince cezalandırılması istemiyle kamu davası açılmıştır.
Sanığa üsulüne uygun tebligat yapılmış ancak duruşmaya gelmemiştir.
Müşteki vekili sanıktan şikayetçi olduklarını, davaya katılma taleplerinin bulunduğunu beyan etmiştir.
Yargılama sürerken 5941 sayılı çek kanunu 20.12.2009 tarihinde yürürlüğe girmiştir.
5941 sayılı çek kanununda karşılıksız çek keşide etmek suçu 5.maddede düzenlenmiş ve ‘üzerinde yazılı bulunan düzeltme tarihine göre kanuni ibraz süresi içinde ibrazında çekle ilgili olarak karşılıksızdır işlemi yapılmasına sebebiyet veren kişi hakkında hamilin şikayeti üzerine her bir çekle ilgili olarak binbeşyüz güne kadar adli para cezasına hükmolunacağı’ hükmü getirilmiş ve madde metninden, keşide tarihinden evvel ibraz edilen çeklerin yaptırım altına alınmadığı anlaşılmıştır.
Neticeden yapılan yargılama 5941 sayılı çek kanunu ve tüm dosya kapsamına göre suça konu çekin keşide tarihinin 25.11.2008, ibraz tarihinin 21.11.2008 olduğu anlaşılmış olup unsurları açısından oluşmayan atılı suçtan dolayı sanığın beraatine karar vermek gerekmiştir.
HÜKÜM: Yukarıda açıklanan nedenlerle;
Her ne kadar sanık hakkında karşılıksız çek keşide etmek suçundan eylemine uyan 3167 sayılı yasanın 16/1 maddesi gereğince cezalandırılması istemiyle kamu davası açılmış isede suça konu çekin keşide tarihinden önce ibraz edildiği anlaşıldığından ve bu itibarla unsurları açısından oluşmayan suçtan dolayı sanığın beraatine,
Dair kararın tebliğ yada tefhiminden 7 gün içinde mahkememize sanık vekili, katılan vekili ve C. Savcısı tarafından yapılacak yazılı yada sözlü başvuru ile Yargıtay yolu açık olmak üzere mütalaaya uygun olarak verilen karar katılan vekilinin yüzünde karşı sanığın yokluğunda, C.savcısı hazır olduğu halde açıkça okunup usulen anlatıldı. 23.12.2009
star haber alt yazı geçti.
YanıtlaSil"bir zamanlar patrondular.taksici tekstilciler az sonra star haberde"
izleyin
zeynep hanim,
YanıtlaSiltekstilci garsonlarda var ben gibi mesela
sayın 34 geçmiş olsun.
YanıtlaSilkonu ne iş yapıldığı değil zaten. insanların yaşadığı zorluklar.
arkadaşlar
haber türk teki karşı görüş programını boş bırakmayın lütfen
SAYI KANADOĞLU VE SN CAN ı aynı programda yakalamışken 5941 nolu yasanın anayasaya aykırı olma noktalarını yazalım mail atalım sn Pamir den sormasını rica edelim. ne kadar çok mail olursa o kadar şansımız artar biliyorsunuz.
bu akşam saat 20:00 de başlıyor
karsitgorus@haberturk.com
Merkez bankası : karşılıksız çek sayısı 2009 yılında % 24,3 arttı
YanıtlaSilMEMLEKETTİN HALİNE BAKIN ARKADASLAR DARBE DARBE DARBE BAŞKA KONU KALMADI . HERŞEY GÜZEL, HERKES MUTLU, PİYASALAR SUPER HERKES İKTİDARI BAŞARISINDAN DOLAYI KISKANIYOR GİBİ BİR İNTİBA YARATAN AKP HİÇMİ TV SEYRETMİYOR ACABA ESNAF BATMIŞ TAXİ KULLANIP GECİNMEYE ÇALIŞIYOR.TV CIKIP MEMLEKETİN SUPER OLDUĞUNU,DEMOKRASINİN TIKIR TIKIR İŞLEDİĞİNİ BANGIR BANGIR UTANMADAN SOYLUYORLAR.ALLAH BU KADAR İNSANI BU DURUMA DÜŞÜREN AKP BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN.MEMLEKETTE İCRA DAİRELERİ İFLAS ETMİŞ DURUMDA İŞİMİZ COK ZOR ÇOK.
YanıtlaSilwww.tcmb.gov.tr/yeni/bgm/oatim/cekadet.html
YanıtlaSilibraz tarihinden önce vurulan çekimden dolayı bende beraat almıştım sonra çek tarihi bu ibraz ilgili kanundan önce olduğundan infaza devam a döndü bursa 3. asliyeden almıştım beraati...
YanıtlaSilyargıtayda sanırım bu çeklere karşı olağan üstü hükümet yanlısı aşırı kapitalist görüş mevcut zaten 3167 yi tck ya rağmen yürürlükte tuttular...
Karşılıksız çek sayısı 2009'da yüzde 24.3 arttı
YanıtlaSilMerkez Bankası tarafından bankalara duyurulan toplam karşılıksız çek sayısı, 2009 yılında, bir önceki yıla göre yüzde 24.3 artarak 1 milyon 910 bin 650'ye çıktı.
Merkez Bankası verilerine göre, karşılıksız çek sayısı 2008 yılı sonu itibarıyla 1 milyon 537 bin 194 adet idi.
Aynı dönemde, mahkemeler tarafından yapılan bildirimlere göre ise, Merkez Bankası'nca duyurulan yasaklanan çek sayısı da yaklaşık yüzde 8 artarak 76 bin 782'den 82 bin 934'e yükseldi.
Bankalarca Merkez Bankası'na yapılan bildirimlere göre, Merkez Bankası'nca duyurusu yapılan, karşılıksız kaldıktan sonra ödenmiş çek sayısı 2009 yılında yüzde 22,4 artarak 912 bin 178'den 1 milyon 116 bin 983'e çıktı.
Aralık ayında düşüş
Merkez Bankası tarafından bankalara duyurulan toplam karşılıksız çek sayısı 2009 Aralık ayında, 2008 yılının aynı ayına göre yaklaşık yüzde 8,9 azalarak 134 bin 285'e indi.
Karşılıksız çek sayısı 2008 Aralık ayında 147 bin 392 adet idi.
Mahkemeler tarafından yapılan bildirimlere göre, Merkez Bankası'nca duyurulan yasaklanan çek sayısı da 2009 Aralık ayında, 2008 yılının aynı ayına göre yüzde 11,1 yükselerek 5 bin 306'dan 5 bin 895 oldu.
Bankalarca Merkez Bankası'na yapılan bildirimlere göre, Merkez Bankası'nca duyurusu yapılan karşılıksız kaldıktan sonra ödenmiş çek sayısı aralık ayında, 2008 yılının aynı dönemine göre yüzde 49,6 artarak 63 bin 55'den 94 bin 304'e çıktı.
Aylık bazda yüzde 18.2 arttı
2009 Aralık ayında kasım ayına göre Merkez Bankası tarafından bankalara duyurulan toplam karşılıksız çek sayısı yüzde 18,4 artarak 113 bin 584'den 134 bin 285'e, birikimli karşılıksız çek sayısı yüzde 20,4 yükselerek 1 milyon 776 bin 365'den 1 milyon 910 bin 650'ye çıktı.
Mahkemeler tarafından yapılan bildirimlere göre, Merkez Bankası'nca duyurulan yasaklanan çek sayısı yaklaşık yüzde 39,3 oranında azalarak 9 bin 720'den 5 bin 895'e geriledi.
Aynı dönemde, mahkemelerin bildirimleriyle Merkez Bankası'nca duyurulan yasaklanan birikimli çek sayısı yüzde 7,6 artarak 77 bin 39'dan 82 bin 934'e, bankalarca Merkez Bankası'na yapılan bildirimlere göre, Merkez Bankası'nca duyurusu yapılan karşılıksız kaldıktan sonra ödenmiş çek sayısı yüzde 13,1 yükselerek 94 bin 304 oldu.
Kasım ayında bu sayı 71 bin 538 idi. Duyurusu yapılan, karşılıksız kaldıktan sonra birikimli ödenmiş çek sayısı da yüzde 9,2 artarak 1 milyon 22 bin 679'dan 1 milyon 116 bin 983'e yükseldi.
cnntürk.com\ekonomi
sn 39
YanıtlaSilhangi tarihte çekiniz ibrah tarihinden önce yazıldı?
Bu bizim gerçeğimiz,
YanıtlaSilortalama her 4 esnaftan birinin kapısını haciz memurları çalmış.
yıllardır çalışmış tekel işçileri tekelin satılasıyla ortada kalmış üstelik özlük hakları gaspedilmek isteniyor.
Ticaret yapıp çekini ödeyemeyen esnafa hapis cezası veriliyor. Ardından guraba bir yasayla bir süreliğinede olsa çıkması için ortam yaratılıyor onuda birçok savcı ve hakim uygulamıyor.
Hakimler uyguladı diyelim tahhüt verip serbest kalanlara yurtdışı çıkış yasağı konuluyor. Tamam koyun ama o zaman o insanlara bu ülkede iş bulun iş verin ki borçlarını ödesinler oda yok. O zaman sen bu yasayı çıkarsan ne olur çıkarmasan ne olur.
Bir yasa çıkarırken yasanın dilini bile düzgün yazmıyorsun. Yazsan farklı hakimler savcılar farklı yorumlar çıkarıp farklı kararlar vermez.
Başbakan valilerine diyorki. eşinizide yanınıza alıp dışrı çıkın yoksul garip insanları ziyaret edin onların vebali önce sizin sonra benim boynumdadır diyor.
Şimdi ben soruyorum başbakana bizim vebalimiz kimin boynunda olacak. Kapımızın çalınması, derdimizin dinlenmesi için dilenci durumuna düşene kadar beklenmesimi gerekir.
Bizler bu ekonominin çarkındaki birer dişli değilmiydik. Vergi verendik, aş iş verendik şimdi aşa işe muhtaç hale geldik. üstelik birde hapislerde süründürülüyoruz. Bumu yasa, bumu adalet, bumu insanlık... Her cümlesinde hak hukuktan bahseden başbakanımıza benim birçift sözüm var.
Yasalar olmalı ama Anayasaya aykırı olmamalı
Yasalar iptal edilince iptal gerekçesini ortadan kaldırmak için adli para cezası gibi by pas taktikleri güdülmemeli.
Hapisten çıkmaya çalışan 35 bin insan dolandırıcıysa onları salmamalıydınız. Yok dolandırıcı değillerse hapse hiç atmamalıydınız.
Eğer Allah indinde benimde hakkım varsa sizlerde helal etmiyorum.
Çünkü bizler bunları hakedecek birşey yapmadık.
saygılarımla
yargıtayın içtihadı ile ilgili bir karar bekleniyordu bunu cüneyt bey söylemişti bir haber varmı??
YanıtlaSilArkadaşlar şunu anlayamıyorum.Şahsım adına habertürk ,e şimdiye kadar gönderdiğim mailler belki abartısız 100 olmuştur.Fakat şunu anlıyorum tartışma konuları bizim sorunlarımızla alakalı olmadığı için kişilere sorulmayacağınıda biliyorum.Bizlerin bu tür tartışma programlarını bombardımana tuttuğumuzu düşünüyorum yada öyle inanıyorum.YAHU KANAL OLARAK HİÇİM MERAK ETMİYOSUNUZ BUNLAR KİM NEDİYOLAR BU KADAR COK MAİL ATIYOLAR DİYE.BUNLAR İÇİNDE BİR SORUDA OLSUN SORALIM YADA BU OLAY HAKKINDA BİR PROGRAM HAZIRLAYALIM DİYE.acaba arkadaşlar bizler sadece seyretmeklemi yetiniyoruz bu tür programları.YAHU BUNLARA BAKIN ARKADAŞLAR TOPLU İNTİHARLAR OLACAK ZAMAN ŞU GÜN ŞU DİYE BUNUMU YAZALIM.ENTERASAN
YanıtlaSildolandırıcı dediler içeri tıktılar sonra biraz dolandırıp tekrar içeri sokacaklar.bu durumda dolandıran kim oluyor
YanıtlaSilmustafa şu an tartışma bitti bu osman denilen adam doldurulmuş gönderilmiş bir dolma biber bu adam demokrat değilki demokrasi konuşabilsin neyse en az çekle ilgili 20 mail de ben attım
YanıtlaSilARKADAŞLAR 4 AY İÇERİSİNE YAYILMIŞ BİR PLAN LAZIM.AĞIR İŞLEYEN ETKİLİ SONUCU OLAN.
YanıtlaSilsn mustafa ,
YanıtlaSilaynı fikirdeyim. o kadar mail attım yanından bile geçmedi.
bizi dikkate almalarını sağlamak için daha çok mail yolamalıyız hatta aynı maili belki 3-5 kere yollayalım ki dikkat çeksin.
aslında haber turk gazete olarak yasa çıkmadan çek konusuna çok değinmişti hatta baş sayfada bile haber yapmıştı
YanıtlaSiltv kanalı olarak haber yapması için nasıl dikkatini çekeriz?
Sayın 20 onların ikiside birbirinden beter.
YanıtlaSilsayın tarkan sorma böyle programlar cıkınca deliriyorum sinir sistemlerim bozuluyor
tarkan kardeş dikkatini şöyle çekeriz.
YanıtlaSilşu tarihe kadar bizlerin sorunu çözülmez ise vb.toplu intiharlar olacaktır.tarih bu saat bu.gelin cekin bizi nasıl intihar ediliyor diye
Arkadaşlar 11 ay boyunca ektik ve "çek magdurları" kavramını literatüre ekledik.
YanıtlaSilTekrar ekeceğiz ve yeni yasanın da "çek magdurluğunu sona erdirmediğini beyinlere kazıyarak yazacağız.
sELAMLAR
sn mustafa
YanıtlaSil4 ay içerde yattım perişan olduk 5 sene yatsam ne olur düşünmek bile istemiyorum intihar bizim durumumuzda kurtuluş bile olabilir :)
YA AKP BİZİ BİTİRECEK YADA BİZ AKP Yİ
YanıtlaSilhttp://www.cekmagdurlari.com/search/label/ilker%20ba%C5%9Fbu%C4%9F
YanıtlaSilarkadaşlar burada bir yazı var genelkurmay başkanlığına yazılan bunu gönderelim arkadaşlar lütfen.
50 De yazdığım yazıda sayın 46 diyecektim bak kopmuşum.özürlerimi sunarım kardeş.yanlış anlaşılma olmasın.
YanıtlaSilEnerji Bakanı Taner Yıldız, MHP Hatay Milletvekili Süleyman Turan Çirkin'in soru önergesine verdiği yanıtta son bir yılda Eylül 2009 itibariyle toplam 6 milyon 633 bin 481 abonenin borcu nedeniyle elektriğinin kesildiğini bildirdi.Savcılığa verilen kaçak sayısı ise 66 bin 439 oldu.Elektrik abonesi olan bir ailenin 4 kişi olduğunu varsayarsak 6,633,481 X 4 = 26,533,924 rakamı ortaya çıkar nüfusumuzun 27 milyonluk bir kesimi elektriksiz anlamına geliyor.66,000 kişide savcılıkta yeni bir mağdur ordusu sessiz sedasız ilerliyor.Hepsi bir yana amblemi AMPUL olan bir partiye bu hiç yakışmıyor,o ampulu kara ampul olarak değiştirmeleri zamanı gelmiş geçiyor bile.Ülkenin neredeyse yarısı elektriksiz Yıllardan 2010 Milenyum TÜRKİYE'sini ortaçağ karanlığına gömen bu hükümetin karanlık yüzünü aydınlatan MHP Hatay Milletvekili Süleyman Turan Çirkin'ne mail ve telefonlarla ulaşıp tebrik etmek gerekir.
YanıtlaSilsayın 41 2007 yılına ait
YanıtlaSilDeğerli arkadaşlar; tüm katılımcılara hayırlı geceler diyerek başlıyorum yorumlarıma. Gece; 21,30 sularında uykuya dalmış yatıyorken, gelen telefon sesiyle uyandım uykudan. Arayan; Emre kardeşimin daha evvel telefonumu verdiği, beni şimdiye kadar birkaç kez aramış olan; İstanbul'dan S.... Hanım idi. Eşi taahhüt vererek cezaevinden çıkmış. Çıkmış çıkmasınada; soruyor hepimize, soruyor; Emre kardeşe, Cüneyt Hocamıza(Pirimize),Bana, Sami Kal'a, M.K.'ye, My Way'e, Zeynep'e, Murat Yalçın'a, soruyor dernek üyelerine ve emeği geçen herkese şunu soruyor; eşim taahhüt vererek, cezaevinden çıktı, çıktı çıkmasınada, iş yok para yok, zaten geçim sıkıntısı içerisindeyiz, ne olacak şimdi? eşim; yeniden cezaevinemi girecek diyor. Aklım erdiğince; dilim döndüğünce, C.H.P. dedimsede; Anayasa Mahkemesine Başvuru dedimsede, Y.C.G.K'dan; İnşaallah, hayırlı bir karar çıkmasını bekliyoruz dedimsede, umut; sabır ve beklemek dedimsede, yinede; yeterince anlatmış olduğumu ve kendisini teskin etmiş olduğumu zannetmiyorum. Değerli arkadaşlar; Sayın, S.... Hanıma, başkaca ne cevap verebilirdim? Başkaca bir cevap varmı sizce? Bu arada; C.H.P.'ne Anayasa Mahkemesine Başvuru hususunda, mektuplarımı göndermeye devam ettiğimi bilmenizi isterim. Anlatmaya çalıştıklarım hususlar dışında; şu anda başkaca yapmamız gereken bir şey olduğunu sanmamakla birlikte, yapılacak başkaca şeyler var ise, hep birlikte yapalım. Allah'ın izni ve katkılarınızla, yine umutla ve herhalde, labirentten çıkış yolunu bulabileceğiz diye düşünmekteyim. Tüm emeği geçenlere ve katılımcılara; saygı, sevgi ve hürmetlerimle.
YanıtlaSilsN 39
YanıtlaSilKafam karıştı, 2007 de 3167 geçerli diye biliyordum.
Ayrıca yasa 1 kasım 2009 tarihine kadar ki karşılıksız çekleri kapsıyor.
Sizin çekinde bu kapsam da olması gerekmiyor mu?
arkadaşlar Sn.Paşamı meşgul etmeyelim o kendi derdinde AKP.nin komplolarıylamı uğraşsın memleketinin başındaki sahtekarların dosyalarını toplamaklamı uğraşsın çünkü herşeyin zamanı gelecek keser dönecek sap dönecek birgün gelip hesap dönecek. Adım gibi eminim bundan. Biz CHP vekillerine ve anayasa mhk.üyelerine fax ve mail yağmuruna devam.
YanıtlaSilSaygılarımla,,,,,
sn 61 bana bursa 3. asliye hükümlüyken bu yasa çıktı diye ettiğim lehe uygulayın başvuruma olumlu yanıt ver sonra karşı taraf itiraz etti ve beraat bozuldu yargıtayda kanun öncesi yani gününden önce ibrazı geçersizdir maddesi öncesi vurulan erken çeklere ceza öngördü bu ibraz ile ilgili madde sonradan eklendi 3167 ye..kara elimde.
YanıtlaSilLAZOGLİ61 YAZIYORUM SİTEDEKİ ARKADAŞLAR YAYINLAMIYOR AGIR KONUŞUYORUM DİYE AMA BEN ŞANSIMI DENİYECEM BAKIN KARDAŞLARIM CEZAEVİNDEN KAC KİŞİ CIKTI TAHÜT VERERK BUNLARA SORUYORUM İŞ VARMI YOK 1 SENE SONRA ÜCTE BİRİ ÖDEYEBİLCEKMİSİN YOK BU SİTEDE AZİM YOK O RUH YOK BENİMGİBİ ARANANLARA SÖZÜM YOK YANLIZ BANA 700 VEYA 800 BİR GÜN BİR ARAYA GELEBİLİRSEK BAKIN OZAMAN GAZETE TV NASIL BAHSEDECEK GÖRÜN BAKIN ASLINDA DA GÜZEL BÜR FİKRİM VAR BÜGÜN ANKARADA TEKEL EYLEMİ VAR GİDELİM ONLARIN 50 METRE İLERİSİNDE BİZ ACLIK GREVİ YAPALIM BU ALCAK ŞEREFSİZ AKP VE MİLLET VEKİLLERİ SATİLMİŞ BAKANLARA SESİMİZİ BAŞAK DUYURAMAZSINIZ TEKEL İŞCİLERİ BİR FIRSAT BU SİTEYİ İŞLETEN KARDEŞİMİZ YETERKİ ORGANİZE YAPSIN DEDİGİM KADAR OLALIM BANA YETER KİMSE HAFİFE ALAMAZ BİZLERİ BÜGÜN BASIN YANIMIZDA YOK DİYE FERYAT EDERİZ AGZIMIZA BİR PARMAK BAL CALARLAR SONRA SUZBUZ OLURLA BUNLARINDA İŞİNE GELMİYOR GERCEK DEMOKRASİ İSTİYENLER BİZİMLE SONUNA KADAR YANIMIZDA OLURLARDI KARDEŞLERİM BEN DAHA CANIM SIKILIYOR DALDAN DALA ATLIYARAK KONUŞUYORUM MORALİM COK BOZULUYOR CARESİZLİK KADAR KÖTÜ BİRŞEY YOK AMA BEN ZÖZÜMDEYİM 700 800 KİŞİ OLALIM TÜRKİYE BİZİ DUYACAK ALLAHA EMANET OLUN LAZOGLİ 61 YİNEDE NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE SEVGİ VE SAYGILARIMLA YİNE SİTEYE TAKILMAZ İNŞALLAH
YanıtlaSilen son yorum yarım saat önce site bitmiş arkadaşlar gemisini kurtaran kaptan olmuş bilgilerinize....
YanıtlaSilYİNEMİ YASAKLANDI BİR TÜRLÜ KOYMADINIZ SİTE YÖNETİMİ
YanıtlaSilOSMAN CAN AKP nin kuklası demokratlığın ne olduğunu bilmeyen kuklalara işimiz kaldıysa yandık.Arkadaşlar bizi kurtaracak CHP dir.(CHP oy vermedim hayatımda bu secimlerde oyum chp)
YanıtlaSil65 kardeş merak etme bitmez bu site.Yanlız insanları heyecanlandıracak birşeyler olması gerek artık.Oda İNŞALLAH olacaktır.
YanıtlaSilsayın 68 site iletişimi acabiliyormusun bir dene ortada kimse kalmamış,kardeş heyecan,mutluluk isterlerse o zaman ben söyleyim bugün bir davamdan berrat aldım.meyve topluyoruz elimizden geldiği kadar ama yavaşlama var sitede sıkıntılı...
YanıtlaSil69 bu saatlerde normal değil mi sence.Keza geçen zamanlarda sıkıntısı olan arkadaşlar çözüme ulaşmak için yazılar yazılıyordu sorular soruyorlardı.Tabiki her bir şey öğrenilmek içindi.Bu demek olmuyor ki site ölü.İnsanlar alacağını aldı öğreneceğini öğrendi.Şimdi ise inanıyorum ki takip ediyorlar.Bu arada da senin adına sevindim berat alman güzel.Bak biraz sonra gece kuşumuz falan gelir yazmaya başlar sıralar arka arkaya
YanıtlaSilinş.sayın 70 aman kaybetmeyelimde ben gece 4 lere kadar yazdğımızıda hatırlıyorum.berrat aldım hala burdayım.ne biliyim bu ar soğudu gibi inş.ben yanlış düşünüyorum.tşk ederim kurban olduğum allah herkese nasip etsin.
YanıtlaSil64 BIRAK AÇLIK GREVİNİ BÜTÜN ÇEK MADURLARI KENDİNİ ANKARA KIZILAYDA KENDİNİ ASSA BU AKP NİN UMURUNDA BİLE OLMAZ.TEKEL İŞCİLERİ 45 GÜNDÜR EYLEM YAPIYOR SOĞUN BARINDA ADAMLARIN İSTEĞİNİ KABUL ETMEDİĞİ BİR TARAFA 1 TAS CORBA DAHİ VERMEDİLER.HANİ BUNLAR FAKİRİ FUKARAYI DÜŞÜNÜRDÜ HEPSİ GÖSTERMELİK BELEDİYE SEÇİMİ YAKLASTIĞI ZAMAN PAKETLER DAĞILMAYA BASLAR,GENEL SEÇİMLER YAKLASTIĞI ZAMAN PAKETLER DAĞILMAYA BASLAR.OY SATIN ALMAK İÇİN FAKİRLERE BEYAZ ESYA DAGITILMAYA BASLANIR.MADEMKİ VİCDAN SAHİBİSİN FİLİSTİNDEN ÖNCE BİZİM HALKIMIZI DÜSÜN TEKEL İŞÇİLERİNE ÇATIR VE AŞHANE KURDA HİÇ OLMAZ İSE İNSANLAR SABAHA KADAR SOĞUKTA AYAZIN ORTASINDA SABAHLAMASINLAR.TEKEL İŞCİLERİ MÜSLÜMAN DEĞİLLERMİ,AKP BU VİCDANSIZLIĞIN HESABINI NE BU DUNYADA,NEDE ÖBUR TARAFTA VEREMEZ.TEK CARE BU TAKKECİLERİN BİRAN ONCE BASIMIZDAN GİTMESİ İÇİN ELİMİZDEN GELEN HER CALISMAYI ,BİZİ DESDEKLEYEN CHP İLE YAPMAMIZ LAZIM.AKP NİN OYLARININ ENBUYUK ORANI KIRSAL VE GARİBANLARDAN GELMEKTE 1 TORBA KÖMUR,1TORBA ERZAK İLE İNSANLARIN OYLARINI SATIN ALMAKTADIRLAR AMA ONLARDA FARKINA VARMIŞTIR ARTIK BİRDAKİ SEÇİME 1 TORBA KÖMURE OY VERİLMEYECEĞİNİ.BİZİ BU DURUMLARA DÜŞÜRDÜĞÜN İÇİN TÜM MADURLARIN AHI SENİ YİNE BİTİRECEKTİR. TUM MADURLARA SAYGILARIMLA.
YanıtlaSilArkadaşlar,
YanıtlaSileylem tabiki yapılır ve yapılmalıdırda. ama herşeyin bir sırası ve zamanı vardır.
bizim önümüzde 2 tane beklentimiz var
1. Anayasa Mahkemesi
2. YCGK nun karara bağlayacağı Şişli Asl ceza mahkemesi kararı
eğer
Anayasa mahkemesi bu yasayı iptal etmez YCGK danda istediğimiz netice çıkmazsa önümüzde AHİM hariç seçenek kalmayacaktır ve o güm geldiğinde yapılması gereken neyse hep beraber yapalım. Çünkü zaten kimsenin başka çaresi kalmayacak 10 yıl kaçıp dağda yaşayamayacağağına göre kuzu kuzu katılacak herkes. Şu anki durgunluk ve sizin deyiminizle suskunluk yani eylemsizlik beklentilerdendir. buda normaldir.
saygılar
yorulduk
YanıtlaSilyıldık
bıktık
yazmaktan usandık
sövdük olmadı
sevdik olmadı
ben bu kadar leylanın peşinden koşşam beni mecnun ilan ederlerdi
ne mecnunum nede leyla
çek magduru esnafım
esnaf olduguma bin pişman oldum
ampül güzeli akp ye vuruldum
aşkından oldum deli divane
senin yüzünden hapislerde süründüm akp
ne olur çek hapsine kaldır
aşkımız sürsüm daim
yoksa chp ye olucam divane
bak o benim için anayasa mahkemesine gidiyor
altı okuyla benim kalbimden vuruyor
ah ampülüm ah!
ben gönlümü chp ye kaptırdım galiba
aşkımız burda bitti
ampül patladı bu sevdada bitti
arkadaşlar bu akp bana şiirde söyletti ya!
YanıtlaSilkafamı tırlatcam adamlar nuh diyor peygamber demiyor
elimde olsa evdeki bütün ampülleri sökücem ampül gördümmü tuhaf oluyorum!
Başbakan Erdoğan'dan Tekel işçilerine randevu!
YanıtlaSilGünlerdir Ankara'nın dondurucu soğuna rağmen direnişlerine devam eden Tekel işçilerine karşı Başbakan Erdoğan'dan yumuşama var.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Tekel işçilerine 28 Ocak Perşembe günü saat 18:00 için randevu verdi.
Tekel işçileri, bir kez daha hükümetten olan taleplerini dile getirecek.
1657 cocuk kayıp.. bu hükümetin çok büyük bir ayıbı..polis ne yapsın. 100 bin çek mağdurunu kovalamaktan ne kadar önemli işlere bakamadığının delili..
YanıtlaSilbeyler ben bu işten şüphelenmeye başladım.. chp de beklediğimizi yapmayarak bir golde suat kılıç gibi o atmasın. durum malum.. herkes tefecilerin adamı olmuş.
YanıtlaSilDUYUN ARTIK SESİMİZİ A.K CİANAYETMİ İŞLEDİK
YanıtlaSilPSİKOLOJİMİZ BU KADAR BOZULDU
GECE BOYUNCA KABUS GÖRDÜM POLİSLER BENİ ARIYORLAR HAYALET GİBİLER HERYERDEN KARŞIMA ÇIKIYORLAR.RÜYAMDA HEP KAÇMAYA ÇALIŞIYORUM ARTIK DAYANIYORUM ÇOLUĞA ÇOÇUĞA ZARAR GELİCEK DİYE UYANIYORUM KARAKOLA GİTMEYE ÇALIŞIYORUM SABAH UYANDIM BEN NE YAPIYORUM DEDİM MONTUMU ELİME ALMIŞIM SABAHIN 5.30'UNDA.ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN ALLAH SİZE GÜN GÜNEŞ YÜZÜ GÖSTERMESİN YILLARDIR ANAMIZI AĞLATTINIZ YETER ARTIK ALLAH KORKUSU OLMAYANLAR DEFOLUN BAŞIMIZDAN
Size bir önerim var;
YanıtlaSilGelin sitenin ismini değiştirelim. Sitenin adı da ÖZHAKİKİCHP.com Web Sitesi olsun. Herkes bilsin ki biz CHP den daha çok CHP liyiz. Hatta Çek mağduriyetimizden dolayı genelkurmayı arayalım hemen darbe falan yapsın.Darbe sonrası bize özel maaş falan da bağlasınlar. Hatta Çeklerimizi yazdırıp bizden davacı olanlara tazminat ödettirelim.
Beyler kendinize gelin ve gülünç olmaktan kendinizi kurtarın. Bizim mağduriyetimiz üzerinde de gölge etmeyin başka ihsan istemiyoruz. Bıktırdınız yetsin artık.
80 de yazan arkadaş kendine gel biraz kimse seni zorla bu siteye sokmuyor rahatsız oluyorsan girme yorumda yapma, bu sitede herkes chp li değil ama herkes akp karşıtı , beğenmediysen git akp yi pohpohlayan sitelere gir orda yaz. isimsiz mesaj bırakma gir uye ol siteyede görelim bizde.
YanıtlaSilocean blue katılıyorum sana çok haklısın.
YanıtlaSil77 de yazan arkadaşım evet haklısın 1657 kayıp çocuk günde eder 4-5 çocuk.Ama ülkede 700,000 kaçak olduğunu kim söyledi adalet bakanı.Bunun kaçı çek kaçağı en aşağı 675,000 bini.Sizin dediğiniz 100,000 rakamı çok lutufkar bir rakam.
YanıtlaSil79 da yazan OCEAN sana ve hepimize sabır diliyorum.Bunlar bu kadar kulağı tıkalı git demeyle gitmezler.Yazarlar neler yazıyorlar umurlarında değil bunlar tarikat keyfini sürüyorlar iktidarın.
YanıtlaSilbunlar tarikatçıysa hangi tarikat bunlarınki.yüce allaha inanmayan bir tarikatmı var ne var.bizlere müjelenen kitabımız kuranı kerimde bile yazılı borcluya yardım edin diye bunlar ise tam aksine bir depikte bunlar vuruyor acaba hapise koyup sabahları 3 zeytin öğlenleri 2 kasık çorba akşamları öğlenerin artığını veriyorlar nöbetleşe yatılacak yer verıyorlar yardımdan kasıt diye anladıkları bumu gerizakalıların
YanıtlaSilhttp://haber.gazetevatan.com/Sivil_diktatorluk_iddialarina_yanit/283520/9/Siyaset
YanıtlaSilbu haberi ve yorumları okuyun lütfen bu rte'nin basın danışmanları bunları söylemiyorlarmı sizden memnun olan yok diye veyahut peşkeş çektiği ttnet'ten internete bağlanıp okumuyormu
http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?tarih=27.01.2010&Newsid=282618&Categoryid=9
YanıtlaSilbu haberin yorumlarınıda okuyun gene memnun olan yok istenmediğiniz yerde neden duruyorsunuz doldurmadınızmı daha küpleri a.k küplerin üstüne basıyorsunuz taşmasın diye
ARKADAŞLAR DEMOKRAT YARGI DERNEĞİ KURUCU ÜYESİ SN.TEKİN KARACA'YA YAZMIŞ BULUNDUĞUM YAZIYA CEVABEN BANA GÖNDERDİĞİ MAİLİ AŞAĞIYA KOPYALADIM, GÖRÜŞLERİNİZE SUNARIM.
YanıtlaSilSayın Can Bey; 5941 sayılı yeni çek kanunu mahkememiz tarafında ivedi olarak uygulanmış ve varsa hükümlü olan kişiler derhal tahliyesine, verilen taahhütnameler ise şekil şartına bakılmaksınız kabul edimiştir.Mahkemelerin farklı uygulama yapması normal kabul edilecek bir olaydır.Sevgi ve saygı ile...
Tekin KARACA
HAKİM/İZMİR
BU ÜLKEDE HERŞEY NORMAL SEVGİLİ CAN BU YAZININ ÜZERİNE NE YORUM YAPILIRKİ MAHKEMELER KANUNLARI İSTEDİĞİ GİBİ UYGULUYOR
YanıtlaSilSAYIN SİTE YÖNETİMİ;
YanıtlaSilBLOG BAŞLIĞINDA VERMİŞ BULUNDUĞUNUZ MAİLLERDEN husamettin.yuca@adalet.gov.tr ADRESİ DEFALARCA MAİL GÖNDERMEME RAĞMEN HATA VERMEKTEDİR, MÜMKÜNSE KONTROL EDİLEREK DÜZELTİLMESİNİ RİCA EDERİM.
ARKADAŞLAR DEMOKRAT YARGI DERNEĞİ KURUCU ÜYESİ SN.TEKİN KARACA'YA YAZMIŞ BULUNDUĞUM YAZIYA CEVABEN BANA GÖNDERDİĞİ MAİLİ AŞAĞIYA KOPYALADIM, GÖRÜŞLERİNİZE SUNARIM.
YanıtlaSilDEVAMINDA İSE BENDE KENDİSİNE BİR CEVAP MAİLİ GÖNDERDİM ONU DA AŞAĞIDA GÖRÜŞLERİNİZE SUNDUM;
Sayın Can Bey; 5941 sayılı yeni çek kanunu mahkememiz tarafında ivedi olarak uygulanmış ve varsa hükümlü olan kişiler derhal tahliyesine, verilen taahhütnameler ise şekil şartına bakılmaksınız kabul edimiştir.Mahkemelerin farklı uygulama yapması normal kabul edilecek bir olaydır.Sevgi ve saygı ile...
Tekin KARACA
HAKİM/İZMİR
BENİM GÖNDERDİĞİM CEVAP MAİLİ;
Sayın Tekin Bey (Saygıdeğer Hakimim);
Tarafınıza yazmış bulunduğum maile cevap verme lütfunda bulunduğunuz için şahsınıza teşekkürü bir borç bilir, mailinizde yazdığınız açıklamaları okuyunca da blogumuza bağlı tüm mağdurlar adına bir kez daha sizin gibi sağduyulu bir hakim ile yazışmış olmamdan dolayı tüm mağdurlar adına teşekkür ederim. Konuya bu kadar hassas ve de duyarlı yaklaşarak mahkemenize başvurmuş bulunan Çek Mağdurlarını bir an önce aileleri ile kavuşturarak hem Allah katında hayırlı ve adaletli bir iş yapmış bulunmaktasınız, hem de baştan beri karşı çıktığımız insan haklarına aykırı olan kişinin ticari borçtan dolayı özgürlüğünün kısıtlanamaması ilkesi doğrultusunda kararlar vermiş olmanız Türkiye Cumhuriyeti ve Adaletinin temel unsuru olan eşitlik ilkesini uygulamanız açısından da gerek kamu vicdanı gerekse mağdurların vicdanında saygı kazanmış bulunmaktasınız.
Ancak bizim Çek Mağdurları olarak haklı sesimizi duyurmamız çok zordur. Hele hele farklı mahkemelerin ve de farklı hakimlerin farklı uygulamalarının yanlış olduğunun vurgulanması ancak sizler gibi dernekleşmiş yargı mensupları tarafından etkin olarak sağlanabilir. Kurmuş bulunduğunuz DEMOKRAT YARGI derneği bu ve buna benzer adil olmayan kararlar ile ilgili görüşlerini belirtebilir en azından yoruma açık olmayan kanunlar ya da maddeleri hakkında adil ve tek karar verilmesi sağlanabilir.
Saygılarımla,
Can ........
www.cekmagdurlari.com
SAYIN MADUR ARKADAŞLAR BURDA.YORUM YAPMAKLA YADA YORUMLARI TAKIP ETMEKLE BIR YERE GELEMEYİZ.ONUN İÇİN.BİR AN ÖNCE SESİMİZİ DUYURMALIYIZ..YANİ BİR YERLERDE EYLEM YAPMAYA BAKALIM KAÇAK OLAN ARAKDAŞLARMIZ VARSADA ONLARDA YERLERINE VEKIL TAYIN ETSINLER.YANİ DIYECEĞİM SES GETIREMEDIK BU 2010 YILINDA 1 NİSANDAN SONRA İNANNIN ÇOK SIKACAKLAR İYİCE ÇIKMAZA GIRMEDEN BAKIN YAPALIM ARKADAŞLAR OLMADI YA HERKESIN AİLESI ÇOLUK ÇOCUĞU ÇIKSA VALLAHİ KIZILAY MEYDANI ALMAZ BİZİ....BİŞEYLER YAPIN ARKADAŞLAR...( SEYMENOĞLU)ESKİŞEHİR
YanıtlaSilBEN GELİRİM 100 KİŞİ OLSAK GENE YETER HERKES UFAK BİR PANKART YAPTIRSIN ÇIKALIM MEYDANA
YanıtlaSilAZİZ TRE den günün lafları;Şimdi bakın, ’hemen erken seçim’ diye bağırıyorlar. Yok böyle bir şey. Ne zamansa bu seçim tarihi, seçim o zaman olacak. Boşuna böyle bir özlemin, gayretin içine girmeyin. Ziya Paşa’nın meşhur sözü var ya, ’Sen herkesi kör, alemi sersem mi sanırsın?’. Bunlar kendileri unutuyor, herkesi de unuttu sanıyorsun. 7 yıl boyunca bu malum koro hep aynı şarkıyı, aynı nakaratı tekrar edip durdular. ’İrtica’ dediler, ’Laiklik elden gidiyor’, ’İhanet, hıyanet’ dediler, tutmadı. Açık söylüyorum bundan sonra da ne yaparlarsa yapsınlar, ne derlerse desinler tutmayacak. Çünkü bu aziz millet kimin nerede durduğunu çok ama çok iyi biliyor. Türkiye’de asla ve asla hamdolsun bir iktidar sorunu yok. Türkiye’de bir muhalefet sorunu var. Değişime direnen, her reforma ayak direten, aka kara diyen, statükodan beslenen, elitist bir muhalefeti karşınızda buluyorsunuz. Allah aşkına ülkesinin tamamını kucaklayamayan, ülkesinin tamamına hitap edemeyen, belli illerin, belli bölgelerin dışına çıkamayan bir muhalefet Türkiye için bu aziz millet için ne üretebilir? Bu kadar cümle içinde bir tane doğru bu diyebilecek varmı?Sonra bu aziz aziz kelimesi son zamanlarda çok kullanılır oldu.Değişime direnen derken elektriği borcundan kesilen 27 milyon aziz vatandaş var evet niye direniyorsunuz eyy vatandaş,karanlığa alışın?Çekini ödemedi diye 65,000 kişi c.evlerinde kaçak sayısı bilinmiyor adalet bakanı açıklayamıyor ama 650,000 civarında.Çek borçluları değişime niye ayak uydurmuyorsunuz gidin yatın paşa paşa zaman değişim zamanı.Seçime ne gerek var yalan dolanla oturmuşlar koltuğa bekliyolar öylece.Yalova Chp milletvekilinin sorularını yanıtlasalar ya.Yüzü olan insan olan o kadar lafı yermiydi.Sat sat ye ohh ne ala memleket.Adam soruyo bir tane fabrikamı açtınız diye cevap yok.Bu nasıl pişkinliktir.Hadi açmayı bırakın çalışan fabrikaları niye kapadınız sahipleri c.evinde.Siz aziz rte ekonomiyi tefecilerin yeni adıyla faktorinçlerin sattığı paraylamı ayakta tutacağınızı sanıyorsunuz.Onlar sizi ayakta tutuyor bizim vatandaş olarak halimiz ortada.Aka kara diyen demiş.Dünyaya bak 18 YY.da kaldırmış insanları borçları yüzünden özgürlüğünden alıkoymayı.Ya sen Günümüzde cezayı dahada ağırlaştırıyorsun,bumu sizlerin akı karası.Bumu kucakladığın vatandaş.İktidar sorunu yok demen en büyük yalan,sana göre olmayabilir ama birde aziz vatandaşa sor bakalım.Birde "Allah aşkına ülkesinin tamamını kucaklayamayan" demiyormu.Allahın adını karıştırmasa bari.Hani bir adım geldinde vatandaşa onlarmı kaçtı.Gaza debriyaja basıyorlarmışta birileri gelip frene basıyomuş.Seçim gelecek bu alay ettiğiniz vatandaş nereye basacağını öğrendi artık.
YanıtlaSilSELAM ARKADAŞLAR,
YanıtlaSilBANKACI VE TEFECİLERİN UŞAĞI,SON DAKİKA 3/1 ŞERHİNİ KOYDURAN,SAMSUN MİLLETVEKİLİ SUAT KILIC'IN MAİL ADRESİNİ BİLEN VARSA LÜTFEN YAZSIN.KENDİSİNE BİRKAC LAFIM OLACAK..
SEVGİLİ ARKADASLAR BU KADARDA KARAMSAR OLMAMAK LAZIM.AKP HUKUMETİ BU KADAR ÇEK MADURUNUN HEPSİNİ 3 5 YIL YATIRMAYI GÖZE ALAMAZ.HER GEÇEN GÜN ÇEKİ YAZILAN ESNAF ARTIYOR,ALACAKLI ALACAGINI ALAMIYOR,BORÇLU BORCUNU ÖDEYEMİYOR.NE YAPACAK AKP 2, 3 MİLYON ESNAFI TÜCCARI İÇERİMİ ATACAK ,MÜMKÜN DEĞİL ARKADASLAR SONUNDA BU İŞ BİZİM DEDİĞİMİZ GİBİ SONUÇLANMAYA MEÇBUR,ŞU ANKİ MEVCUTUMUZ BİLE BUNLARA BU GÜNKİ YASAYI ÇIKARTMAK ZORUNDA BIRAKTI VE HER GECEN GUN KATLANARAK ARTIYORUZ AMA CIKMASI 1.2 YILI RAHAT BULUR ÇÜNKİ SİZİNDE TAKİP ETTİĞİNİZ GİBİ EKONAMİ KUCUK ESNAF BUYUK ESNAFIN İŞLERİ HER GECEN GUN KÖTÜYE GİDİYOR.BİZ OLMASAK BANKA PARAYI NEREYE SATACAK,TEFECİ KİME SATACAK,ESNAFA VE TUCCARA HİCBİR FAYDASI OLMAYAN BİZİM VERDİĞİMİZ AYDATLARLA YURT DIŞI GEZİLERE GİDEN ODA BASKANLARI NASIL CEBINI DOLDURACAK ESNAFA EL ALTINDAN ŞAHSİ PARASINI NASIL SATACAK,ARKADASLAR LAFIN KISASI BİZLER OLMADAN BU MENFAATCI AKP DE OLMAZ BUNU ONLAR BİZDEN İYİ BİLİYORLAR BENCE PİYASADAKİ CEKLERİN BİRAZ ÖDENEBİLDİĞİNİN ÖDENMESİNİ BEKLİYORLAR BUNLARDA KAFASI CALIŞMAYAN BİRİLERİ DEĞİL,ADALAR 1 OY İÇİN DAĞBASLARINA CIKIP ERZAK DAĞITIYORLAR ARKADASLAR SİZCE TURKİYEDE BATIK ESNAF KAC KİŞİ,1 YIL SONRA KAÇ KİŞİ OLACAK ASLA BU KADAR OY KAYBINI GÖZE ALAMAZLAR.HERKESE SAYGILARIMI SUNARIM. CECE....
YanıtlaSilbattın hapse gir
YanıtlaSilçekini ödeyemedin hapse gir
karakol yüzü görmeyenler
hapishanede çile dolduruyor
çileye ara verdiler
biraz hava al dediler
çoluk çocuk ne yapar dedik
banene kardeşim dediler
borcumdan sanene dedim
ben tefecinin avukatıyım dediler
seni kim seçti dedim
senin gibi kerizler dediler
sen tefecinin avukatlıgını niye yapıyorsun dedim
beni sen seçersin ben onlara çalışırım dediler
allahım bu rüyamı dedim
yok akp dediler!
ben çeke hapis cezasının bu ülkede kaldırılabileceğini düşünemiyorum.çünkü şu içinde bulunduğumuz kriz ortamında önümüzdeki aylarda karşılıksız çeklerde dahada büyük artışlar yaşanacak.şuan hapis cezası kaldırılırsa ödeme gücü olan bile ödemez.bu işler okadar basit değil.hapis cezasının kaldırılabilmesi için altyapı oluşturulması gerekir,ticarette güvenin başka yollarla sağlanması gerekir vs.ama ben inanıyorumki,bir seneye varmaz bu işi halledecekler.taahhüt verdirerek içerdekileri çıkardılar.alacaklılar,bankalar,factoringler ayağa kalkmasın diye iki sene dediler,bunlar olurken alıştıra alıştıra çeke hapis cezasını kaldıracaklar.çünkü bu hükümet iktidarda olmaktan vazgeçmez.
YanıtlaSil98 arkadasım sen yazdığın yazıda kendın çelişkiye duşmüşsun.çeke hapisin kalkmayacağını söyluyorsun,sonra kaldıracaklar diyorsun .bu memlekette bizler olmasak ne banka olur ne tefecı nede faktörınk nede hükümet olur bunu bildikleri için mecburen bir care bulacaklar.tıcaret yapan olmazsa kendılerımı tıcaret yapacak 1.5 milyon çek yazılmıs merkez bankasına bildirilmiş hiç batmayacak dediğin adamlar batıyor.benim kanımca bu işi 2 seneye kalmaz cözerler. ticaret dizilmiş okey tasına benzer yıkılmaya basladımı devamı gelecektır. CECE....
YanıtlaSil2 YIL DAHA SÜRERSE VAY HALİMİZE
YanıtlaSilsevgili arkadaşlar..
YanıtlaSilmeselenin boyutlarına hala dar pencereden bakıyoruz. olayın büyüklüğü ve vahameti bizim algıladığımız sınırların çok üstünde. çek mağduru arkadaşlar hala güçlerinin farkında değil. yüzbinleri bulan, hergünde sayılarına binler eklenen bir oluşumun karşısında hiç bir hükümet dayanamaz. siz tefecilerin hükümetinin, onların uşağı suat kılıncın ne kadar dayanacağını sanıyorsunuz. 10 bin tane tekel işçisi bunları dize getirdi. bizim karşımızda bunların gıgı bile çıkamaz..kardeşim 500 bin kişi borcunu ödiyemedi ne yapacaklar.. hapise mi tıkacaklar.. bırakalım bu blöf kanunlarını..haklıyız, güçlüyüz.ahimde de haklıyız. anayasa ya göre de haklıyız..bize hapis demek mutlu azınlığın ve onun uşaklarının sonu demek. biz tahhüt vermedik 100 bin kişi hapise girmeyi göze aldığımızı düşünün. vallahi de billahi de bu tefeciler ordusu yalvararak ayağımıza kapanır. biz ettik siz etmeyin diye..şunu unutmayın hayatta en güçlü insanlar kaybedecek birşeyi olmayanlardır.belki geçici bir süre özgürlüğümüzden oluruz ama sonunda zafer bizim olur. saygılarımla.
cektenceken
bu adam 2016 yılına kadar başımızda kalacağınımı zannediyor habre bak sinirimi bozuldu ama gülüyorum bu kadar uzun vadelı hayal kurmasına
YanıtlaSilhttp://haber.mynet.com/detay/guncel/erdogandan-futbola-dev-destek/492400
chp anayasa mahkemesine gittiginde bizde anayasa mah. bu işin çabuk çözülmesi veya durumumuzu anlatan mektup gönderebiliyormuyuz?
YanıtlaSilArkadaşlar,
YanıtlaSildün akşamda yazdım yine yazıyorum. Bu iş ya anayasa mahkemesinde yada YCGK da çözülecek. çünkü olayın boyutları çok büyük. bu iş toplumsal bir yara haline geldi. Ama diyelimki çözülmedi herşey yine bizim elimizde. Sn. cektenceken inde dediği gibi en büyük güç sahipler kaybedecek birşeyi olmayanlardır ve bizler o zaman o sıfatta olacağız.
saygılar
101 arkadas hastayım senın yorumlarına .okadar keskın kı yazıların tam cözum bence.konya ovasını komple cezaevı yapmaları gerekır ozaman ama biz kac kısıyız net bılen varmı?bence kımsenın bı fıkrı yok tahmınler sadece.bu olay duzeltılmezse yapacamız ılk ve son eylem budur yatırsınlar bakalım ozaman nereye yatırcaklarsa .ilk etapta kendı ıcımızde örgutlenmemız gerekıyo mıllet bırbırını fişleye dursun .bizde kendımızı fısleyelım kı gucumuzu bılelım .degerli madur arkadaslar verılen taahhutlerın yerıne getırılemeyecegı aşikar .simdiden acil örgutlenelım sayımız hakkında nasıl net bır bılgı olusturabılırız.o sayı sıyasılerın salyalarını akıtacak kadar olacana emınım .sıte yonetıcılerı bız magdurları numara ıle numaralandırıp bır bakalım bız kac kısıyız.gucümüzün farkında değiliz bence .bı dusunun tartısalım uygulayalım..... ÇEKCİ
YanıtlaSilarkadaşlar benim çeklerim 2 aydan beri yazılıyor şimdiye kadar yazılmaması için hertürlü ugraştım çekmedigim kredi bulaşmadıgım tefeci kalmadı inanın günah olmadıgını bilsem kafama sıkacam allah herkesin yardımcısı olsun
YanıtlaSilarkadaşlar toplucu eylem yapalım bizim gücümüzü görsünler bu sitede kaç kişiyiz toplanalım ankarada birleşelim
YanıtlaSilbi de cüneyt beye bi sorum olacak bankadan alınan çek bedellerini ödemesem biş ey olurmu acaba
YanıtlaSil101 de yazan arkadaşım sakın yanlış anlama amacım senin yazına muhalif olmak değil,ama 500 bin kişi borcunu ödeyemedi ne yapacaklar diyorsun diyorsun ya.Adalet bakanı kendi açıkladı 700,000 aranan var diye.Bu arananlar sence neden aranıyo?Cinayetmi,gaspmı,tecavüzmü,hırsızmı yok değil.Çünkü emniyet bu tür olaylara kesinlikle geçit vermiyor.Bu arananlar sence kimler ben soruyorum şimdi?700,000 aranan.Aynı adalet bakanı içeri 32,500 çek suçlusunu 2 senede yakaladık içeri koyduk demedimi.Öncesini soruyorlar söylemiyor.Ama rakam 65,000 civarlarında.Yargıtayda bekleyen dosya sayısı çok çelişkili.350,000 dosyanın 70,000 sahibi olabilir.daha dün yazıldı 1,924,000 adet çek yazılmış.% 90 nı ödendi desek % 10 u 200,000 kişi eder,hadi bunlarında yarısı hasbel kader halletti desek yine 100,000 kişi kalır.Siz hangi 500,000 den bahsediyorsunuz.Lütfen bunların ekmeğine yağ sürmeyelim rakamları düşük gösterip.Onlara kalsa sayı 2,200 kişi civarı.
YanıtlaSilarkadaşlar toplanalım inanın çok esnaf var çeki yazılan bu miktar git gide çogalıyor sesimizi duyurmamız lazım zaten parası olup da çekini ödemeyen namussuzdur o zaman senetleri ödeyemeyenlerede hapis cezası versinler
YanıtlaSilGÜÇLÜYÜZ VE HER GEÇEN GÜN GÜÇLENİYORUZ AMA YARIM HAPİSTE YARIMIZDAN FAZLASI KAÇAK,EVİN KÖŞESİNDEKİ BAKKALA GİDEMİYORUZ.GÜÇÜMÜZÜ GÖSTERMENİN EN ETKİLİ YOLLARINDAN BİRTANESİ SABIRLA BEKLEMEK .DÜKKANLAR KAPANMAYA,ESNAFLAR TEK TEK ÇEKİLMEYE BAŞLADIMI PİYASADAN PAŞA PAŞA BULACAKLAR BİR CARE AMA KANIMCA BU HEMEN OLMAZ HÜKÜMETTE BİLİYOR DURUMUN VAHİM OLDUĞUNU AMA HER YIL KAR ÜSTÜNE KAR ACIKLAYAN BİZDEN MADUR OLAN BANKALARIMIZ GÜNEŞLİ GUNDE ESNAFA ŞEMSİYE VERİR YAGMURLU GUNDE ELİNDEN ALIR.YA KAYITLI OLDUĞUMUZ ODALAR HİÇ SES ÇIKARIYORMU 1 AYLIK ODAYA BORCUN OLSA HAYATTA İŞİNİ GORMEZ BİZLERDEN TOPLADIKLARI PARAYI NE YAPARLAR O ZATEN MECUL AMA BUBAŞIMIZDAKİ İŞLER HALLOLUR İSE DAĞILMADAN BU SİTE ONDERLİĞİNDE BUNLARA KARŞI ÇIKMALI HAKSIZ KONULARDA BUNLARLA MÜCADELEYE DEVAM ETMELIYİZ.SAYGILARIMLA. CECE.....
YanıtlaSilDoğalgaza zam
YanıtlaSilBOTAŞ’ın 2010 yılı kârlılık hedefini tutturabilmesi için, gaz tüketiminin yüksek olduğu bu dönemde fiyat artış uygulaması yapılacak.
Doğalgaza 1 Şubat'tan itibaren geçerli olmak üzere yüzde 10 ile 15 arasında değişen bir oranda zam yapılması planlanıyor.
İşte bak vatandaşı kucaklamak böyle olur.
FATİH ALTAYLI’DAN “SAFTİRİKLERE” TEKLİF
YanıtlaSilFatih Altaylı bugünkü yazısında “Anayasa’yı değiştirerek Türkiye’ye demokrasi getirileceğini zanneden saftirikler” dediği kişilere Siyasi Partiler Yasasını, seçim barajını değiştirmeye var mısınız diye sordu ve yanıtını da kendisi verdi “yoksunuz değil mi?”
Altaylı’nın bugünkü yazısının “Demokrasi istiyorsanız Anayasa fasa fisodur “ başlıklı bölümü şöyleydi:
“TÜRKİYE’de bir kısım “aydın” ve “demokrat”, Türkiye’nin çağ atlaması, AB standardında demokrasiye kavuşması, 12 Eylül’ün izlerini silmesi için yeni bir Anayasa gerektiğini söylüyor.
Yeni Anayasa’ya karşı olduğumdan falan değil ama bunlara gülüyorum.
Kimse kızmasın ama Anayasa “fasa fisodur”.
Bugün dünyanın en gerçek ve belki de tek demokrasisinde Anayasa diye bir şey olmadığını biliyor musunuz?
Neredeyse 800 yıllık bir metinleri var o kadar.
Çünkü kafalar aydınlıksa, sistem şeffaf ve adilse Anayasa gerçekten fasa fisodur.
İşte Türkiye örneği.
1961 Anayasası, Türkiye’nin bence en iyi Anayasası’ydı.
1982 Anayasası’nın defalarca revize edilmiş halinden daha demokratik, daha özgürlükçü, daha iyi kaleme alınmış bir Anayasa metniydi.
Ne oldu?
Darbeyi engelleyebildi mi?
Kilitlenen sistemi açabildi mi?
Tam aksine, terörün, kargaşanın ve sonunda da darbenin gerekçesi sayıldı.
Şimdi bir kez daha Anayasa değiştireceğiz.
Darbe döneminin kısıtlayıcı Anayasası’ndan kurtulacağız.
1961 Anayasası da darbe döneminde yapılmıştı. Kısıtlayıcı falan da değildi. Ne oldu.
Anayasa’yı değiştirerek Türkiye’ye demokrasi getirileceğini zanneden saftiriklere bir teklifim var.
Madem Anayasa’yı değiştirip modern, Avrupalı bir Anayasa yapacağız, kriterimiz bu...
O zaman gelin elimiz değmişken Siyasi Partiler Yasası’nı da değiştirelim.
Demokrasinin temeli olan parti içi demokrasinin önündeki en büyük engel Siyasi Partiler Yasası değil mi?
Bu yasayı, parti içi demokrasiyi keyfe keder gören durumundan çıkarıp, parti içi demokrasiyi işletici ve hatta zorlayıcı yapalım.
Var mısınız?
Yer mi?
Onunla da yetinmeyelim.
Madem Avrupa standardını örnek alıyoruz. Şu Seçim Kanunu’nu da Avrupalı yapalım. Bakalım Avrupa’da seçim barajı var mı, varsa en yüksek hangi oranda.
Avrupa’daki baraj en yüksek kaçsa, bizdeki baraj da o orana insin.
Var mısınız?
Yoksunuz değil mi?
Olmayacağınızı biliyorum.
Zaten maksadınız Anayasa ile özgürlükleri genişletmek falan değil.
Mesele kendi özgürlükleriniz.
Gerisi umurunuzda mı?”
Odatv.com
http://www.odatv.com/n.php?n=fatih-altaylidan-saftiriklere-teklif-2801101200
BÜTÜN BU BOZUK EKONOMİK GİDİŞİN VE ONUN BAĞLANTISI HAMURABİ KANUNLARININ UZANTISI ÇEK MAĞDURLARI DOSTLARIM. Hepinize iyi akşamlar dilerim düşman hatlarından dikenli tellerden ve mayınlı arazilerden geçerek evime geldim her gün yaşadığım bu yaşam kavgası bakmak zorunda olduğum ailem bugün hala isyanımın demokratik olması onlar için tabiki sabrın hoş görünün bir sınırı var dün yazdım daha öncede yazdım bugünde yazıyorum kimse kendini aldatmasın bu beklentilerimiz olmayacak olsaydı 31 12 2008 itibariyle çıkan gürültüden bir şeyler olurdu olmadı neden olmadı ÇÜNKÜ FAKTORİNGLER BİZDEN GÜÇLÜYDÜ anlayın artık olmadı olmayacakta beklemeyin peki nasıl olur gidersek ankaray 200 bin kişi bak bazı şeyler nasıl olur gazeteler yazarsa televizyonlar gösterirse ben bazı makamlardaki insanların kararı bir kere daha düşünerek vermek zorunda olcağına eminim bizim kökümüzde var karda yürü izine belletme bu açıdan hepimiz esnafız biz çok şey biliriz ama böyle şeyler başımıza gelmediği için hala aman bekliyoruz ama bu ülkede tren böyle gitmiyor işte değerli arkadaşlarım tekel işçilerinin bile arkasında diğer sendikaların desteği var biz bütün küçük esnafları destek almamız lazım bu yüzden bağırıyorum yavaş yavaş bişeler yapalım ille küçük esnafın çekinin dönmesi gerekyok ama böyle giderse sırs onada gelecek bütün işi bozuk gitmeye başlayan arkadaşları yanımıza alalım çünkü sıra onlarada gelecek her kes bizim gibi perişan olacak bunu yapmamız için belli illerde bürolar açalım eğer biz bunları yapmassak bu gücü sağlamassak burda hergün birbirimize şiir yazarız allah razı olsun cüneyt bey soruları cevaplar bir gün gelir kendi ülkemizde başkalarının yapmış olduğu kötü ekonomik yönetimin suçu bizim üzerimize kalır.dostlarım ben bu beklentilerimizin hiç bir şekilde gerçekleşmiceğini hissediyorum bahane hazır alacaklı ne olacak onların alacağını biz nasıl bağışlarız ama adli cezayla üste yatarız canlarım lütfen bakın az zamanımız var biraz düşünün ama hiç kimsenin umrunda değiliz memlekette bir orman yangın var bizim bölüm 12 ayda yandı geçti yangınla ilgilenenler şimdi başka bölgedeler EĞER BİZ YANGINI TEKRAR BAŞLATMASSAK KİMSENİN BİZİM BÖLGEMİZE DÖNECEĞİ YOK DÜŞÜNÜN DOSTLARIM SADECE DÜŞÜNÜN.**İZ.ER**
YanıtlaSilTekel işçileri ile uzlaşma olmamış.Maliye bakanına konu üzerinde çalışması için talimat verilmiş.Haftaya tekrar görüşeceklermiş.1 hafta daha kazandı hükümet.
YanıtlaSiltekel işçileri sendikalı çatır çatır haklarını arıyorlar biz zavallı çek magdurları sahipsizsizis!
YanıtlaSil116 Bizdemi sendika kursak ne yapsak:)
YanıtlaSilsayın 117 BİZDE ÖRGÜTLENMEMİZ LAZIMMM
YanıtlaSilArkadaşlar
YanıtlaSilYanlış bilgi edinmediysem bu akşam 23:15 te SHOW TV- ALİ KIRCA-SİYASET MEYDANI nın konukları Muharrem İNCE ve CHP li birkaç miletvekili..Olay konuşmayı ve gündemdeki olayları tartışacaklar..Lütfen takip edelim ve hazır oradalarken maillerimizi gönderelim...
siyasetmeydani@siyasetmeydani.net
arkadaşlar bir gazete belirleyelim bence fatih altaylı enuygunu herkes fatih altaylıya faks tlf e-mail atsın hatta fatih altaylıya gönderilecek metini site yöneticileri yazsın.biz gönderelim.
YanıtlaSilbelki bu konuyu gazetenin ana sayfaya bile alabilir.
site yöneticileri bunu düşünmek lazım.
selam arkadaşlar..
YanıtlaSil10 gün önce çıktım içeriden. eşim sitenizden çok fazla yardım aldı ve bana iletti, herkese çok teşekkür ederim.
tabi dışarı çıkmanın sadece çıkma tarafı güzel yaşama işi çok zor. her tarafımızın ağlarla çevrili olduğu şu dönemde devletimin bana tanımış olduğu borcumun 1/3 ünü ödeme şansı için çok teşekkür ederim?... çünkü işim hazır, kredilerim hazır, müşterilerim hazır, herkes deli gibi mal veriyo, elemanlarım yanımda, arabalarım duruyo.... daha ne isterimki çok çalışıcam borcumun 1/3 ünü 1 yılda ödicem kalanını 2 sene sonunda bitiricem merak etmeyinnn temerrüt faizlerini unutmucam onları da ödicem. cezaevinde dilekçeye yazmayı unuttuğum için red yemiştim unutur muyum hiç temerrütü..
Bu site de hep beraber örgütlenip yurt dışına nasıl kaçarızı araştıralım arkadaşlar kasmaya gerek yok. bu şartlarda yine evlere kapanır yakalanmayalım diye sokaklara çıkamayız. her polis jandarma gördüğümüzde nefesimiz hızlanır, eninde sonunda bir gbt sorgulamasında yine içeri gireriz. çünkü bir gerçek var ki ne bir yerde işe girebiliriz ne de tekrar ticaretimize geri dönebiliriz. ben ve benim gibi birçok kişi bidolu istihdam yarattık yıllarca vergiler ödedik milyarlarca. ben kendi adıma 10 trilyon çek ödemişim. ve sadece bunun 3/100 ü için içeride yattım ve taahhütümü yerine getirmezsem daha 4,5 yıl daha yatıcam. tam kapsamlı af ve sicil affından başka çaresi olmadığını bu devlete hatırlatmalı ve hatırlamıyo ise de acilen topluca iltica etmeliyiz hepinize saygılar. baris
BU SENE GEÇEN SENEYE GÖRE ÇEK DAHA AZ YAZILMIŞ. 1-2 SENE SONRA YAZILAN ÇEK OLMAYACAKMIŞ! NEDENMİ !!?? HİÇ ESNAF VE TİCARET ADAMI KALMAYACAKTA ONDAN.HİÇ AĞLAMAYIN BOŞUNA BU LİBERAL EKONOMİNİN ESERİDİR.HİÇ AĞLAMAYIN BOŞUNA BU MEMLEKETTE DÜŞÜNCESİNDEN DOLAYI MİLYONLARCA İNSAN İŞKENCE GÖRÜP İÇERDE YATARKEN SEYRETTİNİZ.İŞÇİLER,MEMURLAR YERLERDE SÜRÜKLENİRKEN GIKINIZ ÇIKMADI ÇOĞUNUZDA İHBAR ETTİNİZ.EMİNİMKİ ÇOK BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUNUZ KAPİLAZMİN SAVUNUCUSU PARTİLERE OY VERDİNİZ.VE HALADA VERECEKSİNİZ .BÜYÜK BALIK KÜÇÜK BALIĞI YER DEDİNİZ ŞU ANDA YİYİYOR E NİYE AĞLIYORSUNUZ?HALA ALLAHI BU İŞE KARIŞTIRAN ÇOĞUNLUKTA KARDEŞİM ALLAHIN TİCARETLE NE İŞİ OLURDA İKİDE BİR ONU ARAYA SOKUYORSUNUZ NEYSE BENİ DAHA FAZLA KONUŞTURMAYIN METRİSTE GÖRÜŞÜRÜZ GELİRKEN NAZIMDAN,YILMAZ GÜNEYDEN VS BİR KAÇ ŞİİR EZBERLEYİN LAZIM OLUR.İŞTE BU OLAYA SOSYOLOJİDE ORTA SINIFIN YOK OLUŞU DENİR!!!!
YanıtlaSilsağol barış orta sınıfa gerçekleri hatırlattığın için onlar sağcılara oy vermeye devam etsinler libera lekonominin faziletlerinden yararlansınlar.halada kafalarını değiştirmeyenlere bundan daha güzel tokat olamazdı.kapitalist demokrasinin fazileti olan çekten yatmanında içerde tadını çıkarsınlar bizler senin dediğin gibi dışarı nasıl çıkarızı derhal görüşüp değerlendirelim sevgili damdan düşmüş ve damdan yeni çıkmış kardeşim!!onlar AK PARTİYİ SEÇİP BİR 4 SENE DAHA KENDİLERİNİ AKLATSINLAR!!!
YanıtlaSilARKADAŞLAR HER SİYASİ YAZI YAZANIN ARKASINDAN KOŞTURUYORUZ SANKİ YAZIYI YAZAN BİZİ BU HALE GETİRMİŞ GİBİ YAA BIRAKIN DOSTLAR KİM NE YAZARSA YAZSIN İLGİLENMEYİN ZATEN YAZIYORLAR KAYBOLUYORLAR BEN HER GÜN BİLGİSAYARIN KARŞISINA GEÇİP DERDİME ÇARE ARIYORUM BU GÜN BİR GELİŞME VARMI NE YAPARIZ NASIL KURTULURUZ BANA NE A PARTİSİNDEN B PARTİSİNDEN HİÇ BİRİNİN UMRUNDA DEĞİLİZ HER KES KENDİ İŞİNİ YAPIYOR SİYASETÇİLERDE KENDİ PARTİLERİNİ İKTİDAR YADA KALMA MÜCADELESİ VERİYOR BAKIN YUKARDA İZER DOĞRU YAZMIŞ BİZ DERDİMİZE ÇARE ARAYALIM BURASI DERTLENME YADA İÇ DÖKME YERİ OLMASIN ÇÜNKÜ BUNLARIN HİÇ BİRİNİN NE SENİN NE BENİM SORUNUMU ÇÖZÜYOR BURDA GERÇEKLER ÇOK ÖNEMLİ GERÇEKLERDE BU EKRANIN KARŞISINDAN KALKIP ARTIK DIŞARDADA ÖRGÜTLENMEMİZ BU KONUDA ÖRNEĞİN BATIK ESNAFLAR DERNEĞİ GİBİ İSİMLER ALTINDA VARLIĞIMIZI SESİMİZİ YÜKSELTMEMİZ GEREKİR HADİ BAKALIM SADECE 200 BİN KİŞİ ANKARADA ÖLÜMÜNE MÜCADELE YAPSIN DÜNYA DUYAR SESİMİZİ BAZEN SİTEMİZE KARGALAR GİRİYOR ONLAR BİLE GÜLÜYOR HALİMİZE LÜTFEN LÜTFEN ZATEN MORAL OLARAK ZOR AYAKTA DURUYORUZ BİRDE OLUMSUZ YAZILARLA UMUT BEKLEDİĞİMİZ EKRANDAN KAHROLARAK AYRILMAYALIM AYRICA GEÇEN BİRİ YAZMIŞ DIŞARDAN BEN KAÇTIM KURTULDUM KİMSE BENİ ARTIK BULAMAZ ŞİMDİ BİR DOSTUM YOK YURT DIŞINA KAÇALIM YAA TABİİ SİZLERDE KOLAY GÜNLER GEÇİRMEDİNİZ AMA BİZDE FELAKET DURUMDAYIZ BEN ÜÇ TANE UFAK ÇOCUK BİR YAŞLI ANNE EŞİM DİL BİLMEYİZ YOL BİLMEYİZ ŞU AFGANLILARIN KAÇTIĞI GİBİ BALIKÇI TEKNELERİYLEMİ KAÇALIM NASIL OLCAK BU İŞ BURDAN İKİ ADIM GİDECEK BİR KİLO ET ALACAK PARAMIZ YOK SADECE SADECE TEK NEFES ALDIĞIMIZ HERGÜN UMUTLA BEKLEDİĞİMİZ BİR SİTEMİZ VAR YANİ ANLICAĞINIZ BU SİTEYİ ORTAK KULLANIYORUZ VARSA BİR MÜCADELE FİKRİNİZ YAZIN YOKSA YAZMAYIN LÜTFEN GÜNAHA GİRMEYİN. BİR KUSUR İŞLEDİYSEM ÖZÜR DİLERİM
YanıtlaSilChp anayasa mahkemsine müracat ediyordu haftasonu die yazmışsınız yöneteciler daha ses yok kazıklanıyormuyuz bir darbede chplilermi vuracak
YanıtlaSilarkadaslar hrks slm yakalanmadan bi günü daha geçirdik burdayız yokarlarda bi arkadaşım pankart filan demiş bi eylem kararrımı var M. K. yaptırdınmı pankartımızı
YanıtlaSil124 arkadas ne kusuru ya hepimiz sinir küpüyüz zor ayakda duruyoruz bazen birbirimize düşüyoruz ama bizi bizden başka kimse anlamaz örgütlenelim örgütlenmesine ama o da zor ya düşünseniz ya kanun kaçaklarının örgütü sokakta gezmeye korkarken nasıl örgüt kurcaz nasıl üye olacaz ne yapacaz da sesimizi duyuracagız ilk olayda gözaltına alınan herkes içeri yani yapsak yapsak 3 gösteri veya benzeri sonra bakmışsın herkes içerde yani susdurulması ve unutturulması en kolay en büyük kalabalık bu denkleme çözüm bulamazsak yapabilcegimiz birşey yok oturdugumuz yerden mail mektup vb ne kadar işe yararsa artık
YanıtlaSilya arkadaşlar cüneyt bey akıl vermek gibi olmasında geniş kapsamlı imza toplayarak AV.insan haklarına başvursak bi ses çıkmazmı
YanıtlaSilMerhaba arkadaşlar taahhüt verirken karşılaşılan sorunlardan birisi temerrüt faiziyle birlikte toplam tutarın yazılması hakkında.
YanıtlaSilçek tutarını ve tarihini girerek taahhüt vereceğiniz tarihle otomotik hesaplayan bir site hesap makinesi tavsiye ediyorum link :
http://www.mevzuat.net/fayda/faizhesapla.aspx
AİHM 2009'da en fazla Türkiye aleyhine karar verdi
YanıtlaSilAvrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nin (AİHM), 2009 yılında en fazla mahkumiyet kararını Türkiye aleyhine verdiği açıklandı. Türkiye, mahkemeye yapılan şikayet sayısı bakımından ise beşinci sırada.
AİHM Başkanı Fransız yargıç Jean Paul Costa, mahkemenin çalışmalarıyla ilgili basın toplantısı düzenledi.
Basına dağıtılan bilgilere göre, Türkiye 341 davada mahkumiyet alırken, 210 mahkumiyetle Rusya 2. sırada, 153 mahkumiyetle Romanya 3. sırada ve 126 mahkumiyetle Ukrayna 4. sırada yer aldı.
AİHM'nin 1959 ile 2009 yılları arasında verdiği toplam mahkumiyet kararlarında da Türkiye ilk sırada bulunurken, İtalya 2. sıraya, Rusya 3. sıraya yerleşti. 1959 ve 2009 yılları arasında verilen mahkumiyet karalarının yüzde 18'ini Türkiye aleyhine verilen kararlar oluşturdu.
TÜRKİYE, ŞİKAYET BAŞVURULARINDA BEŞİNCİ
Öte yandan mahkemeye en fazla şikayet ise Rusya'dan geldi. 2009 yılında Rusya'dan mahkemeye 10 bin 146 başvuru ulaştı.
Rusya'yı 5 bin 260 başvuru ile Romanya, 4 bin 986 başvuru ile Polonya, 4 bin 693 başvuru ile Ukrayna, 4 bin 474 başvuru ile Türkiye ve 3 bin 626 başvuru ile İtalya izliyor.
Mahkemede karar için bekleyen davalar sıralamasında 33 bin 550 dava ile Rusya, 13 bin 100 dava ile Türkiye, 10 bin dava ile Ukrayna ve 9 bin 800 bulunuyor.
TOPLAM ŞİKAYET SAYISI YÜZDE 15 ARTTI
Üye ülkelerden şikayet başvurusu sayısı, bir önceki yıla oranla yüzde 15 artarak 57 bin 100'e çıktı.
AİHM'ye 2008 yılında Türkiye'den 3 bin 706 başvuru gelmişti.
AİHM'de önceki yıllardan gelen başvurularla birlikte karar için bekleyen davaların sayısı, geçen yıl yüzde 23 artarak 119 bin 300'e yükseldi.
Mahkeme geçen yıl 2 bin 395 başvuruyla ilgili hüküm verirken, 33 bin 65 başvuruyu ya listeden çıkardı ya da incelemeye gerek görmedi.
128 AİHM başvurmak için imzaya gerek yok.Sadece örnek bir davayla AİHM ne başvurabiliyoruz.Lakin bu davanın yerel mahkemeden sonra bir üst mahkemenin yada yargıtayın enson karara bağlaması gerekiyor.AİHM sartnamesinde bu madde var sadece bu şekilde başvuru kabul ediliyor.AİHM konu ile ilgili dava açılırsa masrafları aihm kurucu yada şöyle diyeyim üye ülkeler karşılıyor.Fakat AİHM DEN cevap alabilmemiz en az 2 yıl gerektiriyor.
YanıtlaSil129 CEK MADURU ARKADASIM YÖNLENDİRDİĞİN SİTEDE FAİZİ ,KAUNİ FAİZMİ YOKSA ,GECİKME FAİZİ DİYEMİ YAZMAK LAZIM .BİLGİ VERMENİZ MÜMKÜNMÜ.TEŞEKKÜRLER.
YanıtlaSil132 gecikme faizi seçeceksin o temerrüt faizi anlamındadır saygılar.
YanıtlaSilArkadaşlar içinde bulunduğumuz durum belli beklememiz icap ediyor.İsterseniz birazda kişiler nasıl geçiniyor.Bir birinizle irtibata geçip azda olsa para kazanma yollarını fikirlerinizi paylaşınız.Malum durumlar belli kimse oturduğu yerden bir yere gidemiyor.Gitse zaten bulacak.Burda zoru başarmak tabiki de belki bir fikir çıkar ortaya
YanıtlaSilYarın bakalım dananın kuyruğu kopacakmı, ona göre oturur bir şeyler yaparız
YanıtlaSildört gözle bekliyoruz CÜNEYT KARDEŞ
YanıtlaSilyarın nevar acaba merak ettiim cüneyt bey
YanıtlaSilAl bendende o kadar yarın ola hayrola dielim
YanıtlaSilyarın neolacak cüneyt bey ben şimdi sabaha kadar uyuyamam rica ederim söyleyin
YanıtlaSilverilen sitede hesap ettim. benim 20 700 liradan 7 adet çekim var 2005 tarihli 143 500 tl. 338 000 lira olmuş. ne taahhüdü vereyimde ödeyeyim.mümkünmü.bu adalet mi.
YanıtlaSil140 da yazan arkadaş gülecem darılırsın diye gülemiyorum.Komediden başka birşey değil bu ya.Alacaklına anaparayı 5 senede ödeyeyim diye taahhüt ver yine tamam der ama olaya bak ya:)338,000 TL.Taahhüt verilen hakimlerde inanmıyoki ödeneceğine onun için red veriyolar.
YanıtlaSilBu gece Show tv de siyaset meydanını izlemeliydiniz arkadaşlar.CHP nin hem parti içinde hemde Ülkemizde EFSANELEŞEN İSMİ SAYIN MUHARREM İNCE bey ve akepeden Kahramanmaraş milletvekili Sy.Avni Doğan bey karşı karşıyaydılar.Aslında akepeden katılacak milletvekili Sy.Avni Doğan bey değilmiş,akepe li diğer vekiller bahane ile programa katılmayıca Avni beyi çıkarmışlar Muharrem İnce beyin karşısına.Avni beyde Muharrem beyin 7,5 senelik kadim dostuymuş gayette mulayim bir insan,demekki akepedede insan gibi insan varmış demek geldi içimden ne yalan söyleyeyim.Ama keşke çıkmasaydı bu programa keşke sy.Doğan Sy.İnce'nin karşısına çıkacak milletvekilimi kalmadıda akepede en sıkı dostunu çıkardılar karşısına Sy.İnce'nin.elbetteki korktu akepeli tüm vekiller Efsane milletvekilinden :)SAYIN İNCE ÜZERİNE BASA BASA BOZUK EKONOMİNİN akepenin sonu olacağını belirtti.Öylede olacak zaten sonları geldii.
YanıtlaSilDaire Adı: 10. Ceza Dairesi
YanıtlaSilEsas No: 2008/2890
Geliş Tarihi: 20/02/2008
Mahkemesi: Bursa 12. Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2006/478
Mahkeme Karar No: 2006/461
Mahkeme Karar Tarihi: 15/06/2006
Dava Türü: 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2010/520
Karar BOZMA
Karar Tarihi 19/01/2010
Kapatma Tarihi 01/02/2010
Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
YanıtlaSilEsas No: 2008/2973
Geliş Tarihi: 20/02/2008
Mahkemesi: İzmir 23. Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2005/309
Mahkeme Karar No: 2006/123
Mahkeme Karar Tarihi: 18/04/2006
Dava Türü: 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2010/140
Karar BOZMA
Karar Tarihi 18/01/2010
Kapatma Tarihi 01/02/2010
Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
YanıtlaSilEsas No: 2008/3054
Geliş Tarihi: 20/02/2008
Mahkemesi: Ankara 19. Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2006/306
Mahkeme Karar No: 2006/945
Mahkeme Karar Tarihi: 20/07/2006
Dava Türü: 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2010/92
Karar BOZMA
Karar Tarihi 13/01/2010
Kapatma Tarihi 01/02/2010
Daire Adı: 10. Ceza Dairesi
YanıtlaSilEsas No: 2008/3086
Geliş Tarihi: 20/02/2008
Mahkemesi: İzmir 23. Asliye Ceza Mahkemesi
Mahkeme Esas No: 2005/382
Mahkeme Karar No: 2006/294
Mahkeme Karar Tarihi: 01/06/2006
Dava Türü: 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet
DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
Karar No: 2010/14
Karar BOZMA
Karar Tarihi 13/01/2010
Kapatma Tarihi 01/02/2010
arkadaşlar hayırlı günler ve cumalar sayın şevki kulkuloğlunun bildirdiğine göre chp dün perşembe günü çek yasasının anayasaya aykırılık müracatını anayasa mahkemesine sunmuş . inşallah hakkımızda hayırlı bir karar çıkar. m.t.kayseri
YanıtlaSildeğerli arkadaşlar
YanıtlaSilyargıtay sitesinde yeni çıkan kararların hepsi bozma olarak neticeleniyor...yukarıda birkaç örnek attım...ve 13-18-19.01.2010 tarihli kararlarda bir tane bile dava onanmamış hepsi bozulmuş...ayrıntı öğrenmeye çalışıyoruz...bilgi aldığımız zaman tekrar paylaşacağız...
bu çok güzel bir gelişme...
Son günlerde aldığımız en iyi haber...
YanıtlaSilselam
YanıtlaSilbu yasanın CHP tarafından anayasa mahkemesine gönderilmesi meselesi ne oldu arkadaşlar.bir süredir gündemi takip edemiyordum.lütfen bilen birisi yorum yapsın....
arkadarşlar dün muğla adliyesi infaz bürosunu aradı eşim tahhüt verecğiz çek cezası olan dosyalarımıza onların numaralarını almak istiyoruz diye bize avukatınızdan başka kimse alamaz sıfat sahibi birine veririz dediler avukatta tutamayacagız ne yapmalıyız teşekkürler
YanıtlaSilinfaz bürosunda dosya karar ve esas numarları vardır. ayrıca size de verebilirler. eşiniz cezaevinde ise, zaten tüm karar ve esas noları idarede dosyasında mevcuttur, eşiniz oradan alabilir.
YanıtlaSilkısır döngü..
YanıtlaSilihracat geçen yıl yüzde yirmi düşmüş.. dış ticaret açoğı 38 milyar dolar. siz hiçbir avukat ve hakimin ihracat yaptığını duydunuzmu? ama hapislerde sürünen binlerce çek mağdurunun pekçoğu ihracatçı idi. insanları yöneten mantığın ne olduğunu buyrun seyredin.
152 de yazan çok haklısın memlekete oluk oluk döviz akıttıkta ne oldu.
YanıtlaSilarkadaşlar
YanıtlaSilmy way arkadaşımızın siteye verdiği bilgiler için kendisine teşekkür ederim
bu kararların ilgili mahkemeleri Bursa İzmir ve Ankara adliyelerindeki asliye ceza mahkemeleri bu illerde bulunan arkadaşlarımız avukatları vasıtası ile bu dosyalrın içeriklerini öğrenebilme şansına sahipler ise bu bilgileri site ile paylaşsınlar.
en azından hangi sebeble bozulduğunu anlayabilme açısından !!!!!!!!
TÜM ARKADASLARA HAYIRLI CUMALAR CECE....
YanıtlaSilArkadaşlar;
YanıtlaSilgerek basından gerekse bu meşhur bölücü başının avukatlarının beyanatlarından anladığım kadarı ile AİHM'ne başvuru şartları açısından yaşanan bir çok çelişkili durum var. Blogumuzda yapılan yorumlara ve de hepimizin az çok bildiği kriterlere göre AİHM ne başvuru yapılabilmesi için o ülke sınırları içerisinde hukuk ile ilgili tüm yolların bitmiş olması lazım yeni yerel mahkeme kararının bir üst mahkeme kararının ve de en sonunda yargıtay kararının sonuçlanması lazım ama diğer yandan bölücü başının avukatları adamın koğuşunun metrekaresi için bile AİHM ne itiraz edeceklerini ve de heyet isteyeceklerini belirttiler. Yine keza kapatılan DTP milletvekilleri ve de ceza alan milletvekilleri de direk AİHM ne gideceklerini belirttiler bu bir çelişki değil mi sizce, normal vatandaşın başvuru hakları ile siyasi ya da ideolojik fikirlerin başvuru hakları fark lımıdır???????????
BİR BİLEN VARSA LÜTFEN AÇIKLASIN???
EĞER YOKSA HEPİMİZ BU BÖLÜCÜBAŞININ AVUKATLARINI BULUP ONLARA MI VEKALET VERELİM ONLAR NASIL OLSA BU YOLUN EN KISA OLANINI BİLİYORLAR NE DERSİNİZZ????
Sayın Cüneyt Bey ve Sayın Jenardi,
YanıtlaSil14 deki sorumu cevaplandırabilirmisiniz lütfen.
Avukat Yargıtayı az önce aradı Avukata bütün dosyaları mahkemelere gönderiyoruz demişler hayırdır Arkadaşlar bilgisi olan?
YanıtlaSilAVVUKAT YARGITAYI AZ ONCE ARADI DEMISSINIZ SY BILGI SIZIN AVUKATINIZMI YARGITAY BILGI VERIYORMU BIRAZDAHA BILGI VERIRMISINIZ HAKKI
YanıtlaSilARKADAŞLAR BEN SALI GÜNÜ AVUKATIMLA BERABER YARGITAYA GİTTİK.BÜTÜN DOSYALARIN YEREL MAHKEMELERE RESEN GÖRÜŞÜLMEK ÜZERE İADE EDİLDİĞİNİ SÖYLEDİLER.GÜNDE 70 DOSYAYI OKUMADAN BOZUP GÖNDERİYORLARMIŞ.YENİDEN YARGILAMA OLACAK
YanıtlaSilBENİM CEKLERİM 2007 YAZILMAYA BAŞLADI ŞUANDA DOSYALARIM.ARŞIVDEYMİŞ.SIRASI BİLE GELİP OKUNMAMIŞ.PAZ3434
YanıtlaSilYARGITAYDAN YEREL MAHKEMELERE GONDERDIGI DOSYAYI BIZ NASIL OGRENEBILECEGIZ
YanıtlaSilSAYIN JENARDI YARGITAYIN DOSYALARI OKUMADAN YEREL MAHKEMELERE GERI YOLLADIGI YENIDEN YARGILAMA OLACAGI DUYUMLARI VAR LUTFEN BIZI BILGILENDIRIRMISINIZ HAKKI
YanıtlaSilSAYIN JENARDI LUTFEN CEVAP YAZARMISINIZ HAKKI
YanıtlaSilSAYIN JENARDI YARDIMCI OLURMUSUNUZ HAKKI
YanıtlaSilSEVGİLİ ARKADAŞLAR YARGITAY 10. CEZA DAİRESİNİ BUGUN BİR KAÇ ARKADAŞIMIZ ARADI. KATİP İLE GÖRÜŞTÜ.
YanıtlaSil10 CEZA DAİRESİ, TÜM DOSYALARI İÇERĞİNE BAKMAKSIZIN BOZUP MAHKEMESİNE GERİ GÖNDERİYORMUŞ.ESASTAN GÖRÜŞÜLENLERİ BİLE..
BURDA ŞU İKİ HUSUSUN DİKKATİNİ ÇEKMEK İSTERİZ; ARTIK SAHİPSİZ DEĞİLİZ ARTIK SESİMİZ ÇIKIYOR. YARGITAYA GÖNDERDİĞİMİZ MEKTUPLARIN VE BU HUKUKSUZLUĞUN MEYVELERİNİ UMARIM TOPLARIZ.KAYSERİ MİLLETVEKİLİMİZ SN.ŞEVKİ KULKULOĞLUNUNDA MECLİSETE YAPTIĞI KONUŞMALAR DA BU HUKUKSUZLUĞA UMARIM ARTIK BİR DUR DEMİŞTİR.
HAKKIMIZDA HERŞEYİN HAYIRLISI OLSUN..
BUNDAN SONRAKİ SÜREÇTE NE OLUCAK NASIL OLUCAK BİLEMİYORUZ. BİZDE SİZİN GİBİ BEKLEYİP GÖRECEĞİZ.
ARKADAŞLAR DİKKAT
YanıtlaSil31 OCAK 2910 SAAT 11.00
TRT1 ENİNE BOYUNA PROGRAMINDA
SAYIN BAŞBAKANIMIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN CANLI YAYIN KONUĞU.
Enine boyuna özel programında Türkiye gündemindeki konular masaya yatırılacakmış.
Her ne kadar bizler Türkiyenin sorunu olarak görülmesekte.....
Yoğun mail fax çekelim
Ulaştırma Bakanı'ndan çok tartışılacak cümleler!
YanıtlaSilBankalara getirilen şube harcını “Bankalar çok kâr etti, zekatını verecek”
Zekat isteyen bir devlet vah zavallılar vah yazıklar olsun size.Bankalar o karı nasıl elde etti birde madalyonun bu yüzü var.Halkı esnafı yem diye attınız önlerine.Değeri 0,25 kuruş olan çek sayfası başına 50 TL provizyonu ıvırı zıvırı ile aldılar.Kredi kartlarını semt pazarlarında dağıttılar sonuç; 2,500,000 kredi kartı mağduru intiharlar birbirini izliyor.Yüzbinlerce çek mağduru 65,000 içerde.Şimdi bankalarla kırışın bakalım bu kanlı parayı.Bu milletin ahı varya bu milletin ahı çoluk çocuğunuzdan çıksın dilerim.Halkının kanıyla para kazanan düzenbaz din bezirganları sizi.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=12092
Haberin tamamı için
sayın tlgerd
YanıtlaSilİzmirdeki dosyalar için avukatımızla görüştük.Gün içerisinde ulaşmaya çalışacak..Halledebilirse hemen sizlerle paylaşacağız..
YUKARIDA BİR ARKADAŞ CHP'NİN ANAYASA MAHKMESİNE SUNDUĞUNU YAZMUŞ BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR VARMI KONUYA NETLİK GETİREBİLİRMİSİNİZ
YanıtlaSilYargıtayın mahkemelere dosyaları iade etmesinin sebebi ne olabilir.Elbetteki tekrar yargılama,vekaleten imzalanmışlara bereat,gününden önce yazılmışlara bereat.Çekten ceza alan sayısını olabildiğince aza indirip,kalanları kurban etmek sisteme.
YanıtlaSilbeni bankalar batırdı...ÇEKLERİMİN VADESİNDEN BAKMAKSIZIN GÜNÜNDEN ÖNCE SORDU. PERİŞAN ETTİ.HERŞEYİMİ KAYBETTİM.ÇEKLERİMİ VERMİŞ OLDĞUM ESNAF TEMİNATA KULLANIP BATINCA BENİM ÇEKLERİ GERİ ALAMAMIŞ.BANKADA KENDİNİ GÜVENCE ALTINA ALABİLMEK İÇİN HEPSİNİ GÜNÜNDEN ÖNCE SORDU YAZDI DAVA ETTİ.
YanıtlaSilBU BENİM BAŞIMA GELENLER HEKRESİN BAŞINA GELİYOR. BANKALAR ACIMASIZ.CEZALARI ÇEKİ SADACE İMZALAYANA YÜKLEDİLER.YÜKLETTİLER BUNU BAŞARDILAR.. AMA BU HUKUKSUZLUĞA DA BİRİ BİGÜN DUR DİYECEK ELBET..
172 dogru söylüyor geri kalanlar sisteme kurban edilmesin?
YanıtlaSilArkadaşlar , günlerdir sizlerle paylaştığımız konu başlıklarının uygulanmaya başlanması iyiye işaret.Eğer düşündümüz gibiyse , yargıtay genel olarak BOZMA kararı veriyorsa bu iyiye işarettir diye düşünüyorum.Yerel mahkemelere yüklenecek bu kadar yükün altından ancak önümüzdeki günlerde CGK dan çıkacak , KARŞILIKSIZ ÇEKLERDE HAPİS CEZASI UYGULANAMAZ İÇTİHAT,ININ KURTARACAĞI KANAATİNDEYİM...Aksi halde zaten iş yükünün altında bunalan yerel mahkemeler iyice zor duruma düşecektir.Hükümet tek dayanağı kalan finans çevrelerini gücendirmemek adına ANAYASADAN geri döneceği kesin olan bugünkü garabet yasayı çıkartmış ,topu sayın yargıya ve onun değerli mensuplarına atmıştır.YÜCE YARGIYA OLAN İNANCIMIZ BURADA HEP BELİRTTİĞİMİZ GİBİ TAM VE SONSUZDUR....
YanıtlaSilŞu bir gerçek ki Devlet iş hayatına adım atan kişilerden yada kuruluşlardan hakkı olarak kdv alıyor.Bunun yanında vergi adı altında karın ortaklığına giriyor ve oradan da kasasına paraları koyuyor.Yani bir nevi değil resmen kurulan her kuruluşa izinsiz ortak oluyor.TAMAM buraya kadar anladık.
YanıtlaSilLakin bir sıkıntı olduğunda bu sebep ne olarsa olsun kuruluş yada kişi iflas ettiğinde kenara çekilip beni karıştırma diyebiliyor.Üstüne üstelik neden niçin olaylarına bakmadan yargılama adı altında formaliteden yasa koyup suçlu damgasını vuruyor.Devleti yönetenler suçun bir payının da onlara ait olduğunu bilebile kenara çekilip sıyrılabiliyorlar ve suçunu da kabul etmiyorlar.BUNADA DEMOKRASİ diyorlar.
Bunun yanında kameraları çağırıp.Sayın valilerim kim ne derse desin kömürünüzü dağıtın ev ev dolaşın deniliyor.Bu olaylarda ne rastlantıysa seçimlere az bir zaman kala gerçekleştiriliyor.YAPTIKLARIN DA YADA YAPACAKLARINDA SAMİMİ OLAN BİR KİŞİ YADA KURUM BUNU GİZLİDEN YAPAR.Öyle ulu orda yapılsın mesajları vermez.Tabi ki benim yurdum insanımın masumiyeti de buna kanar.Bunu herkes bilir ki dinimiz bu yapılan olayları Müslüman a yasaklar.Yardım yapılacak kişilerin adları söylenmese dahi caiz değildir.
Şunu da söylemek isterim ki .Gerçekten durumumdan dolayı veyahut partizanlığım yada bir partiyi desteklediğim için demiyorum.Şu anda yönetimdeki parti çaresizliğin eseridir.
Hepimiz çek yasası tasarısı görüşülürken neler döndüğünü gördük.Keza ben meclis tv yi en cok seyredenlerden biriyim buna benzer yada bundan daha kötü seneryolar dönebiliyor.
Daha düne kadar bir özel kanalda tartışma programına çıkan parti liderinin sağ kolu sayın kuzu aynen aktarıyorum BIRAKIN ALLASEN HANGİ MİLLET VEKİLLERİ MECLİSTE GÖRÜŞÜLEN TASARILARIN İÇERİĞİNİ BİLİYOR diyebiliyor ARKASINDAN EKLİYOR GURUP BAŞKAN LARI HARİÇ .diye .Yani zandediyor ki çok önemli ya gurup başkanları hariç diyor.BEN ŞUNU ANLADIM kuzu nun dediğinden bu milletin meclisini 3 hadi bilemedin 5 kişi yönetiyor.
O 3 veya 5 kişide BANKALARA VE TEFECİLERE SATIYOR .
ŞUNUDA bilsinler ki elbet de bunun cezalarını bir gün çekecekler.İNŞALLAH o günleride görürüz.
bence başbakanın katılacağı trt de ki proğrama ,bu taahhut ıle ılgılı olarak bu işin zor olacağını batmış birisinin borcunu işi olmazsa nasıl ödeyeceğini ve bu taahhut işinin sonuç vermezse tekrar insanları hapis cezası ile mi karşılaşcağını bunun çözümü olarak ne düşündüklerini ,yoğun bir şekilde e -mail atıp vr faks çekip gündeme getirmek lazım,gerçi başbakan bunların hepsini biliyordur ama gene de çalışmak lazım
YanıtlaSilSAYIN CÜNEYT BEY benim bir firmada vekaleten atmış olduğum çekler var bunları ben 2007 yılına imzaladım ve o yıl içinde karşılıksız damgası yedi sonra ben 2008 yılında bu firmanın yüzde bir hissesini üzerime aldım ama müdür olarak değil şimdi ben vekaleten imzadan dolayı başvurdum bu hakim infazı durdurdu karar içi sicile yazı yazdı sicilde benim ortaklığım gözükünce acaba çekten önce çekten sonra gibi bir ayrım varmı.özgür
YanıtlaSiliş çorbaya döndü biz şimdi neyapıcaz?özellikle kaçak yaşayanlar?
YanıtlaSilselam
YanıtlaSilarkadaşlar bu yasanın CHP tarafından anayasa mahkemesine gönderilmesi meselesi hakkında bilgisi olan lütfen bilgisini paylaşsın.sn.Kılıçdaroğlu gönderdiği cevap mailinde hazırlığı bitirdiklerini ve başvuru için beklediklerini belirtmişti.ben yasal sürenin dolup başvuru hakkını kaybetmemizden korkuyorum.(görkem)
Sayın 178 2007 ortaklığınız olmadan vekaleten imzaladığınız çeklerden dolayı oluşan davada.Hakim çek suçunun işlendiği tarihi göz önüne alıp o tarihler itibariyle sicilden yazı ister.Tabi ki şuda bir gerçek işlerinizin gidişatına göre bilerek ve isteyerek ortaklığı kabul ettiğiniz içinde hakim size olumsuz hükümler verebilir.Hakimin insiyatifine de kalmış bir olay.NEYE GÖRE BU ŞEKİLDE SÖYLÜYORUM buna benzer davalar yani haklı durumu tezat bir duruma düşürecek davalar bulunmaktadır. Bu dava bir üst mahkemeye kadar gidebilir.
YanıtlaSilARKADAŞLAR LÜTFEN SORU SORARKEN LÜTFNE MANTIĞINIZI BİRAZ ÇALIŞTIRINIZ..'' BİZ ŞİMDİ NE YAPACAZ'' SORUSUNUN CEVABINI SANIRIM ŞUANDA ALLAHTAN BAŞKA KİMSE BİLEMEZ.
YanıtlaSilBEKLEYECEĞİZ ÖNCE. YARGITAY DOSYLARI BOZUP GERİ GÖNDERMEYE BAŞLADIĞINDA HERKES İÇİN YENİDEN YARGILANMA BAŞLAYACAK..
ANCAK KARŞI KESİM DE BOŞ DURMUYOR OLUCAK. YAYINLANACAK OLAN BİR İÇTİHATA BASKI KURMAYA ÇALIŞACAKLARDIR. ÖZELLİKLE BANKA FACTORİNG KESİMİ BOŞ DURMAYACAKTIR..LÜTFEN MAİLLERİNİZE GELEN YARGITAY VE HSYK ŞİKAYET DİLEKÇELERİNİ MEKTUP İLE GÖNDERMEYE FAX ÇEKMEYE YOĞUN BİR BİÇİMDE DEVAM EDELİM..
BAKIN YARGITAY TARAFINAN BELKİ DE BİZİM GÖNDERDİĞİMİZ MEKTUPLAR SAYESİNDE BU KARARLAR ALINDI.İŞİ BOŞ BIRAKMAYALIM. HERKES MAİLLERDEKİ HUSUSLARI SON GÖNDERDİĞİMİZ MAİLLERDEKİ HUSUSLARI YAPMAYA MEKTUP GÖNDERİĞ FAXLAMAYA DEVAM ETSİN
2010/2
YanıtlaSilŞişli 14. Asliye Ceza Mahkemesi
14.12.2009 günlü, 5941 sayılı Çek Kanunu’nun 5. maddesinin (1) numaralı fıkrasının birinci ve ikinci tümcelerinin iptaline karar verilmesi istemi.
İlk
İtiraz
3
2010/3
İzmir 26. Asliye Ceza Mahkemesi
14.12.2009 günlü, 5941 sayılı Çek Kanunu’nun geçici 2. maddesinin (1) numaralı fıkrasının (b) bendinin birinci tümcesinin “Bu Kanunun 6 ncı maddesi hükmüne göre ödenmesi gereken miktarı belirli vadelerde ödeyeceğini taahhüt etmesi ve taahhütnamenin, kendisi veya yasal temsilcisi tarafından … mahkemeye verilmesi halinde, anlaşma aranmaksızın, taahhütnamede belirtilen süre kadar, … kovuşturmanın durmasına, … karar verilir” bölümünün iptaline karar verilmesi istemi.
İlk
İtiraz
http://www.anayasa.gov.tr/general/haberdetay.asp?contID=759
SON DAKİKA: ÇEK KANUNU ANAYASA MAHKEMESİNDE 4 ŞUBATTA GÖRÜŞÜLÜYOR
YanıtlaSilhttp://www.anayasa.gov.tr/general/haberdetay.asp?contID=759
ŞİŞLİ 14. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ İTİRAZ ETMİŞ..
2010/2 Şişli 14. Asliye Ceza Mahkemesi
YanıtlaSil14.12.2009 günlü, 5941 sayılı Çek Kanunu’nun 5. maddesinin (1) numaralı fıkrasının birinci ve ikinci tümcelerinin iptaline karar verilmesi istemi.
http://www.anayasa.gov.tr
ŞİŞLİ 14. ASLİYE CEZA LEHİMİZDE,
YanıtlaSilİZMİR 26. ASLİYE CEZA DA ALEHİMİZE İTİRAZDA BULUNMUŞ ARKADAŞLAR..
HER İKİSİ DE 4 ŞUBATTA GÖRÜŞÜLÜCEK. ANCAK İNCELEME EVRESİ ''İLK'' OLDUĞUNDAN SÜREÇ UZAYABİLİR. 4 ŞUBATTA MUHTEMELEN KARAR ÇIKMAZ.
sayın 180 az sabredin,sorun yok
YanıtlaSilARKADAŞLAR HERKES ACİLEN TAAHÜDLERİNİ VERSİN... ANAYASA MAHKEMESİ 4 ŞUBATTA GEÇİÇİ MADDEYİ DE GÖRÜŞÜECEK.. ZAMAN DAR. EĞER GEÇİÇİ MADDEYİ İPTAL EDERSE HERKES KODESE GERİ DÖNEBİLİR. KODESTE HALEN TAHÜD VERMEYENLERDE ÇIKAMAYABİLİR. HERKES TAHÜDÜ VERSİN.
YanıtlaSilİZMİR 26. ASLİYE CEZA İTİRAZI GEÇİÇİ MADDE YANİ TAHÜD VERMENİN İPTALİ İSTEMİDİR..
ŞİŞLİ 14. ASLİYE CEZANIN İTİRAZI İSE 5/1 MADDEDİR. DİREK BİZİ İLGİLENDİRİYOR..
NE BOK YİYECEĞİMİZİ ŞAŞTIK KALDIK BİR SAAT ÖNCE UMUTLANIYORUZ BİR SAAT SONRA BÖYLE AĞLAMAKLI OLUYORUZ DELİ OLUP DAĞLARAMI DÜŞELİM NE YAPALIM
YanıtlaSilchp ne bekliyor millet anayasa mahkemesine başvuruyor cayır cayır
YanıtlaSilçelişkilere bak şimdi taahhüt versek yarın öbürsügün chp anayasa mahkemesine basvurur.hapis kararı iptal olur bu defa tahhüt verenler ödesin derler sen sabır ihsan eyle yarabbim
YanıtlaSilARKADAŞLAR GELİN EYLEM YAPALIM HÜKÜMET ZATEN YIPRANMIŞ DURUMDA BİR DE BİZ SES ÇIKARALIM
YanıtlaSilarkadaşlar.. sıkıntıya gerek yok.. tahüd vermeyenler acilen tahüdlerini versinler beklesinler..
YanıtlaSil2 iptal istemi var. biri lehimize biri alehimize.. ve inceleme evresi ''ilk'' yani bu işin daha esası var.. ancak daha evvelden de belirttim göndermiş olduğumuz mektupların bir sonucu bu kadar yakın bi tarihte görüşülme kararı alınmış olabilir.
allah ne eylerse güzel eyler. ilahi adalet gerçekleşecektir. biraz daha sabır
TÜM PANKARTLARI BEN HAZIRLATTIRARIM BRANDALARA YAZDIRIRIM
YanıtlaSilYORUMCU ARKADAŞLAR, BU PANİK HAVASINI ANLAYABİLMİŞ DEĞİLİM. ANAYASA MAHKEMESİ 4 ŞUBATTA GÖRÜŞECEKMİŞ, GÖRÜŞSÜN NE ÇIKACAK EN FAZLA RED ÇIKAR, ÇIKAR ÇIKMAZ MİLLETİ HEMEN TOPLAMAYAMI BAŞLAYACAKLAR AKILLI OLUN. YAPILACAK İLK İŞ HERKES YASAYA UYGUN TAAHHÜTTE BİR AN EVVEL BULUNACAK.ÖNCELİKLE RAHAT HAREKET ORTAMI BULACAK. ANAYASA MAHKEMESİ HUKUKSUZ BİR KARAR VEREMEZ. İLK GÜNDE KARAR VEREMEZ, NERDE GÖRÜLMÜŞ GÖRÜŞÜLDÜĞÜ GÜN İPTAL KARARI, DOSYA RAPORTÖRE GİDER ONUN HAZIRLANACAK RAPORA GÖRE KARAR VERİLİR. KARDEŞİM NE YAPABİLECEKLER EN FAZLA CEZAEVİNE ATARLAR. ÖLÜMDEN ÖTE KÖYMÜ VAR. SAKİN VE AKILLI DAVRANMAK LAZIM. HERKESİN HESABI VARSA ALLAHINDA HESABI VAR.SİZDEN RİCAM SİTEYE KİŞİSEL SORUNLARIN AKTARILMAMASI, ARGO VE SİNKAF YAZILIP SEVİYENİN DÜŞÜRÜLMEMESİ. GÖRELİM MEVLAM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER.
YanıtlaSiljenardi 1 nisana kadar devlet süre vermedimi?içerden çıkan var çıkamayan var kaçak yaşayan var siz daha önce sabırlı olun bekleyin dediniz şimdi çabuk taahhüt verin diyorsunuz bu kafa karışıklıgıyla yanlış yapmayalım?
YanıtlaSilŞUANDA İŞ SİYASİ BOYUTTAN ÇIKTI BİR HUKUKİ BOYUTA GİRDİ. YAPACAĞIMIZ BİR EYLEMDE TERS TEPKİYE MAHAL VEEBİLİRMİYİZ ONU TARTIŞMAMIZ LAZIM.
YanıtlaSilTEKRAR EDİYORUM 4 ŞUBATTA GÖRÜŞÜLECEK OLAN İPTAL BAŞVURULARI HEMEN SONUÇLANMAZ.
Şişli 14. Asliye Ceza Mahkemesi
YanıtlaSil14.12.2009 günlü, 5941 sayılı Çek Kanunu’nun 5. maddesinin (1) numaralı fıkrasının birinci ve ikinci tümcelerinin iptaline karar verilmesi istemi.
ARKADAŞLAR BURASI ÖNEMLİ TABİ Kİ zaten bizim istediğimizde bu BELKİ NE DEMEK BU DİYE BİLMEYEN ARKADAŞLAR OLABİLİR ARAMIZDA ŞU DEMEK
MADDE 5 – (1) Üzerinde yazılı bulunan düzenleme tarihine göre kanunî ibraz süresi içinde ibrazında, çekle ilgili olarak karşılıksızdır işlemi yapılmasına sebebiyet veren kişi hakkında, hamilin şikâyeti üzerine, her bir çekle ilgili olarak, binbeşyüz güne kadar adlî para cezasına hükmolunur. Ancak, hükmedilecek adlî para cezası, çek bedelinin karşılıksız kalan miktarından az olamaz. Mahkeme ayrıca, çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağına; bu yasağın bulunması hâlinde, çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağının devamına hükmeder. Bu davalar, çekin tahsil için bankaya ibraz edildiği veya çek hesabının açıldığı banka şubesinin bulunduğu yer ya da hesap sahibinin yahut şikâyetçinin yerleşim yeri mahkemesinde görülür.
BU MADDENİN SADECE 1, VE 2, TÜNCELERİNİN İPTAL TALEBİ İSTEMİ YANİ BUDA
hamilin şikâyeti üzerine, her bir çekle ilgili olarak, binbeşyüz güne kadar adlî para cezasına hükmolunur. Ancak, hükmedilecek adlî para cezası, çek bedelinin karşılıksız kalan miktarından az olamaz
BU OLUYOR.
YANLIZ sayın jenardi taahüt verme konusunda çekincelerim var kendi adıma
olmayan bir sucun olmayan bir taahütünü en başından beri kabul etmeyenlerdenim.Tabiki durumum hapiste olmuş olsaydı taahüt verirdim.Onuda onlar istediği için ben istediğim için değil yani özgürlüğüm tamamiyle gözlem altında bir kısıtlama olmuş olduğu için onların dediğini yapardım.Yanlız şu anda onların cezalandırıcı gözlemi altında değilim .LÜTFEN TEPKİ GÖSTERMEYİN BU TAMAMİYLE BENİM ŞAHSİ FİKRİMDİR KENDİ ADIMA VERDİĞİM
Anayasa mahkemesi iptal istemini kabul edip anayasaya aykırıdır ibaresi çıkarsa meydana zaten noktayı koymuş olacak.Buda şunu doğuracak yargılama tamamiyle çökmüş olacak.
ya yasalara göre eski yasa geçerli olacak yada ivedi bir şekilde yeni yasa çıkarılıp hapis cezası değilde yaptırıcı para cezalarıyla kalacak bu olay.
196 HABERLERİ BİZDE ŞİMDİ ALIYORUZ.. ANAYASA MAHKEMESİNİN SİTESİNDE 1 SAAT ÇNCE DÜŞTÜ BU GÖRÜŞME LİSTESİ..
YanıtlaSilİMİZR 26.ASLİYE CEZA MAHKEMESİ GEÇİÇİ MADDENİN İPTALİ İÇİN BAŞVURMUŞ.YANİ TAHÜD VERİPTE İÇERDEN ÇIKMASINLAR DEMİŞ..VE BUNU 2 HAFTA ÖNCE İPTAL İÇİN GÜNDEME GETİREN MAHKEMENİN KARARI ŞİMDİ GÖRÜŞÜLMEYE BAŞLAMIŞ..ANAYSA MAHKEMESİ 4 ŞUBATTA BUNU İLK OLARAK VE SONRA DA ESASDAN GÖRÜŞÜP KARARA BAĞLAYACAK.ESASTAN GÖRÜŞME VE MAHKEMENİN GÜNDEMİ TAMAMIYLA BAŞKANA BAĞLI. PAT DİYE 1 AY SONRA DA ESASTAN GÖRÜŞÜRLERSE VE İPTAL EDERLERSE NE YAPACAZ? BELKİ BİR SÜRE VERİLEBİLİR 6 AY SONRA GEÇERLİ OLMAK ÜZERE İPTALİNE DİYEBİLİR. ZATEN GEREKÇELİ KARAR YAYINLANANA KADAR DA YASANIN İLGİLİ MADDESİ HEMEN İPTAL OLMAZ.
AMA BİZİM DEDİĞİMİZ ŞEY BİR GÜVENCE..NE OLUR NE OLMAZ.ŞUANDA CEZAEVİNDEN Bİ ŞEKİLDE ÇIKMAK EN İYİSİ.
AYRICA BEN ŞUAN KAÇAK DURUMDA OLAN ARKADAŞLARA BİR BASKI DA BULUNMAK İSTEMİYORUM. BENİM ASIL KASTETTİĞİM İÇERDEKİ MAĞDURLARIMIZDIR. TAHÜT KONUSUNDA İÇERDEN ÇIKACAKLAR ACELE ETSİN DEMEK İSTEDİM
YanıtlaSilSAYIN JENARDİ KAÇAK DURUMDA OLANLAR NE YAPSIN TAAHHÜTLE İLGİLİ.YANİ TAAHHÜTÜ VERSİNLERMİ BEKLESİNLERMİ.
YanıtlaSilşimdi oldu sn jenardi ama tartışalım bu konuyu
YanıtlaSil