Alim IŞIK Taahhüdü İhlal Genel Kurul Konuşması

Taahhüdü ihlal hapis cezaları Prof. Dr. Alim Işık TBMM Genel kurul konuşması, çek mağdurlarıKütahya Milletvekili Prof. Dr. Alim IŞIK'ın "Ceza Muhakemesi Kanunu ile Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı" nda Disiplin ve tazyik hapsine mahkum edilenlerin Tasarıyla getirilen infaz ertelemesinden yararlandırılmasına yönelik önerge ve TBMM konuşması.

Prof. Dr. Alim IŞIK (Kütahya Milletvekili) - Sayın Başkan, değerli milletvekilleri, görüşülmekte olan 365 sıra sayılı Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısının 4′üncü maddesi üzerinde vermiş olduğumuz değişiklik önergesi hakkında söz aldım. Bu vesileyle yüce Meclisi ve bizleri izleyen değerli milletimizi saygıyla selamlıyorum.

          Değerli milletvekilleri, daha önce de çoğu kez görüldüğü gibi, bu tasarı da bir AKP klasiği olarak önce millete zehrin içirildiği ardından da bazı tatlandırıcılarla bunun unutturulmaya çalışıldığı bir tasarıdır. Sözde “anadilde savunma hakkı” gibi son derece masum gerekçelerle ifade ettiğiniz ama aziz Türk milletinin bölünmesine yönelik önemli adımlardan birisi olan düzenlemeyi ilk 2 maddede getirdikten sonra şimdi bu maddelerle "Bazı mağdurlara iyileştirme getiriyoruz" adı altında düzenlemeleri görüşmekteyiz. 4′üncü madde de özellikle, kasten ya da taksirli olarak suç işlemiş olan bazı hükümlülerin cezalarının infazının ertelenmesiyle ilgili düzenlemeleri içeriyor. Ardından, bu erteleme süresi içerisinde herhangi bir kamu davası açılmış ise bu ertelemeden yararlanan kişilerin hemen yeniden ceza evine tıkılmasını öngörüyor. Dolayısıyla, bu 3′üncü fıkranın, bu iyileştirmeler içerisinden çıkartılmasını öngörüyoruz.

          Bir diğer konu da 6′ncı fıkranın (c) bendinde: "Disiplin veya tazyik hapsine mahkum olanların bu iyileştirmelerden yararlanamaması yani getirilen ertelemeler bunlar hakkında uygulanamaz" denmektedir. Önergemizde de bu (c) bendinin çıkarılmasını yani disiplin veya tazyik hapsine mahkum olmuş olanların da bu iyileştirmelerden yararlandırılmasını istiyoruz.

          Değerli milletvekilleri, AKP’nin on yıllık yönetimi sürecinde, bugün, 20 bine yakın taahhüdü ihlal suçlusu ceza evinde, 250 bin dolayında da ceza evine girmemek için kaçak durumda. Şimdi, herkese iyi kötü bir iyileştirme yaptığınız bu düzenlemede, sizin kötü ekonomik politikanız yüzünden geçimini sağlayamaz, taahhüdünü yerine getiremez duruma gelmiş, verdiği her taahhüt başına da üç aya kadar tazyik hapsi almış olanların suçu, günahı nedir? Kasten adam öldürmüşse erteleme var ama geçimini sağlayacak bir işi olmadığı için veya zamanında borcunu ödeyemediği için mahkum durumuna düşmüş olanlara yok! Bu nasıl adalet?

          Sayın Bakana geçen, bir kanunun görüşmeleri sırasında sorduk, "Bu durumda olanların sayısı nedir?" dedik, o sayıyı veremedi. Dün Sayın Başbakan Yardımcısına, bu tazyik ve disiplin hapsine mahkum edilenlerin neden yararlandırılmadığını sorduk. Verdiği cevabı sizlerle paylaşıyorum: "Bu cezalar kişiyi bir hususta zorlamaya yönelik cezalardır. Bu nedenle tasarıda getirilen cezanın infazı hükümlerinden yararlanamayacaklardır". Yani zorlayın, zorlayın da canını mı alacaksınız bu insanların? Bu insanlara iş verdiniz de çalışıp borcunu mu ödemediler? Dolayısıyla, bu önergenin yerinde bir önerge olduğunu düşünüyoruz. Mademki bu toplumda barışı sağlamak için çok güzel sözlerle barıştan söz ediyorsunuz… Dağdakine af var ama vatandaşlık görevini yerine getirmek için çabalayan, uğraşan insanlara yok!

          Elimdeki, Balıkesir’in Susurluk ilçesinden, bu mağduriyetten mahkum olmuş bir insanın mesajını sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendisi ceza evinde. İzin almış, evine gidiyor, hanımı da aynı suçtan dolayı yine taahhüdü ihlale uğramış, gözünün önünde, yedi aylık çocuğuyla beraber hanımını ceza evine götürüyorlar.

          Değerli milletvekilleri, buna benzer çok örnek var. Hanımı ve kendisi ceza evinde, çocukları intihar etmiş olanlar var. Geliniz, eğer adalet istiyorsak, barış istiyorsak, huzur istiyorsak bu konuya da bir çözüm bulalım. Bu konu, milletin isteyerek durumu kötüye gittiği bir konu değil, tamamen sizin kötü politikalarınız, borca dayalı para sistemi nedeniyle milleti borç altında boğduğunuz bir düzenin sonucudur.


Prof. Dr. Alim IŞIK, Taahhüdü ihlal, Tazyik Hapsi, Ödeme Şartını ihlal, Cezaevi, TBMM

2.600 yorum:

  1.  nerde bu yorumlar

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. sayın sayfa sakinleri


    her zaman söylediğimiz gibi her türlü yorumlara görüşlere ve eleştirilere açık olduğumuzu belirmekteyiz ama küfür hakaret onur kırıcı ve aşşalayıcı kelimeler mutlaka silinecektir. SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  4. Ahmet Vahap ULUSOY27 Ocak 2013 05:36

    Ülkedeki intihar eğilimi TSK'ya da taşındı"

    Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz "Ülke genelindeki intihar eğilimi ve davranışları TSK'ya taşındığı görülüyor" dedi
    BDP Van Milletvekili Özdal Üçer'in soru önergesini yanıtlayan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, alınan tüm önlemlere rağmen 2002'den bu yana 965 askerin intihar ettiğini söyledi. Türkiye genelinde gerçekleşen intiharlara ilişkin Türkiye İstatistik Kurumu tarafından yayımlanan veriler ile yapılan karşılaştırılmalarda TSK ile paralellik taşıdığının görüldüğünü belirte Yılmaz şunları söyledi: " Ülke genelindeki intihar eğilimi ile davranışları; yaş grubu, eğitim seviyesi, coğrafi bölge ve il dağılımı açısından dikkate alındığında, Türkiye Cumhuriyeti devletinin ayrılmaz bir parçası olan TSK'ya da taşındığı görülmektedir." Yılmaz yabancı ülkelerin silahlı kuvvetleri ile yapılan karşılaştırmalarda ise TSK personeli açısından olumsuz bir durumun bulunmadığının anlaşıldığını da kaydetti.

    DÖRT GÜNDE BEŞ ASKER İNTİHAR ETTİ19 Ocak ile 23 Ocak arasında Türkiye'nin değişik kentlerinde askerlik yapan 5 asker intihar etti. Kocaeli Yüksek Güvenlikli F Tipi Cezaevi'nde vatani görevini yapmakta olan Jandarma er Emre Ersöz 19 Ocak'ta intihar etti. 21 Ocak'ta Gaziantep Lojistik Destek Komutanlığı'nda İbrahim Acar kendini astı. Yenifoça 7'nci Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı'nda Yasin Şimşek'in (21) intiharı oldu. Manisa'da ise aynı gün Adem Kocakaya ile Selim Kara (21) silahlarıyla intihar etti.

    YanıtlaSil
  5. yeni sayfada hayırlara vesile olacak yenilikler,iyi haberler gelir inşALLAH...
    artık bu sayfa sonlanmadan sizin mağduriyetleriniz de sonlanır,huzura ve mutluluğa ulaşırsınız......

    saygı ve sevgilerimle.....



    seker765

    YanıtlaSil
  6. Özgüven duygusu tabii ki iyidir. Ancak insan kendisine dışarıdan bakmayı da bilmelidir…..insanlar gibi siyaset yöneticileri de kendilerine bir bakmalılar...biz nasıl olsa çok güçlüyüz diyebilirler...çok sevdiğim bir cümleyi tekrarlamak istiyorum...görüntüyle öz bir olsaydı bilime gerek kalmazdı...görüntü olarak çok güçlü olanlar gün geldiğinde etrafına baktığında çok yanlız hatta kimsesiz olduklarını anlayacaklardır...bu vesileyle alim hoca nın konuşmasını herkesin tekrar tekrar okumasını istiyorum....saygılarımla....

    YanıtlaSil
  7. fuara katılmak üzere yarın öğleden sonra  italya ya gidiyorum...c.tesi günü döneceğim...bu süreçte çok iyi gelişmelerin olmasını diliyorum...
    inşALLAH döndüğümde mutlu haberlerinizi alırım....
    YÜCE ALLAH a emanet olun....işiniz gücünüz rast gelsin...



    saygılar....

    seker765

    YanıtlaSil
  8. taahüd magduru27 Ocak 2013 11:05

    bu sayın vekilimizin  yaptıklarını ben kendim olarak hic bir şekilde unutmayacağım kaç kere beni arayıp bunu mücadelede yanınızda olacağım ve meclise beklediğini belirti dün akaşam 

    YanıtlaSil
  9. ahmet yıldız27 Ocak 2013 12:06

    ÖZGÜRLÜĞÜN TADINA BAKMAK DİLEĞİYLE İYİ BİR HAFTA SONU VE HAFTA DİLERİM

    YanıtlaSil
  10. ahmet yıldız27 Ocak 2013 12:16

    neymiş bu tahattüd cezası be.... kendimi canlı bombaymışımda aranıyormuş gibi hissediyorum 15 000 terröristi serbest bırakan borçluyu içerde tutan bunuda görmezden gelenin gözleri kör olsun diyorum 250 000 mağdur ve yakının vebalini allah öbür dünyada size sorar inşallah

    YanıtlaSil
  11. deyerli arkadaşlarım gerçekten yeymiş bu TAAHHÜTÜ İHLALDEN hapis cezası Ahmet abinin dediyi gibi dagdaki töröriste af var. ama borçu olan a af yok.İLAHİ adalet er geç tecelli edecektir.

    YanıtlaSil
  12. avukatmağduru27 Ocak 2013 14:01

    Merhaba emin bey...
    tahhüt ihlalda 90 gün süresini çok araştırmama rağmen bulamadım kanun maddesi olarak. Bulabildiğim alacaklı taahhüt ihlalini öğrendikten sonra 3 ay şikayet süresi 1 yıl dava açma zaman aşımı süresi diyor. 3 aylık şikayet süresi geçirilmiş ise bu 1 yıl dava açma süresi prosedür olarak şikaye süresi ile orantılımı. yani şikayet edilmedi ise daa açılamazmı. Eminimki bir çok arkadaşımız bu konuda ben gibi takılmışlardır. teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. YARGITAY KARARI VAR DÜN YAYINLAMIŞTIM AMA YARIN TEKRAR YAYINLARIM OK. 

    YanıtlaSil
  14. Emin Bey
    o kadar çok yorum varki neye inanacağımızı şasırdık bu 4 pakette af çıkacakmı kesin bir bilgi varmı 
    saygılarımla.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar bu hükümetten bi cacık olmaz bunlar gariban düşmanı taahhüt yüzünden sabah evden çıkarken cocuklarımı doyasıya öperek çıkıyorum yakalanmamak için köşe bucak kaçıyorum ama nereye kadar adalet bakanının yüzündeki ifadeye dikkat edin alim ışık konuşurken suratını asıyor sanki bizleri iplemez gibi suratı beş karış oluyor ama bizim oylarımızla geldiklerini unuttular zengin dostu bunlar benim yapı kredi bankasına 2 tane taahhütüm var 6 ay hapis çıkmış borcum da 3900 tl ben yatarsam alacaklar sanki parasını

    YanıtlaSil
  16. slm aleya

    benim tam  9 adet dosyam var ve hala  kaçak yaşıyorum  çok iyi bir mağzam atolyem  arabam yani anlayacağın iyi  bi dueum vardı şimdi hepsi gitti ustune bi ton borc  tabi beli bi kısmıı ödedim çabaladım ama işler durunca hersey  değişti suan iş yok olsada ancak kendini kurtarıyor
    TAHÜT CEZANIN  KALKACAĞINA OLANAK YOK DİYORUM  NEDENİDE  ÇEKTE HAPİS HALKTI  EV HACİZLERİ KALKTI  EEE ŞİMDİ DEVLET DİYORKİ  ALACAKLI ALACAĞINI NASIL ALACAK  ONLARDA BİZİM DÜŞÜNDÜĞÜMÜZÜ DÜŞÜNÜYORLARDIR
    BEN TAHMİN ETMİYORUM KALKACAĞINI EMİNİMKİ  BENİM GİBİ KİMSE BUNUN KESİN OLARAK BİLMİYORDUR AMA  TABİ  OLURSA SÜPER OLUR SIRAYA KOYAR ASLAN GİBİ ÖDERİZ ONUN İÇİN  BORCUN UFAKSA  ANLAŞ ÖDEMEYE GAYRET ET  ÇIKARSADA SÜPRİZ OLSUN  ÖDENECEK GİBİ DOSYAM OLSAYDI EMİN OL  GİDER AV ANLAŞIR CÖZERDİM  AMA  BİR DOSYAM VARKİ 36 BİN  BENİMKİ KARANLIK  ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

    YanıtlaSil
  17. merhaba arkadaşlar......

    çok değerli vekilimiz sayın alim ışık bu akşam saat 20.30 da kanal 3 televizyonunda yasin köksal ile geniç açı programına katılacağım demektedir...arkadaşlar bu kanal afyon uşak kütahya ısparta burdur antalya eskişehir bilecik ve konyanın bazı ilçelerinde en çok seyredilen kanallardan birisidir...benim uydu televizyon kanalını çekmekte....çekmeyen arkadaşlar internet aracılığı ile seyredebilebilirler...programa katılım yapabilirsek çok iyi olur....saygılarımla...

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar umutsuzluğa kapılmayalım Tarık Semerci kardeşimiz gibi azıcık mücadele etse inanınki çok büyük ses getiriiz.kardeşimiz bunca sıkıntı içerisinde parçalanıyor ve o kadar büyük  ses getirdiki anlayacağınız bunun karşısında hükümet bile duramayacak ama hükümet bunu kendi çabalaıyla halldecek onun için muhalefet milletvekilinin dediklerini dikkate almasalarda bu konu ülkenin gündemine taşıyan Tarık Semerci Hasan Sığırcı Cüneyt bey ve bu sayfaya gönül vermiş tüm kardeşlerimi yanımızda olduklarından kutluyorum bu ses karşılığını mutlaka bulacaktır.sabredelim.arkadaşlar

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar,bu aralar gündem çok hızlı gelişiyor,hergün yenileri ekleniyor bizimde sorunlarımıza sağolsun milletvekili arkadaşlar eğilmeye başladılari hükümet aslında surat asmıyor,kulaklarını tıkamıyor onlarda çok iyi biliyorlar bu borçtan köylerin boşaldığını insanları cezaevlerine kaldığını 300 bine yaklaşan inasanın kaçak yaşadığını,ama kendilerine mal etmek varken neden alim ışık ın dediğini yapsınlar gün gelince kesinlikle açıklayacaklardır bundan emin olunuz mücadele gücünüzü kırmayın moralinizi bozmayın bakın haftaya bu işlerin daha belirgin hale geleceğini umuyorum.yinede akpartili milletvekillerine faks çekiniz mesj lara fazla itibar etmeyiniz çünkü  msj.lar çoğu milletvekili okumaz.heleki iktidardaki milletvekilleri çünkü onların beyin msj.ları zaten dolu ama faksları dikkate alırlar inasan hakları inceleme kom.başkanlığına mesela ben imeilden gönderdim sizlerde gönderin.bu iş kesinlikle sizin uğraşlarınız neticesinde bugünlere geldiyse birraz daha gayret ve sabırla aşacağız arkadaşlar allah yeterki can sağlığı versin.bunlarda geçer dünyanın sonu değil arkadaşlar

    YanıtlaSil
  20. herkese iyi hafta sonları dilerim
     sevgili arkadaşlar bu taahhüt ihlal yasasının çıkması devlet açısında kolay bir durum değildir
    onun içinde ısrarla dile getirmek istemiyorlar
    nedeni şu an mevcut bankaların büyük bir kısmı yabancıların eline geçmiş durumda
    bunun içinde devlet laf geçiremiyor bu bankalara
    oysaki bankaların yaptıkları haksızlıklar haksız kazançlar saymakla bitmez
    bu gün bu ülkede en az bir milyon aile resmen dağılma noktasına gelmiş durumda
    en az bu ülkede yaklaşık 40 milyon insan bankalara olan borçlarından dolayı bunalıma girmeye  ramak kalmış durumdadır
    ve ben bir haftadır buradaki yazıları okuyorum bazı insanlar yaklaşık iki yılı aşkındır her seferinde çıkıp burada şu gün çıkacak yok bu paketle çıkacak yok siz meclisin önünden geçmemişsiniz siyaseti bilmiyorsunuz falan filan bu seferde tuturmuşlar 4 yargı paketi ile çıkacak
    kesinlikle burada açıklıyorum 4 yargı paketinde böyle bir durum söz konusu değil bu paketin içinde asla bu yasa ile ilgili en ufak bir gelişme yok
    bu yasanın çıkması sadece bir şekilde gerçekleşir
    biz mağdur olan insanların belli kişiler ve kurumlar üzerinde yaratacağımız kamuoyu ve uluşturacağımız gündemle ancak çıkar başka oluru yok bunun ve bu dediğim olay gerçekleştiği zaman herhangi bir  paket olmadan meclise gelir ve çıkar
    başka türlüde inanın çok ama çok zor
    yukarıda belirtiğim gibi ne zamanki biz mağdurların baskısı bankaların baskısını geçti o zaman çıkar başkada en ufak bir çıkar yol güzükmemektedir
    şöyle bir düşünün insanların canlarına dahil kast etmiş kişilerin haklarına yönelik iyileştirmeler yapılıyor ceza evlerindeki durumlarından iyileştirmeler yapılıyor
    ama gelin görünki bu borçlu insanlar ne kadar büyük bir suç işlemişlerki bırakın iyileştirme en ufak bir fırsat tanınmıyor kendilerine
    bununda tek sebebi var oda bankalrın baskısı başka hiçbir şey değil 

    saygılarımla

    YanıtlaSil
  21. sayın sayfa sakinleri bir kaç saat önce sayfa okuyucularından ve taahhüt mağduru olan bir vatandaşımız ordu ilinde kontrolde sırasında yakalanmış hemen beni aradılar  şu on günlük sürenin olup olamadığını ordu adliyesinde nöbetçi savcılık kaleminin böyle birşeyin olmadığı o mağdur vatandaşa izah edip muaine için hastaneye götürülüp sonra tekrar savcılık kalemince tutuklanıp cezaevine gideceksin denmiş benden o genelgenin numarasını ve kendisi için olan maddeleri. istedi bende hemen o vatandaşa  02.09.2012 tarihli resmi gazetede yayınlanan 28399 nolu genelgenin ek. 1. mad., 5. mad.c fıkrasını ve 9.mad. ç fıkarsını okusun savcı bey  anlar dedim kalemdeki memurlar ne savcı ile görüştürmüşler hiç muatap olmayıp direk olarak ceza evine göndermişler * ( burada kalemdeki memurlar iki satır. dilekçe yazmamak için insanın hayatı ile oynadılar bizim köyde meşhur bir söz vardır ( tembele iş buyur sana akıl versin ) derler işte öyle oldu savcılık kalemindeki memurlar yazıklar olsun *kısa bir süre sonra yakınları beni aradı bende şifayi olarak izah ettim en sonun o mağdurun avukatı ile irtibata geçmişler konuyu aynene anlatmışlar tekrar beni aradılar inanamadım yazık ya avukat hm. böyle bir şey yok sizler nerden uyduruyorsunuz demiş sayfa sakinleri çok sinirlendim ve o yakınlaraına tekrar arayın avukat hm. söyleyin GOOGULA girsin 28399 genelge diye yazsın ve  okusun anlamazsa yuh deyin dedim henüz daha dönen olmadı* değerli arkadaşlar şayet ADMİN olmasaydım buradan küfürlü kelime yazardım ne diyeyim allaha havale ediyorum inanın bana sinirimden oturup kafayı çekiyorum yapaçak bir şeyim yok bu genelge 81 ilin 80. il savcılığı anlıyor nedense ORDU ili savcılığı bir türlü anlamıyor ve o ildeki avukatlar dahi anlamıyor SAYĞILARIMLA YORUMA AÇIK BİR YAZI  

    YanıtlaSil
  22. sayın sayfa sakinleribir kaç saat önce sayfa okuyucularından ve taahhüt mağduru olan bir vatandaşımız ordu ilinde kontrolde sırasında yakalanmış hemen beni aradılar  şu on günlük sürenin olup olamadığını ordu adliyesinde nöbetçi savcılık kaleminin böyle birşeyin olmadığı o mağdur vatandaşa izah edip muaine için hastaneye götürülüp sonra tekrar savcılık kalemince tutuklanıp cezaevine gideceksin denmiş benden o genelgenin numarasını ve kendisi için olan maddeleri. istedi bende hemen o vatandaşa  02.09.2012 tarihli resmi gazetede yayınlanan 28399 nolu genelgenin ek. 1. mad., 5. mad.c fıkrasını ve 9.mad. ç fıkarsını okusun savcı bey  anlar dedim kalemdeki memurlar ne savcı ile görüştürmüşler hiç muatap olmayıp direk olarak ceza evine göndermişler * ( burada kalemdeki memurlar iki satır. dilekçe yazmamak için insanın hayatı ile oynadılar bizim köyde meşhur bir söz vardır ( tembele iş buyur sana akıl versin ) derler işte öyle oldu savcılık kalemindeki memurlar yazıklar olsun *kısa bir süre sonra yakınları beni aradı bende şifayi olarak izah ettim en sonun o mağdurun avukatı ile irtibata geçmişler konuyu aynene anlatmışlar tekrar beni aradılar inanamadım yazık ya avukat hm. böyle bir şey yok sizler nerden uyduruyorsunuz demiş sayfa sakinleri çok sinirlendim ve o yakınlaraına tekrar arayın avukat hm. söyleyin GOOGULA girsin 28399 genelge diye yazsın ve  okusun anlamazsa yuh deyin dedim henüz daha dönen olmadı*değerli arkadaşlar şayet ADMİN olmasaydım buradan küfürlü kelime yazardım ne diyeyim allaha havale ediyorum inanın bana sinirimden oturup kafayı çekiyorum yapaçak bir şeyim yok bu genelge 81 ilin 80. il savcılığı anlıyor nedense ORDU ili savcılığı bir türlü anlamıyor ve o ildeki avukatlar dahi anlamıyor SAYĞILARIMLAYORUMA AÇIK BİR YAZI

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşım malesef size katılıyorum.ben bu konuda bayağı umutluydum yaptğımız tüm mücadeler cılız kalıyor yanı avukatları tekme tokat dövmekmi gerekir yoksa atatürk büstünün önünde kendimizi ateşemi verelim yani allah sabır versin ne yapalım şaşırdım kaldım.sesimizi bir şekilde kamuoyna ciddi bir şekilde iletmemiz gerekir ya arkadaşlar borcu az olan arkadaşımızın borcunu üstlenelim  bu işlere bir angaje edelim başka türlü bir sesimizi duyuramayacağız.tek kişilik eylem yapsın bir bidon benzinle göğsünede taahhü mağduruyyum diye bir hb.kanalınada hb.verelim arkadaşlar bunu mutlaka yapalım bir borcu az olan arkadaşımız bunu üstlensin onu cezaevine götürülerken parasını yatırp kurtaralım bunu bi düşünelim .

    YanıtlaSil
  24. sayın sayfa sakinleri
    bir kaç saat önce sayfa okuyucularından ve taahhüt mağduru olan bir vatandaşımız ordu ilinde kontrolde sırasında yakalanmış hemen beni aradılar  şu on günlük sürenin olup olamadığını ordu adliyesinde nöbetçi savcılık kaleminin böyle birşeyin olmadığı o mağdur vatandaşa izah edip muaine için hastaneye götürülüp sonra tekrar savcılık kalemince tutuklanıp cezaevine gideceksin denmiş benden o genelgenin numarasını ve kendisi için olan maddeleri. istedi bende hemen o vatandaşa  02.09.2012 tarihli resmi gazetede yayınlanan 28399 nolu genelgenin ek. 1. mad., 5. mad.c fıkrasını ve 9.mad. ç fıkarsını okusun savcı bey  anlar dedim kalemdeki memurlar ne savcı ile görüştürmüşler hiç muatap olmayıp direk olarak ceza evine göndermişler * ( burada kalemdeki memurlar iki satır. dilekçe yazmamak için insanın hayatı ile oynadılar bizim köyde meşhur bir söz vardır ( tembele iş buyur sana akıl versin ) derler işte öyle oldu savcılık kalemindeki memurlar yazıklar olsun *
    kısa bir süre sonra yakınları beni aradı bende şifayi olarak izah ettim en sonun o mağdurun avukatı ile irtibata geçmişler konuyu aynene anlatmışlar tekrar beni aradılar inanamadım yazık ya avukat hm. böyle bir şey yok sizler nerden uyduruyorsunuz demiş sayfa sakinleri çok sinirlendim ve o yakınlaraına tekrar arayın avukat hm. söyleyin GOOGULA girsin 28399 genelge diye yazsın ve  okusun anlamazsa yuh deyin dedim henüz daha dönen olmadı*
    değerli arkadaşlar şayet ADMİN olmasaydım buradan küfürlü kelime yazardım ne diyeyim allaha havale ediyorum inanın bana sinirimden oturup kafayı çekiyorum yapaçak bir şeyim yok bu genelge 81 ilin 80. il savcılığı anlıyor nedense ORDU ili savcılığı bir türlü anlamıyor ve o ildeki avukatlar dahi anlamıyor SAYĞILARIMLA
    YORUMA AÇIK BİR YAZI  diğerlerini göster daha azını göster

    YanıtlaSil
  25. sayın sayfa sakinleri    bir kaç saat önce sayfa okuyucularından ve taahhüt mağduru olan bir vatandaşımız ordu ilinde kontrolde sırasında yakalanmış hemen beni aradılar  şu on günlük sürenin olup olamadığını ordu adliyesinde nöbetçi savcılık kaleminin böyle birşeyin olmadığı o mağdur vatandaşa izah edip muaine için hastaneye götürülüp sonra tekrar savcılık kalemince tutuklanıp cezaevine gideceksin denmiş benden o genelgenin numarasını ve kendisi için olan maddeleri. istedi bende hemen o vatandaşa  02.09.2012 tarihli resmi gazetede yayınlanan 28399 nolu genelgenin ek. 1. mad., 5. mad.c fıkrasını ve 9.mad. ç fıkarsını okusun savcı bey  anlar dedim kalemdeki memurlar ne savcı ile görüştürmüşler hiç muatap olmayıp direk olarak ceza evine göndermişler * ( burada kalemdeki memurlar iki satır. dilekçe yazmamak için insanın hayatı ile oynadılar bizim köyde meşhur bir söz vardır ( tembele iş buyur sana akıl versin ) derler işte öyle oldu savcılık kalemindeki memurlar yazıklar olsun *     kısa bir süre sonra yakınları beni aradı bende şifayi olarak izah ettim en sonun o mağdurun avukatı ile irtibata geçmişler konuyu aynene anlatmışlar tekrar beni aradılar inanamadım yazık ya avukat hm. böyle bir şey yok sizler nerden uyduruyorsunuz demiş sayfa sakinleri çok sinirlendim ve o yakınlaraına tekrar arayın avukat hm. söyleyin GOOGULA girsin 28399 genelge diye yazsın ve  okusun anlamazsa yuh deyin dedim henüz daha dönen olmadı*      değerli arkadaşlar şayet ADMİN olmasaydım buradan küfürlü kelime yazardım ne diyeyim allaha havale ediyorum inanın bana sinirimden oturup kafayı çekiyorum yapaçak bir şeyim yok bu genelge 81 ilin 80. il savcılığı anlıyor nedense ORDU ili savcılığı bir türlü anlamıyor ve o ildeki avukatlar dahi anlamıyor SAYĞILARIMLA    YORUMA AÇIK BİR YAZI  

    YanıtlaSil
  26. emin bey  slm

    benim yarın mahkemem var  yardımcı olurmusunuz

    bi alacaklıma  ben 3 adet kendi çekimi vermiştim vuruldu 

    sonra konuştuk  ben 3 adet  senet  verdim

    1 tenesini  ödedim  (elden )  diğerleri duruyor   şimdi  beni mahkemeye vermiş edevletten baktım şimdi  Tic. is. yöneticinin kasten alacakliyi zarara ugratmasi  diye dava açılmış tabi tahüt cezam olduğu için gidemeyecem  bu davar nasıl sonuçlanıyor

    ayrıca  vermiş olduğum  cek ve senetlere icra davası açılmıştı

    yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  27. avukatmağduru27 Ocak 2013 17:01

    merhaba emin bey.. yaklaşık olarak 20 gündür gerek adalet bakanlığı gerekse bimer e yollamış olduğum dilekçelerde değindiğim konulardan birisi bu idi. Malesef ülkemizde kanunlar illere göre hakim ve savcılara göre farklı uygulanıyor. Şu an taahhüt ihlal 3 ay tazyik hapsi alan dosyaların %70 e yakın kısmıda bu nedenle mağdur. ülkemizde kanunlar malesef anayasa ve kanunlara göre değil. hakim ve savcıların kişisel düşncelerine göre uygulanıyor. bu duruma bir çözüm bulunmadığı sürece böyle örnekleri görmeye devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
  28. canım benim her zaman ki gibi yine gerçekleri dile getirdin maalesef defalarca 4. yargı paketi bizim derdimizin dermanı değil dememize rağmen hala bu paketten medet umuluyor olması çok üzücü .hükümet eğer bu yasayı bu kadar kolay çıkarırsa ekonominin aslında ne kadar kötü bir durumda olduğunu kabul etmiş olacak oysa sürekli olarak pembe bir tablo çizilip ne kadar şahane bir ekonomik gidiş olduğundan bahsediyorlar dolayısı ile bu iş boyacı küpüne daldır çıkar gibi kolay olmaz bunu ne kadar çabuk kabul edersek o kadar az üzülürüz bu arada inşallah yavrunun sağlık problemi iyiye gidiyordur allaha emenet ol .

    YanıtlaSil
  29. sayın : noyan



    ticareti terkden bakın :)))))  ya allah aşkına bu kanundan kimse ceza evine girmişliği yok sayın noyan laf olsun torba dolsun kafana göre ifade ver keşke daha önceden haberim olsaydı ama gene benim facebook  ismimin üzerine tıkla bana mesajla tel. gönder ben size yardımcı olayım

    YanıtlaSil
  30. sayın . aleyna


    yazılarımı takip edin şayet arkadaşlar ne kadar gördü bilemem ama kendimin gözü ile görmediğim şeyi yazamam ama arkadaşlarımda boş değil bunu bilin benim görevim hukuki yardım meclis işi ve 4. paketle pek ilğim yok açıkca

    YanıtlaSil
  31.  ben noyan 05078667388  emin beyin dikkatine

    YanıtlaSil
  32. Emin Bey 
    benim 3 adet dosyam var buda aynı kişi senetler 50 bin 3 adet bunlarda ben borçluyum ablamda kefil ama bu üç dosyadan taahhütten avukat dava açtı ve tutuklamalar çıkmış kızım geçenlerde adliyeden baktırdı dosyanın birinden berat etmişim nasıl olurki aynı kişiye borç var dosyaların hepsi aynı ama birinden berat ediyorum sizce nedir sebeb 
    saygılarımla.

    YanıtlaSil
  33. teşekürler ablam tedavisi sürüyor
    tek umudumuz sağlığına kavuşursa gerisi ne gelirse allahtan gelir ablacım
    allah can sağlığı versin inan başka kaybetiğimiz hiçbir şeyin önemi yok insan yaşayınca anlıyor sağlığın kıymetini ilgi ve alakan için çok teşekür ederim ablam hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  34. avukatmağduru27 Ocak 2013 17:53

    Arkadaşlar yorumlarınızı okudum. ama 2 şey daha okudum. birincisi ahim ile yapılan 18 anabaşlık altında yapılan sözleşme diğeri ise 4. yargı paketinin ahim e ters düşen konuları içeren maddeleri. şu an maddeleri tam olarak hatırlamıyorum lakin taahüt ihlal tazyik hapsi ahim ie ülkemiz arasında yapılan sözleşmenin 4 maddesi 4. değil dört maddesine aykırı olarak uygulanıyor. ve yine şu an tam olarak hatırlamıyorum ama bu dört maddenin 1 tanesi 4. yargı paketindeki değişikliklerde vardı. Kendi davam çözüme ulaşmasa olayı ahime taşyacaktım bu nedenle o günlerde çok geniş kapsamlı bir araştırma yapmıştım. bu kanun siz yada benim için değil Ahim için değişecek. saygılar

    YanıtlaSil
  35. taahüd magduru27 Ocak 2013 18:07

    o adamı oldum olası sevmedim sevmeyeceğimde allahım yakın vakite canını alıversin onun bizden daha kçötü durumlara düşürsün 

    YanıtlaSil
  36. sayın emin bey size fecden bir mesaj attım cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  37. ahmet yıldız27 Ocak 2013 18:13

    emin bey peki bu durumda izlenecek yol nedir ne yapılması lazım savcının böyle bir yetkisi varmı

    YanıtlaSil
  38. sayın emin bey acaba size mesajım ulaşmatımmı sizden mümkünse cevap bekliyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  39. sayın aleyna



    benim isminin üzerien tıklayın facebook çıkar oraya mesaj tel. yazın ben sizi arararım

    YanıtlaSil
  40. emin abi  sağol  söylediklerini düşündüm cok haklısın
    sitede  izmirde oturan arkadaşımız varmı

    YanıtlaSil
  41. yarın mağdurun avukatının posisyonuna bağlı beklemedeyiz ?

    YanıtlaSil
  42. emin betaynı durum uşak tada var kaç kere içra kalemine sordurdum ve telefonla sordum uşakta acık ceza evi olduğu için 10 gün süre verilmiyor diye herdefasında cavep aldım yakalandınmı direk ceza evi diyorlar

    YanıtlaSil
  43. emin bey icraya gelen avukatı içeri almamıştım gitmiş polis getirmişti polis belki bilmiyordu  icra memuru avukat   bildikleri halde avukatın icra mahalinde olmadıgını senden duyuyoruz demişlerdi  .bende birğün sonra celal beyin sayfamıza yazdığı 4.yargıtay kararını alıp bir adedini polis merkezine bir adedinide icra dairesine götürüp gözlerine sokmuştum .demem oki işine gelmedikleri zaman hiçbirşey bilmiyolar

    YanıtlaSil
  44. Değerli arkadaşlar hepinize hayırlı geceler diliyorum. Gerçi gün içerisinde, Tarık Samancı arkadaşım hatırlatmışlardı ama, bir kez daha hatırlatma gereği duyarak; bugün öğlen üzeri Sayın Alim IŞIK Milletvekilimizden bana gelen mesajı veriyorum.

    27.01.2013 pazar günü saat: 20,30da Kanal 3 TV'de Yasin Köksal ile Geniş Açı programına canlı yayın konuğu olarak katılacağım.

    Sayın Milletvekilimizin cep telefonu: 0 533 626 65 61 bilgilerinize ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  45. İyi hafta sonları sevgili site sakinleri.Bildiğiniz üzere bu sitenin belirli sayıda olumsuz hava estiren müdavimleri vardır.Helede bunlardan iki tanesi hiçbir haltı bilmedikleri halde sağdabn soldan duydukları ile burada ahkam kesmektedirler ve taahhüt hadissesinin çıkmayacağını ha bire burada kusmaktadırlar.Biz bu tipleri 6352 çıkmadan öncede çok gördük ama yasa çıkınca  susuverdiler.Aylardır buradan taahhüt belasının hükümetin gündeminde olmadığını söyleyip duruyorlar.Ve sünger beyinliler okuduklarınıda anlamaktan uzaklar.Ben ve benm gibi bir iki kişi daha diyorki bu taahhüt meselesi 4. paketle birlikte çıkacak.Ben bu düzenleme 4.paketin içindedir demedim böyle bir cümlem yok.4 paketin çıkacağı gün bu iş bitecek.paketin içinde madde 340 ı geçersiz kılacak bir düzenleme var diye bir cümlem olmadı.Kaldıki bu kişiler sır gibi saklanan 4 paketin içinde neyin olup olmadığını nereden biliyorlar.Yoksa bu kişilerin dayısı adalet bakanımı.ben kendilerini en geç 1.5-2 ay sonra burada havlamaya yada anırmaya davet ediyorum.Anlayan anladı.Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  46. İyi hafta sonları sevgili site sakinleri.Bildiğiniz üzere bu sitenin belirli sayıda olumsuz hava estiren müdavimleri vardır.Helede bunlardan iki tanesi hiçbir haltı bilmedikleri halde sağdan soldan duydukları ile burada ahkam kesmektedirler ve taahhüt hadissesinin çıkmayacağını ha bire burada kusmaktadırlar.Biz bu tipleri 6352 çıkmadan öncede çok gördük ama yasa çıkınca susuverdiler.Aylardır buradan taahhüt belasının hükümetin gündeminde olmadığını söyleyip duruyorlar.Ve bu sünger beyinliler okuduklarını da anlamaktançok uzaklar.Ben ve benm gibi bir iki kişi daha diyorki bu taahhüt meselesi 4. paketle birlikte çıkacak.Ben bu düzenleme 4.paketin içindedir demedim böyle bir cümlem yok.4 paketin çıkacağı gün bu iş bitecek.paketin içinde madde 340 ı geçersiz kılacak bir düzenleme var diye bir cümlem de olmadı.Kaldıki bu kişiler sır gibi saklanan 4 paketin içinde neyin olup olmadığını nereden biliyorlar.Yoksa bu kişilerin dayısı adalet bakanımı.ben kendilerini en geç 1.5-2 ay sonra bu taahhüt belası bittikten sonra burada havlamaya yada anırmaya davet ediyorum.Anlayan anladı.Hürmetlerimle.Bu kişilerin söylediklerine itibar etmeyiniz.Az daha dayanın güzel haberler çok yakın

    YanıtlaSil
  47. Canlı yayın başladı, bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar bu rada malum sürekli olumsuzluk kusan bir kaç kişi var.Canları sıkılınca bu tip yorumlar yazarlar.Burada ben ve benm gibi birkaç kişi daha sürekli olumlu mesajlar vermekteyiz.Ve ben hiçbir zaman 4 paketin içinde madde 340 ı değiştirecek yani taahhüt ihlalini kaldıran bir düzenleme var demedim.4 yargı oaketiyle birlikte  taahhüt meseleside meclisten geçirilecektir dedim.paketin içinde madde olarak böyle bir düzenleme var diye vir cümlem de olmadı.Bu malum kafalar okuduklarını anlamaktan çok uzaktalar.biz bu tipleri 63552 çıkmadan önce de çok gördük.ha bire negatiftirler.hiç merak etmeyin güzel günlere az kaldı.ben bu güzel haber geldikten sonra kendilerini burada eşek gibi anırmaya yada köpek gibi havlamaya davet ediyorum.Takılmayın bu modellerin yazdıklarına.Ayrıca paketin içinde ne olup olmadığını nereden biliyorlar.Adalet bakanı yoksa dayılarımı

    YanıtlaSil
  49. okuduğunu anlamayan beyinlere diyorumki ben burda 4.yargı paketinin içinde taahhüt ihlalini düzenleyen bir madde var demedim.4.yargı paketiyle birlikte bu meselede halledilecek dedim.ikisi arasında ciddi bir ifade ve anlam farkı var.Okuduğunu anlamayan kafalara bir daha duyurulur.Bu olumsuz haber kusan kişileri 1.5 ay sonra burada havlamaya yada anırmaya davet ediyorum.Siz bu modellerin yazdıklarına takılmayın arkadaşlar güzel haberlere az kaldı

    YanıtlaSil
  50. mesajlarınızı yolluyormusunuz arkadaşlar ? 

    YanıtlaSil
  51. Ayrıca bu kişilere şunu da sormak lazım 4.paketin içinde ne var ne yok hangi düzenleme var veya yok nereden biliyorlar bu bilgiye nasıl sahipler.Yoksa adalet bakanı dayılarımı.Haziran ayına kadar meclise gelmez bu 4. paket diyen arkadaşlar en geç 1.5 ay içinde genel kurula gelecek olan 4.paket için ne diyecekler.Herhalde adalet bakanından bu haberi aldılar gene ama zaten cuma günü adalet bakanı kendisi söylemedimi 4.paket çok kısa sürede meclise gelecek diye.Bu tiplere ne derseniz deyin anlamaz bilmeden fikir üretmeye devam ederler.Takılmayın siz bunlara ve moral bozmayın.

    YanıtlaSil
  52. Aynı zamanda  mesajlarınızı 3834 de gönderebilirsiniz ama, her mesaj 2,5 T.L. olarak ücretlenmektedir. Tekrar bilgilerinize ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  53. sayın sayfa sakinleri ( mahkum olan mağdurun son durumu )



    öğlenden sonra alaçaklı alaçağı 2.000.tl imiş alaçaklıya parayı vermişler nöbetçi mahkemeden cezayı kaldırmışlar o mağdur dışarıda ( sebest )  sayfanın bilğisine

    YanıtlaSil
  54. Sayın Milletvekilimiz şu anda bizden bahsetmektedir.

    YanıtlaSil
  55. M.Celal Toparlaklı27 Ocak 2013 21:24

    Bankalar kredi borcunu geciktirenlerden gecikme faizi almakla yetinmedi bir de “kredi geç ödeme bildirimi ücreti” kesti. Kredisini erken ödeyen de geç ödeyende ek  masraf  ödeyecek.Bankalardan kredi kullananların şikayetleri doğrultusunda  bankaların kredi kullanan müşterilerinden kestiği bir ücret daha ortaya çıktı.Kredi kullanırken bankanın verdiği ödeme planına uymayıp kredi borcunuzu erken ödeyenler erken ödeme cezası geç ödeyenler ise geç ödeme bildiri ücreti ödediler.İşte bankalara ateş püsküren tüketicilerin şikayetleri şöyle:
     
     

    “Bankadan tüketici kredisi kullandım. Ödemede 10 gün gecikince banka adresime bir bilgisayar çıktısı yolladı. Banka bunun için 42 TL masraf alıyor. Ayrıca gecikme faizi alıyorlar bunu hangi hakla alıyorlar. Bu masraf önceleri yoktu. 2008’den beri ödeme yapıyorum ilk defa bu ücreti ödedim.”
    “Bankadan kredi kullanırken bir ödeme planı verildi. Ödemeleri bazı sorunlardan dolayı geciktirdim. Banka faiz aldı hakkıdır fakat bir de gecikme bildiri ücreti aldığını öğrendim. Kredi taksitinizi 1 gün bile erken ödeseniz banka faiz kaybettiği için size erken ödeme cezası kesiyor. Geç ödeyince olanları zaten biliyorsunuz. Siz siz olun bankaya borcunuzu ne erken ne de geç ödeyin.”

    YanıtlaSil
  56. Arkadaşlar

    Alim bey 4.yargı paketinde yok hükümetinde çabası yok çalışması yok dedi.

    EĞER DOĞRUYSA NE OLACAK ŞİMDİ ?

    YanıtlaSil
  57. yukarıya bak alim ışık yok demiş millet vekili yalanmı söylüyor

    YanıtlaSil
  58. Eğer doğruysa hep beraber köprüye gidecez ve sırayla atlayacaz.
    Yahu günlerdir diyoruz sakin olun sakin olun.4.peketin meclisten geçeceği gün bu işte bitirilecek demekten dilimizde tüy bitti

    YanıtlaSil
  59. yani diyorsunki ben millet vekilinden iyi biliyorum öylemi 

    YanıtlaSil
  60. Yalan söylemiyor ama sonuçta bir muhalefet vekildir ve evet AKP bu düzenlemeyi yapacaktır deyip rakibine pirim yaptırmak istermi.

    YanıtlaSil
  61. bizi çok umutlandırıyorsun inşaALLAH yanılmazsın

    YanıtlaSil
  62. sayın sayfa sakinleri


    bu gün sizlere yazdığım ordu adliyesindeki 02.09.2012 tarihli ve 28399 nolu genelge bazı illerde uyğulanmadı hep beraber gördük bazı arkadaşlar bana bunu anlatmaya çalışıyor ama ben ne yapabilirim nce bunu anlıyalım ben hakim değilim savcı değilim avukat değilim adalet bakanı baş müfettişi hiç değilim siz mağdurların yapması gereken tek şey var ya sizler yapaçaksınız yada avukatlarınız veya akrabalarınız ADALET BAKANLIĞI MÜFETTİŞLİK BİRİMİNE veya ADALET BAKANLIĞI ADALET SARAYLARI DENETİM BİRİMİNE şikayet etmenizi tavsiye ederim. benim elimden bir şey gelmez SAYĞILARIMLA

    YanıtlaSil
  63. arkadaşım sen burda yazanları yorum yapanları ne zannediyorsun vardır illaki bir bildikleri 

    YanıtlaSil
  64. seni takip ediyorum brskyz çok iddalısın

    YanıtlaSil
  65. Arkadaşım şunu unutma ben sonuçta bir taahhüt mağduru ve kaçağıyım.Hem de eşimle birlikte.Salı günü polis gelecek ve eşimi tekrar götürmek için zilimi çalacak.Tüm bu durumlar ortada iken burada ne diye yalan haber sunayım millete yalandan umut vereyim.Burda birtakım ....zekalıların dediğine bakıp moralmi bozalım.Ben bu mesele %99 çözülecek diyorum ve üstüne basa basa yaklaşık 4 aydır diyorum.ve tarihte vermekten hiçbir zaman çekinmedim ve çekinmiyorum.Ama genede size tavsiyem direk başbakanın kendisine gidecek ve okuyacağı mesajlar atmanzıdır ve bu topluma verdiği sözü her defasında hatrılatmanızdır

    YanıtlaSil
  66. avukatmağduru27 Ocak 2013 21:48

    sayın Emin Şahin şikayetlerin en çok dikkate alındığı birim bimer. ben aynı konu için gerek e-posta gerekse normal posta olarak dolu şikayette buldundum. en son bimer e yazdım. bimer e yazdıktan 2 gün sonra adalet bakanlığı soruşturma başlattı. en sağlam şikayet mercii bimer ve konuyu sonuna kadar takip ediyorlar orada.

    YanıtlaSil
  67. Kardeşim umut veriyorsun saol her gün senin bu ısrarlı yazıların umutlarımızı tazeliyor yoksa kendi adıma söyleyeyim tırlatacağım. birde neren bil gi alıyorsunuz bu kadar nasıl eminsiniz bi açıklasanız daha çok rahatlayacağız

    YanıtlaSil
  68. TAKİP ETMEYE DEVAM ET KARDEŞİM.VE ALİM IŞIK DEDİĞİN VEKİLLE BEN YÜZYÜZE DE GÖRÜŞTÜM VE KENDİSİNİ ÇOK İYİ TANIRIM.ŞU UNUTULMASIN iik NIN DEĞİŞTİRİLMESİ İÇİN İLK ÖNERGEYİ YILLAR ÖNCE MHP MERSİN VEKİLİ MEHMET ŞANDIR VERDİ VE O TARİHLERDE AKP BUNA ZİMMEN KARŞI ÇIKTI VE TEMMUZ AYINDA AYNI DÜZENLEMEYİ VE DEĞİŞİKLİĞİ AKP NİN KENDİSİ YAPTI.
    YANİ BURADAN ÇIKARMAN GEREKEN ŞUDUR MECLİSTE BİRGÜN HAYRI DEDİĞİNE ERTESİ GÜN EVET DERSİN.MECLİS ORTAMINI POLİTİK İKLİMİ BİLMEYEN YILLARDIR BUNA KAFA YORMAYA ORADAKİ HAVAYI KOKLAMAYAN İLİŞKİLERİ ÇELİŞKİLERİ ORTAK NOKTALARI KAPALI KAPILAR ARDINDA OLAN ANLAŞMALARI YARDIMLAŞMALARI BİLMEYEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAMAZ.BURADA İŞKEMBE-İ KÜBRADAN KONUŞANLAR SİYASETİN NE KADARINI BİLİRLER VE NEKADAR İÇİNDELER.NEYSE UZATMAYALIM İSTEYEN İSTEDİĞİNE İNANSIN.BANA NE.MADEM BUKADAR UMUTSUZLAR NE DİYE GİDİP YATMIYORLAR.YATIP KURTULSUNLAR BU AĞLAMA SIZLAMALARIDA BİTSİN.BU ... ZEKALILARLA 1.5 AY SONRA BURADAN GÖRÜŞÜRÜZ DOSTUM.NOKTA

    YanıtlaSil
  69. avukatmağduru27 Ocak 2013 21:56

    Arkadaşlar.. Bugün Emin Şahin beyin anlatmış olayda olduğu gibi kanuni haklarınız hiçe sayılarak haksızlığa uğruyorsanız direk olarak bimer e şikayette bulunun. Hakim, Savcı, avukat kim olursa olsun hepsini şikayet hakkımız var. ve hepsini denetleyen ayrı kurumlar var. bu nedenle bir hakimle avukatla yada savcıyla nasıl başederim demeyin. direk mağduriyetinizi bildirin. Bende emin beyin anlattığı gibi bir avukat tarafından defalarca mağdur edildim, şantaj ile elimden 38 bin tl lik taahhütname alındı. ama pes etmedim. önce kanunları araştırdım. dosyamı aldım yüzde yüz haklı olduğumu gördüğüm anda şikayette bulundum. Bana aşağılık insan muamelesi yapan ve alavare dalavere ile hacze gelen taahhüt alan vs bir çok konuda mağdur eden avukat hakkında şu an bakanlık inceleme başlattı. karşınızdaki kim olursa olsun asla pes etmeyin. Beni mağdur eden avukat hakkında adalet bak. maliye bak. be baro inceleme başlattı. gerçekten haksızlığa uğradıysanız asla pes etmeyin. Bir çok arkadaşımızı okuyoruz dosyaları sonuçlnanlar ceza alanlar. bu konuda temyiz süresini geçmedi iseniz direk olarak bimer aracılığı ile adalet bakanlığına kanun yararına bozma isteyin. savunmanızı oraya açıkça kanun maddeleri ile yazın. ve unutmayınki ceza usul kanunu madde 309 ve 310 a göre kanun yararına bozma da suçlu lehine karar çıkarsa uygulanmak zorunda. asliye ceza herşeyin sonu değil.

    YanıtlaSil
  70. ARKADAŞIM BURADAN İSİM DE VERDİK AMA BİR TARAFI İLE GÜLENLER OLDU BENİ HAVA ATIYOR ONUNLA BUNUNLA GÖRÜŞTÜM KONUŞTUM DİYEREK HAVA ATTIĞIMI SÖYLEYENLER BİLE OLDU.BU SİTEDE BÖYLE RUH HASTALARI VAR DOSTUM.BÜLENT ARINÇLA GÖRÜŞÜLDÜ VE OLUMLU CEVAP ALINDI ADALET BAKANIN BİZZAT AĞZINDAN BU MESELENİNDE 2013 İLK AYLARINDA BİTİRİLECEĞİNİN SÖZÜ ALINDI.BUNLARI BURDA BEN DEFALARCA PAYLAŞTIM.BU SİTE YORDU BENİ ARKADAŞ BU SİTEDEKİ BAZI TİPLER YORDU.İNSAN GİDİP BU TİPLERİ ELLERİYLE TESLİM EDESİ GELİYOR.YAPILANI HAKETMİYORLAR DİŞYESİ GELİYOR İNSANIN.

    YanıtlaSil
  71. avukatmağduru27 Ocak 2013 22:09

    Arkadaşlar bir diğer konu.. bazı arkadaşlara bakıyorum ,ümitsizlik karamsarlık, ve dünyaya at gözlüğü ile bakmak. arkadaşlar bir kanunu direk olarak tazyik hapsi kalksın olarak ararsanız bulamazsınız. herkes diyorki 4. yargı paketinde böyle bir şey yok. ve bimerden gelen e-postalarda diyorki dünya ülkeri ile aynı standartta icra iflas kanunu hazırlığı yapıyoruz. Ahim e göre hiç kimsenin özgürlüğü borcundan dolayı engellenemez. şimdi İ.İ.K. 340. madde AHİM sözleşmesine aykırı ise. ve dünya standartlarında bir kanun hazırlığı yapılıyorsa burada tazyik hapsi denen olayın ortadan kalkmak zorunda olduğuda görülecektir. Komisyon yaklaşık olarak 7 aydır kanunun hazırlıyor. 4. yargıda çıkarmı bilinmez ama 340. madde değişecek ve hapis olayı kanundan çıkarılacak. Ama dünde söyledim hiç kimse çıkıpta demezki bu kanun çıkacak. nedenmi? çünkü gerçekten ödeyemeyenler olduğu gibi nasılsa kanun çıkıyor ödemem banane diyenlerde olacaktır bu unutulmamalı. ve vergi aflarında bile vergi affı çıkacak denir yıllardır ama hangi yılları hangi vergileri kapsayacağı  kanun çıktığı zaman kesiinleşir. iyi niyetin suistimal edilmemesi nedeni ile bu  tarz kanunlarla ilgili düzenlemeler meclise gelene kadar kimse net birşey bilemez.

    YanıtlaSil
  72. arkadaşlar şu unutulmasın bu meclis aritmetiğinde AKP nin istemediği hiçbir düzenleme yasalaşamaz.dolayısı ile AKP ne derse yüksek oranda o olur.
    Diğer bir konu mecliste öyle vekiller varki tazyik hapsinin ne anlama geldiğini bilmez.Yani siz sanıyormusunuz HAKAN ŞÜKÜRÜN tazyik hapsindeki tazyik kelimesinin ne anlama geldiğini bileceğini.Ama gider oylama günü oyunu verir ve çıkar.Yani mecliste konudan bihaber onlarca vekil var.Dolayısı ile bilgi aldığınız vekillerin her dediğini mutlak sonuç diye algılamayın.4.yargı paketi esnasında mecliste sert tartışmalar olacak.ama mecliste bu vekiller tartışırken bazı konular üzerinde anlaşmaya varmış olacaklar danışıklı döğüşler olacak hatta oylamada bazı maddlerde red oyu verecekler ama AKP evet dediği için o madde yasalaşacak.Yani genel kurulda bir gecede ne yasalar geçti bilenler bilir.Dolayısı ile son kez diyorumki az sakin olalım.Kaldıki taahhüt ihlalini kaldıracak kişi ne benim ne de sizsiniz.bunu yapacak olan ben olsam %100 derdim ama %99 diyerek yanılma payımıda koyuyorum.Keza burası Türkiye.Aama benim ümidim bu mesele hallolacaktır.madde 340 değiştirilecektir.buda size son sözümdür şimdilik

    YanıtlaSil
  73. kardeşim vardır bildikleri diyorsunda biri a diyor biri b diyor demekki birileri yanılıyor

    YanıtlaSil
  74. illaki burda birileri yanılıyor umarimki sonunda bizim icin hayırlı olan gerceklşir

    YanıtlaSil
  75. Degirmencioglu20_27 Ocak 2013 22:52

    akadaşlar selam iyi geceler alim ışık programda mesaj atmıştım yayınladılar bakın bu adamın hakkı yenemz çok büyük ses getirecek bunu bilin 

    YanıtlaSil
  76. emin abi yorumunuza ihtiyacım var.
    haczedilen pc için yaptığım itirazın reddi üzerine temyize gitmiştim.karar red olarak geldi.gerekçeli kararı aldım fakat red sebebini tam olarak anlamadım.sizlerden ricam özellikle emin abinin aşağıda vereceğim kararla ilgili bilgi vermesi ve itiraz yoluyla neyi kastettiğini açıklamasını rica ediyorum.teşekkürler.Yukarıda tarih ve numarası yazılı mahkeme kararının müddeti içinde temyizen tetkiki davacı tarafından istenmesi üzerine bu işle ilgili dosya mahallinden daireye gönderilmiş olup, dava dosyası için Tetkik Hakimi Hava Kandemir tarafından düzenlenen rapor dinlendikten ve dosya içerisindeki tüm belgeler okunup incelendikten sonra işin gereği görüşülüp düşünüldü :İİK.nun 4949 Sayılı Kanunla değiştirilen 363/1.maddesinin son cümlesindeki kesinlik sınırının aynı kanunun ek 1.maddesinin 1.fıkrası uyarınca 01.01.2012 tarihinden itibaren artırılan miktarı dikkate alındığında uyuşmazlık konusu değerin 4.870,00 TL.yi geçmediği anlaşıldığından mahkeme kararının temyiz kabiliyeti yoktur.Temyiz dilekçesinin (REDDİNE) , ilamın tebliğinden itibaren 10 gün içinde karar düzeltme yolu açık olmak üzere,15/01/2013 gününde oybirliğiyle karar verildi.
    açokcası bu kararı anlamadım.şimdi ne yapmam lazım.yardımcı olursanız müteşekkir olurum.

    YanıtlaSil
  77. avukatmağduru27 Ocak 2013 22:59

    sayın aybars temyiz de davaların sınırı varmış
    II- İcra ve İflas Kanunu

    a) İcra Mahkemesi Kesinlik (Temyiz) Sınırı : (İİK m.363)2003 öncesi 100,00 YTL2003 - 2.000,00 YTL (4949 sayılı ve 30.07.2003 yürürlük tarihli yasa ile)2004 - 2.570,00 YTL2005 - 2.850,00 YTL2006 - 3.120,00 YTL2007 - 3.360,00 YTL2008 - 3.600,00 YTL2009 - 4.030,00 TL 2010 - 4.110,00 TL 2011 - 4.420,00 TL2012 - 4.870,00 TL2013 - 5.240,00 TL bu sınırın altındaki davalar temyiz edilemiyor sanırım

    YanıtlaSil
  78. peki hakkımı arama yolu kapanmışmı oluyor şimdi

    YanıtlaSil
  79. avukatmağduru27 Ocak 2013 23:01

    emin bey e-posta adresime şöyle bir yazı geldi bu nedir?
    Hi avuatmağduru, You've just posted a comment on "Alim IŞIK Taahhüdü İhlal Genel Kurul Konuşması - Taahhüt Mağdurları" and have selected to receive email notifications whenever new comments are posted. Please click the following link to confirm that you would like to receive these notifications:

    YanıtlaSil
  80. avukatmağduru27 Ocak 2013 23:03

    onu bilemem ben sadece bunu bulabildim:(

    YanıtlaSil
  81. emin abi yukarıda yazdım ltf yardım ediniz

    YanıtlaSil
  82. Yorum yazdığınızda, gönderilen yorumları e-posta ile haberdar et onay kutusunu işaretlemişsiniz, onayla dediğinizde ve yapılan her yorum e-posta adresinize gelecek demektir.
    Onaylamayın

    YanıtlaSil
  83. Kanal 3 TV'de Yasin Köksal ile Geniş Açı  izleyen arkadaşlar  ne söyledi bilgisi olan var  ben izleyemedim  link  veriniz  ve  konu ile ilgili   sağolun

    YanıtlaSil
  84. avukatmağduru27 Ocak 2013 23:17

    tşk ederim. zaten ingiizce diye linke tıklamadım

    YanıtlaSil
  85. arkadaşım 3.yargı paketi görüşülürken bülent beyi telefon yağmuruna tuttuk madem erteleme yaparız demişti ama 3.yargıd erteleme çıkmadı bukadar emin olma bende bu sitede çok eskilerdenim insanları boşuna ümitlendirme

    YanıtlaSil
  86. Siyasetçi adı üstünde siyasetçidir, her ortamda siyasetini yapacak bu varoluş nedenidir.

    Bir sorun karşısında, muhalefet bu sorunu dile getirir muhalefetine destek arar, mevcut bir sorun dile getirildiğinde muhalefet üyesi, sizin bu sorununuzu iktidar çözecek ifadelerini kullanmaz bu muhalefetin mantığına aykırı. 

    Çek kanunu zamanında bilenler hatırlar, çek kanunu bakanlar kurulunda ele alındığı ve iktidar sözcüsünden açıklama yapılıncaya kadar muhalefet üyeleri bu iktidar bu çek sorununu çözmeyecek demişti. kanun Meclise geldi bu sorunu bu iktidar çözmez diyenler birden bire muhalif kesildi buda ayrı bir ironi.

    Yanlış anlaşılmasın burada mevcut iktidarın savunmasını yapmıyorum sadece bir gerçeklikten bahsediyorum. İktidar şu olmuş bu olmuş fark etmiyor.

    Yapmamız gereken bu sorunun varlığını olabildiğince çok kişiye anlatmak insanları bu sorundan haberdar etmek. Ses çıkmayınca maalesef her şey yolunda deniyor ve sorunun çözümü de gecikiyor. Muhalefet partilerine basın mensuplarına olabildiğince ulaşabilmeli sorunu da anlatmalıyız.

    Önümüzdeki günlerde ulusal basında haber olabiliriz bunun içinde en azından 10 a yakın mağduru bir araya getirmeliyiz. yarın program yapımcısı ile görüşme olacak ve belirlediğimiz bir günde mağdurlar ve bir hukukçu eşliğinde sorunlar basın mensuplarına anlatılacak.

    Görebildiğim kadarı ile Sitemize İzmir ve çevre illerden fazla sayıda katılımcı var.

    Röportajların İzmirde yapılması katılımcı açısından sorun yaratmayacaktır.
    Röportaja katılmak isteyen arkadaşlarımız bilgi versinler.

    (Emin Şahin arkadaşımız size teklif yok bu röportaja isteseniz de istemeseniz de  katılacaksın kaçarınız yok :))

    YanıtlaSil
  87. sayın cüneyt bey ( hocamız )


    ben her zaman her yerde hazır ve nazırım bunun için teklife gerek yok geçmiş dönemlerde yaptıklarım yapaçaklarının teninatıdır. SAYĞILARIMLA

    YanıtlaSil
  88. SAYIN . AVUKATMAĞDURU


    kusura kalmayın ama ingilizceyi hiç anlamam ok.

    YanıtlaSil
  89.   http://www.sabah.com.tr/Gundem...
    15 bin hükümlü denetimli serbestlik uygulaması ile tahliye olabilir.

    Gaziantep Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Peker, önümüzdeki günlerde
    Meclis'te görüşülecek kanunla 18 aydan aşağı cezası olan 15 bine yakın
    hükümlünün denetimli serbestlik uygulaması çerçevesinde açık cezaevinde
    kalma şartı aranmadan tahliye edilmesinin söz konusu olacağını söyledi.

    Çarşamba günü mecliste görüşmesi planlanan bazı kanun maddelerindeki
    değişiklikler ile ülke genelinde 15 bin hükümlünün tahliye
    edilebileceğini kaydeden Peker, ''Son dönemlerde denetimli serbestlik
    hızlı bir şekilde bu işlere girdi, güzelde çalışıyor. Muhtemelen,
    çarşamba günü Meclis'te yeni bir kanun görüşülecek. Bu kanunda 18 aydan
    aşağı cezası olan tüm hükümlüler, açık cezaevlerinde kalma şartı olmadan
    tahliye edilecek. Denetimli serbestliğin iş yükü üçe dörde katlanacak.
    Özellikle kısa süreli hükümlüler bu şekilde eğitilerek, Denetimli
    Serbestlik Şube Müdürlüğü'nün diğer kurumlarla yaptığı işbirliği
    sonucunda topluma kazandırılacak.'' diye konuştu.

    YanıtlaSil
  90. Aşağıda Cüneyt beyin yazdıkları sanırım bazılarına birşeyler ifade etmiş ve habire olumsuzluk kusan ve sitede gereğinden fazla morla bızan insanlara da bir cevap niteliğindedir.Hep yazıyor çiziyoruz muhalefet partisine üye birisinin bu kanunu AKP çıkarmaz gündeminde yok demelerine takılmayın.Elbette öyle diyecek çünkü adı üstünde muhalif.Moral bozmadan umudu kesmeden baskıya ve ses getirmeye devam.Bu mesele çok yakında çözülecek.Ama bize düşen çözülmeme ihtimali olan o çok küçük kısmı bile ortadan kaldırmaktır ve bizler bunun mücadelesini verip sorunun çözülme oranını %100 e çıkarmalıyız.

    YanıtlaSil
  91. emin bey sorumu aşağıda yazdım ltf yorumlayınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  92. sayın . aybars


    şuan ki kullandığım bilğisayar çok yavaş bundan size yazmam cevaplamam imkazsız gibi bir şey yarın sabah cevap ve yorum yazarım sizden ricam benim cep numaramı biliyorsanız beni arayın yok bilmiyorsanız Emin Şahin üstüne tıklayın facebook sayfam çıkar mesajla tel numaranı yaz ben seni ararım ( şu yazıyı 20. dak. zor yazdım )

    YanıtlaSil
  93. emin bey neden sorumu cevaplamıyorsunuz üzülüyorum ltf sizden başka danışacağım kimse yok

    YanıtlaSil
  94. sayın . aybars şuan ki kullandığım bilğisayar çok yavaş bundan size yazmam cevaplamam imkazsız gibi bir şey yarın sabah cevap ve yorum yazarım sizden ricam benim cep numaramı biliyorsanız beni arayın yok bilmiyorsanız Emin Şahin üstüne tıklayın facebook sayfam çıkar mesajla tel numaranı yaz ben seni ararım ( şu yazıyı 20. dak. zor yazdım )

    YanıtlaSil
  95. emin abi face den telimi yazdım

    YanıtlaSil
  96. yakalanma söz konusu değilse ben katılabilirim izmirde yaşıyorum ve cok akla mantığa sığmayacak eşkilde  avukat ve bu yasanın mağduru olarak bir kac şey anlatabilirim 

    YanıtlaSil
  97. Ahmet Vahap ULUSOY28 Ocak 2013 03:13

    DEVE 1 AKÇE KALSIN OĞLUM,DEVE 1000 AKÇE GELSİN OĞLUM ;Bu Özdeğişi hepimiz duymuşuzdur,Zamansız anda 1 Akçeye alınmayan Deve zamanı gelince 1000 Akçeye alınabilir.AKP Hükümeti zamanı geldiğinde (Çok uzak değil)bu kanunu çıkaracaktır.

    YanıtlaSil
  98. Deniztosuner28 Ocak 2013 04:33

    BEN VARIM HADİ BAKALIM  GERİYE KALDI 4 KİŞİ 

    YanıtlaSil
  99. cüneyt bey durumumuz ortada artık gerek maddi ve manevi kesin söz veremiyoruz cünkü günlük ve anlık programla yaşıyoruz ben varım ama o gün durumumne olur bilemem bi aksilik olmazsa 100 % orda olurum

    YanıtlaSil
  100. Değerli arkadaşlar hepinize günaydın diyor, hayırlı bir gün ve hayırlı bir hafta diliyorum. TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından, tüm yorgunluğumuza; bıkkınlığımıza, belki zaman zaman umutsuzluk ve sabırsızlığa rağmen, TBMM çatısı altında en hayırlı sonuçları; yasal yollar çerçevesinde alıncaya dek, olmayan imkanlaramızı seferber etmeye devam etmeliyiz. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  101. hasan bey pogramı seyredemedim seyrettiyseniz neler olup bitti bi bilgi verin

    YanıtlaSil
  102. mağdurum kahretsin28 Ocak 2013 09:22

    bende varım bitsin bu çile

    YanıtlaSil
  103. HERKESE HAYIRLI BİR HAFTA HAYIRLI BİR GUN DİLİYORUM ARKADAŞLAR 

    YanıtlaSil
  104. ÖNEMLİ FAKS NUMARALARI
     
     
    BAŞBAKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN                0 312 422 18 99
     
     
    BAŞBAKAN YRD. BÜLENT ARINÇ                                 0 312 422 13 28
     
    ‘’ ‘’ ALİ BABACAN                                                             0 312 422 13 99
     
    ‘’ ‘’ BEŞİR ATALAY                                                           0 312 422 12 19
     
    ‘’ ‘’ BEKİR BOZDAĞ                                                          0 312 422 11 18
     
     
    ADALET KOMİSYONU BAŞKANIMIZ AHMET İYİMAYA 0 312 420 53 22
     
     
           ‘’               ‘’             ÜYEMİZ         HAKKI KÖYLÜ     0 312 420 53 57
     
     
           ‘’               ‘’                   ‘’              İLKNUR İNCEÖZ  0 312 420 69 72
     
     
    ADALET BAKANIMIZ SADULLAH ERGİN                        0 312 417 71 13
     
     
    EKONOMİ BAKANIMIZ M.ZAFER ÇAĞLAYAN                0 312 212 16 22
     
     
    MALİYE BAKANIMIZ MEHMET ŞİMŞEK                          0 312 425 00 58
     
     
    AİLE VE SOSYAL POL. BAKANIMIZ FATMA ŞAHİN       0 312 705 41 59
     
     
    TBMM İNSAN HAKLARI İNCELEME KOMİSYONU          0 312 420 53 94
    MİLLETVEKİLİMİZ MUSTAFA ELİTAŞ                              0 312 420 65 11
     
     
    MİLLETVEKİLİMİZ SİNAN AYGÜN                                   0 312 420 69 71
     
    MİLLETVEKİLİMİZ OKTAY SARAL                                   0 312 420 69 49
     
    MİLLETVEKİLİMİZ NURCAN DALBUDAK                        0 312 420 69 52
     
    MİLLETVEKİLİMİZ FAİK TUNAY                                       0 312 420 69 66
     
    MİLLETVEKİLİMİZ ALİM IŞIK                                            0 312 420 69 69 
    diğerlerini göster daha azını göster
     
     

    YanıtlaSil
  105. Aybars
     
    Gece olmuş saat  23.30 veya 24.00 yazmışsın oraya yarım yamalak kanun maddeleri ve mahkemenin tek satır cümlesini konun ve olayın ne olduğu dahi bile bilmediğim şeyi bu şekilde sorulmaz ve benim cevabımda yarım yamalak olur AŞŞAĞIDA YAZDIM insanın hiç mi dinlenme bir konumu olmaz birde kalkmışsınız her tarafa emin bey cevap verin hemen cevap verin tabiî ki ne demek ben sizin 24. saat her şeyi danışmanızım size tekrar yazdım bilgisayarım yavaşladı cevap yazamıyorum demekle yetimdim ama hala hadi emin bey cevap diye bekliyorsunuz durun ya sabah yazar çizerim cevap veririm SAYIN AYBARS hayrola YA postacı tebligat gece yarısımı mı getirdi yoksa 3. gün 4. gün öncesinde adlınızda aklınıza gece yarısımı geldi
    Sorunun cevabı: miktar yönünden temyiz talebin reddine
     


    Sayfa sakinleri beni tanıyan tanır. Bunun izah olmaz ben her zaman şunu söylerim mutlaka bana yazmışsanız cevap yazarım ama anında olmaz ve olamaz sebep bende bir işyerinde çalışıyorum belli para alıyorum belli bir hizmet yapmam lazım sadece boş vakitlerimde sizlere yardımcı oluyorum birde gece yarısı müsait değilsem kimse kızmasın hiç cevap
     

    YanıtlaSil
  106.                                             Değerli arkadaşlar.
    Hepinize günaydın diyor, hayırlı bir gün ve hayırlı bir hafta diliyorum. Bazen eleştiren, ne yaptınız ne yapıyorsunuz? Şöyle olmalı böyle olmalı diyen bazı arkadaşlarıma satır başlarıyla açıklamalar  yapmak istiyorum.
                                               Değerli arkadaşlarım.
    Karşılıksız çek meseleleri ve İİK aşağı yukarı halledildikten sonra, TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından mücadele eden sayımız, neredeyse iki elin iki parmağı kadar kalmıştır. Buna rağmen, 02.07.2012 tarihinden bugüne kadar nemi yaptık? Neler mi  yaptık?
    **İletişime geçilebilecek yer ve yetkililerin zannederim ki, haftada en az iki kez iletişim bilgilerini aktardık. Arkadaşlarımın ve benim hazırladığım, örnek dilekçeleri sunmaya çalıştık.
    ** Mümkün olduğunca çok TV, Gazete, Köşe yazarlarına ulaşmaya çalıştık ama, bunlardan sadece bir kaçı bizi muhatap aldı. TV5’de; Sayın İshak Beyazay sesimiz olup ve en az birkaç kez kendi köşesinde bizlere yer verdi. Ayşe Gülşen arkadaşımızın katkılarıyla, Bursa AS TV’de; Emin Şahin ve arkadaşları Av. Dündar beyin katılımlarıyla sesimizi duyurduk.
    ** Geçen hafta boyunca, Milliyet, Cumhuriyet ve Güneş Gazetelerinde manşetten haber olduk. Ondan evvelki hafta; TBMM’de en az birkaç Milletvekilimiz sesimiz olup, kürsüden gerekenleri söylemişlerdir. Yine bazı Milletvekillerimiz, bazı TV’de sesimiz olmuşlardır. (Alim Işık, Faik Tunay)
    ** TBMM’ne arkadaşlarımın da katılımlarıyla, ikişer dosya halinde toplam 200 sahifelik 100 takım dosya gönderimini yaptık. (Adalet Bakanımız, Adalet Komisyonumuz, TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu, bazı grup başkanvekillerimiz ve Milletvekillerimiz.)
    ** Ankara’da bulunan SERPİL arkadaşımız en az üç kez TBMM ziyaretini yalnız gerçekleştirerek, ilgili yerlere elden dosyalarımızı vermişlerdir. Yine geçen hafta; Sayın Milletvekilimiz Metin Külünk ile, yaklaşık  olarak iki  saatten fazla bir arada olup, kendisinde bulunan iki adet dosyayı ve o anda, Cüneyt Hocam (pirimiz) tarafından gönderilen belgeleri elden vermiş, bizimle bire bir ilgileneceğine dair söz alınmıştır.
    ** Sayın Başbakan Yardımcımız Bekir Bozdağ’a ve yine Sayın Milletvekilimiz Metin Külünk’e ulaşılması ve gerekenlerin yapılması bakımından, birkaç yıldır tanıştığım değerli bir insandan söz almış durumdayım. O insan elinden geleni mümkün olduğunca yapacaktır.
    **TBMM ziyaretine gelince, özellikle Tarık arkadaşımız, bir siyasi partinin genel başkan yardımcısından basın toplantısı yapılması anlamında söz almışsa da, kendisine geri dönüş olmamıştır. Bu anlamda girişimlerimiz devam etmektedir.
    ** Bazı şeyleri açık olarak söylememiz gerektiğinde ve bazı arkadaşlarımız da bu anlamda çok fazlasıyla tepki göstermişseler de, tam net olmayan ve resmiyet kazanmayan söylemleri içimizde tuttuk ve açıklamadık.
    ** Baba ocağı sitemiz (dergahımız), Cüneyt Hocam (Pirimiz), TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından katılımcı olan arkadaşlarım ve ben ancak bunları yapabildik. Umarım ki,  özür dileyerek umarım ki, bizleri bazen acımasızca eleştiren arkadaşlarımız, bu yaptıklarımızdan çok daha iyisini yaparlar. Bunları yaptıklarını gördüğümde, ilk kutlayan ve tebrik eden ben olacağım. Tüm arkadaşlarımın bilgilerine ve saygılarımla. Allah hepimizin yardımcısı olsun.,
                                                                                                                        28.Ocak.2013
                                                        İçinizden Biri – Barışçı-Mersin Arkadaşınız.

    YanıtlaSil
  107. taahüd magduru28 Ocak 2013 10:58

     bende varım benide ekleyin  sorunum yok sorunsuz olarak

    YanıtlaSil
  108. taahüd magduru28 Ocak 2013 10:59

     bende bende benide alın

    YanıtlaSil
  109. ahmet yıldız28 Ocak 2013 11:00

    herkese umudun yakın olduğu bir hafta dilerim bakan fatma şahine tweet atıyorum bayan arkadaşlarımız derdini anlatabilirler inanın kendisi ilgileniyor özelikle twette kendisi bakıyor hadi bayan arkadaşlar yuvaların bu hapislerle yıkıldığını ailelerin parçalandığını birde siz anlatın iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  110. EMİN, 
    TEŞEKKÜR EDERİM AYRINTILI CEVABIN İÇİN.SENDEN YARDIM İSTEYEREK NE KADAR HATALI OLDUĞUMU ÖĞRETTİĞİN İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  111. YARIM YAMALAK DEDİĞİN BANA GELEN TEBLİGATIN AYNISI DEMEKKLİ SENİN BİLGİLERİN YARIM YAMALAKMIŞ.ÖĞRENDİK SAOL.

    YanıtlaSil
  112. SENİN GİBİ İNSANLARI AŞŞAĞILAYAN BİR KİMSEYİ BU SİTEDE BARINDIRDIKLARI İÇİNDE YÖNETİCİLERE BRAVO DOĞRUSU

    YanıtlaSil
  113. NEYSE BEN YİNEDE SİZİ GECE RAHATSIZ ETTİĞİM İÇİN DEFALARCA ÖZÜR DİLİYORUM SİZE İYİ GÜNLER DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  114. taahüd magduru28 Ocak 2013 11:11

     ben şimdi denizli milet vekili bilal uçarla konuştum bakanlıkta böyle bir çalışma var ben desteğimizi vereceğiz merak etmeyin diyor sayın alim ışık verdi neden destek vermediniz diyorum onlarla olmaz bu iş diyor anlamadım ilgiendi benimle konuşurken tel 05326855459 arayın

    YanıtlaSil
  115. kardeşim bende bilal uçarı aradım bize bakanlıktan böyle birşey gelmedi böyle bir çalışma yok diyor sen nasıl görüştün

    YanıtlaSil
  116. işinize gelmedimi siliyorsumnuz bu emin denen ukela istediğini yazıyor ama

    YanıtlaSil
  117.      yalcin.akdogan@tbmm.gov.tr
    ali.babacan@tbmm.gov.tr
    cemil.cicek@tbmm.gov.tr
    cevdet.erdol@tbmm.gov.tr
    bulentgedikli@tbmm.gov.tr
    ulker.guzel@tbmm.gov.tr
    haluk.ipek@tbmm.gov.tr
    emrullah.isler@tbmm.gov.tr
    salih.kapusuz@tbmm.gov.tr
    zelkif.kazdal@tbmm.gov.tr
    haluk.ozdalga@tbmm.gov.tr
    tulay.selamoglu@tbmm.gov.tr
    seyit.sertcelik@tbmm.gov.tr
    fatih.sahin@tbmm.gov.tr
    nurdan.sanli@tbmm.gov.tr
    badak@tbmm.gov.tr
    cavusoglu@tbmm.gov.tr
    vecdi.gonul@tbmm.gov.tr
    gokcen.ozdoganenc@tbmm.gov.tr
    menderesm.tevfik.turel@tbmm.gov.tr
    orhan.atalay@tbmm.gov.tr
    mehmet.erdem@tbmm.gov.tr
    aligultekin.kilinc@tbmm.gov.tr
    semiha.oyus@tbmm.gov.tr
    aaoglu@tbmm.gov.tr
    tulay.babuscu@tbmm.gov.tr
    mehmetcemal.oztaylan@tbmm.gov.tr
    edip.ugur@tbmm.gov.tr
    yilmaz.tunc@tbmm.gov.tr
    ziver.ozdemir@tbmm.gov.tr
    mehmetsimsek@tbmm.gov.tr
    bunyamin.ozbek@tbmm.gov.tr
    esref.tas@tbmm.gov.tr
    cevdet.yilmaz@tbmm.gov.tr
    vedat.demiroz@tbmm.gov.tr
    vahit.kiler@tbmm.gov.tr
    ali.ercoskun@tbmm.gov.tr
    fehmi.kupcu@tbmm.gov.tr
    bayram.ozcelik@tbmm.gov.tr
    yildirimhami@tbmm.gov.tr
    bulent.arinc@tbmm.gov.tr
    ismail.aydin@tbmm.gov.tr
    canan.candemir.celik@tbmm.gov.tr
    tulin.erkalkara@tbmm.gov.tr
    onder.matli@tbmm.gov.tr
    ismet.su@tbmm.gov.tr
    huseyin.sahin@tbmm.gov.tr
    mustafakemal.serbetcioglu@tbmm.gov.tr
    bedrettin.yildirim@tbmm.gov.tr
    mehmet.danis@tbmm.gov.tr
    ismail.kasdemir@tbmm.gov.tr
    huseyin.filiz@tbmm.gov.tr
    idris.sahin@tbmm.gov.tr
    cahit.bagci@tbmm.gov.tr
    salim.uslu@tbmm.gov.tr
    murat.yildirim@tbmm.gov.tr
    nurcan.dalbudak@tbmm.gov.tr
    bilal.ucar@tbmm.gov.tr
    mehmet.yuksel@tbmm.gov.tr
    nihat.zeybekci@tbmm.gov.tr
    mehdieker@tbmm.gov.tr
    m.galip.ensarioglu@tbmm.gov.tr
    oya.eronat@tbmm.gov.tr
    cuma.icten@tbmm.gov.tr
    minebeyaz@tbmm.gov.tr
    fevai.arslan@tbmm.gov.tr
    ibrahim.korkmaz@tbmm.gov.tr
    mehmet.muezzinoglu@tbmm.gov.tr
    suay.alpay@tbmm.gov.tr
    sermin.balik@tbmm.gov.tr
    zulfu.demirbag@tbmm.gov.tr
    faruk.septioglu@tbmm.gov.tr
    sebahattin.karakelle@tbmm.gov.tr
    recep.akdag@tbmm.gov.tr
    muhyettin.aksak@tbmm.gov.tr
    cengiz.yavilioglu@tbmm.gov.tr
    adnan.yilmaz@tbmm.gov.tr
    nabi.avci@tbmm.gov.tr
    ulker.can@tbmm.gov.tr
    salih.koca@tbmm.gov.tr
    deryabakbak27@gmail.com
    celik.huseyin@tbmm.gov.tr
    mehmeterdogan@tbmm.gov.tr
    anejatkocer@tbmm.gov.tr
    halilmazicioglu@tbmm.gov.tr
    mehmet.sari@tbmm.gov.tr
    ali.sahin@tbmm.gov.tr
    fatma.sahin@tbmm.gov.tr
    samil.tayyar@tbmm.gov.tr
    nurettin.canikli@tbmm.gov.tr
    mehmet.geldi@tbmm.gov.tr
    adem.tatli@tbmm.gov.tr
    kemalettinaydin@tbmm.gov.tr
    feramuz.ustun@tbmm.gov.tr
    sadullah.ergin@tbmm.gov.tr
    orhan.karasayar@tbmm.gov.tr
    mehmet.onturk@tbmm.gov.tr
    hacibayram.turkoglu@tbmm.gov.tr
    adem.yesildal@tbmm.gov.tr
    sureyya.sadi.bilgic@tbmm.gov.tr
    recep.ozel@tbmm.gov.tr
    abdulkadir.aksu@tbmm.gov.tr
    mustafa.atas@tbmm.gov.tr
    egemen.bagis@tbmm.gov.tr
    ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr
    osmanaskin.bak@tbmm.gov.tr
    nimet.cubukcu@tbmm.gov.tr
    osmanboyraz@tbmm.gov.tr
    volkan.bozkir@tbmm.gov.tr
    huseyin.burge@tbmm.gov.tr
    m.cetin@tbmm.gov.tr
    ahmet.berat.conkar@tbmm.gov.tr
    turkan.dagoglu@tbmm.gov.tr
     
     
     

    YanıtlaSil
  118.                                    Sayın Başbakanım ve Değerli Milletvekillerimiz.
    Ben şuna inanıyorum ki Başbakanımız bizim mağduriyetimizden habersiz,  ev hacizlerini kaldıran; çekte hapsi kaldıran ve benim vatandaşım borçtan dolayı ceza evine girmeyecek diyen bir Başbakanın, TAAHHÜDÜ İHLAL DEN ceza evine giren insanlardan mutlaka haberi yoktur .ve sayıları yaklaşık 250,000 bine ulaşan bu insanlar nasıl oldu da böyle bir işe girdiler önce bunu sorgulamamız lazım .TAAHHÜD veren kişi bile bile hapse ve 3 ay ceza evinde yatacağını bilerek bu işe nasıl evet dedi.Kısaca anlatmak isterim.  Düşününki evlisiniz ve çocuklarınız var,  borcunuzdan dolayı avukat sizi arıyor ve evini kaldırırım, seni eşine çocuklarına,  konu komşuna rezil ederim diyerek, bu insanları tehdit ederek ve sonrasında o timsah gözyaşlarının arkasındaki güya  yardımcı olacak senin evine hacze gelmeyeceğim, bir şartla der.   Sana 4 ay müsaade icra dairesine gel bir imzayla çözelim bu işi der ve imzayı alır.  İnanınki çoğu bilmeden atmıştır ve avukatlar son 10 yılda hukuk avukatlığını bırakıp, icra avukatlığına başlamıştır. Sebebi ise taahhüt’te pasta büyük.    Bakınız hiç yerli otomobile binen veya orta direk diye tabir ettiğimiz halde bir avukat kalmış mıdır?  son 10 yılda. BAŞBAKANIMIZ  ev haczi ve icradaki ve çek yasasındaki düzenlemelerle avukatlardan tepki almaktadır. Tabi bir konuda şu, 10,000 tl lik bir icra dosyasından  %30 avukatlık ücreti almaktadır.   Türkiye’de faizler yüzde birin altında yani yıllık 12 civarında peki bu aslan kesilen adalet savunan avukat arkadaşlar yıllık ne vergi ödüyor araştırıldı mı?
                                          Sayın Başbakanım ve Değerli Milletvekillerimiz.
    Ben taahhüt mağduru olarak ceza evine girdiğimde ne ben borcumu nede alacaklı parasını alabiliyor burada kısaca hesap yaparsak 250,000 kişi içeri girdiğinde devletimiz bu kişilerin giderlerini karşılamayacak mı yani tüyü bitmemiş yetimin hakkını, alacaklı alacağını alsın mantığıyla yenmeyecek mi?  Borçlu içeri girdiğinde borcunu ödeyemeyecek .
                                       Sayın Başbakanım ve Değerli Milletvekillerimiz.
    Ben bir defaya mahsus taahhüdü ihlal cezalarına af getirilmesini istiyor ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI olarak artık eşimin ve çocuklarımın yanına dönmek ve borçlarımı ödemek istiyorum,  benim gibi nice arkadaşlar ceza evine girmemek için memleketini arkadaşlarını, sevdiği çocuk ve eşlerini bırakıp kaçak hayat yaşamaktadırlar. Beni ve benim gibi arkadaşlarımı bu çileden kurtarın ve bizde işimize dönüp vergimizi  borcumuzu ödeyelim .
                                       Sayın Başbakanım ve Değerli Milletvekillerimiz.
    Adli yükü hafifletmekle, polisi; jandarmayı, güvenlik güçlerini de rahatlatmış olacaksınız. Çünkü bu insanlar 250.000 kişi civarındadır. Bu ucube yasayı hep birlikte değiş tirelim yada af getirelim. Binlerce kişi adına saygılarımızla. Allah, yar ve yardımcınız olsun.          Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı.

    YanıtlaSil
  119. BAZI BAKANLARIMIZIN VE MİLLETVEKİLLERİMİZİN TELEFONLARI
     
    .........................................SADULLAH ERGİNsadullah.ergin2@tbmm.gov.tr Telefon: 0505 777 31 10 – 0532 281 57 70RECEP AKDAĞrecep.akdag@tbmm.gov.tr Telefon: 0533 518 32 81 – 0505 357 44 92MEHMET ŞİMŞEKmehmet.simsek@tbmm.gov.tr Telefon: 0546 587 61 02 FARUK ÇELİKfaruk.celik@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 265 6070 - 0533 717 65 11BEKİR BOZDAĞbekir.bozdag@basbakanlik.gov.tr Telefon: 0505 777 66 01- 0542 647 40 87NİHAT ERGÜNnihat.ergun@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 595 85 75 M. ZAFER ÇAĞLAYANmehmetzafer.caglayan@tbmm.gov.tr Telefon: 0530 514 96 50VEYSEL EROĞLUveysel.eroglu@tbmm.gov.tr Telefon : 0505 746 43 43 FATMA ŞAHİNfatma.sahin@tbmm.gov.tr 0533 271 91 26 EGEMEN BAĞIŞegemen.bagis@tbmm.gov.tr İDRİS NAİM ŞAHİNidris.sahin@tbmm.gov.tr Telefon: 05322 75 76 97 ÖMER DİNÇERomer.dincer@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 348 32 47 HAYATİ YAZICIhayati.yazici@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 242 19 86 - 0505 777 95 34BEŞİR ATALAYbesir.atalay@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 313 49 65ERDOĞAN BAYRAKTARerdogan.bayraktar@tbmm.gov.trBÜLENT ARINÇbulent.arinc@tbmm.gov.tr Telefon: 0532 241 62 55
    NURETTİN CANİKLİ 0533 777 44 44MUSTAFA ELİTAŞ 0 532 232 07 92SADULLAH ERGİN 0505 777 31 10 0(532) 2815770AHMET İYİMAYA 0 532 274 59 20ZAFER ÇAĞLAYAN 0530 514 96 50 Kastamonu Milletvekili Hakkı Köylü: 0505 7773700Isparta Milletvekili Recep Özel 05057773222Konya Milletvekili Harun Tüfekçi: 05057774213Karaman Milletvekili Mevlüt Akgün: 05326018725 5057777000Mersin Milletvekili A.Rıza Öztürk: 05325247309Zonguldak Milletvekili A. İhsan Köktürk 05322926139İstanbul Milletvekili Murat Başesgioğlu: 05326640645 05322047311 – 05326181474
    AYHAN SEFER ÜSTÜN TBMM İnsan Hak. İnc.Kom.Bşk.  0 505 777 54 04
    FAİK TUNAY MİLLETVEKİLİMİZ :                       0 532 454 53 43
    ALİM IŞIK MİLLETVEKİLİMİZ      :                       0 533 626 65 61
    AYŞENUR BAHÇEKAPILI MİLLETVEKİLİMİZ:   0 532 335 42 53
    SİNAN AYGÜN MİLLETVEKİLİMİZ                     0 532 213 10  42
    diğerlerini göster daha azını göster
     

    YanıtlaSil
  120.                Sayın Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.
    Bilineceği üzere biz vatandaşlarınız yıllarca her anlam ve manada sorunlarımızı, dertlerimizi ve içinde bulunduğumuz zor durumları, siz; seçilenlere, yönetenlerimize, dilekçelerimizle; maillerimizle, mesaj ve telefonlarımızla, yasal yollar çerçevesinde anlattık, anlatmaya çalıştık.
                  Peki sizler sesimizi duymadınız mı?,  gereğini yapmadınız mı?  Gereğinde sorunların halledilmesi için gerekli olan kanunları çıkarmadınız mı?  Şimdi burada doğruyu söylemek gerekirse, belki bizlere göre, gecikilmiş olmasına rağmen, çok güzel çalışmaların yapıldığını, gerekli kanunların çıkarılmış olduğunu kabul etmek gerekir. Karşılıksız çeklerle ilgili olarak gerekli düzenlemeler yapılmış olup, insanların cezaevlerine gidişinin önü kapanıp, yeniden çalışmalarına ve hayata dönmelerine olanak tanınmıştır. 02.07.2012 Tarihli 6352 sayılı yasa içeriği çerçevesinde, İİK’ nun birçok maddeleri değiştirilerek, insanların evlerinde kullandıkları, çok lüzumlu  eşyalarının, olur olmaz şekilde evlerinden alınmasının da, önüne geçilmiştir. Ancak burada; affınıza sığınarak ve özür dileyerek belirtmek isteriz ki,   Gerek geçmiş ve gerekse gelecek olan taahhüdü ihlaller konusunda, cezaevine gidişin yolu kesilmemiştir.  Her bir taahhüdü ihlal cezası için, tazyik hapsi adı altında, insanlar 90 gün süre ile cezaevlerine gönderilmektedir. NEDEN? 90 GÜNE KADAR, NEDEN 3 GÜN, 5 GÜN, 9 GÜN DEĞİL Kİ? NEDEN? Peki, bu anlamda ne yapılmıştır? Sadece, taahhüdü ihlalden cezaevinde olanlar, kapalı cezaevlerinden açık cezaevlerine alınmışlardır. Şimdi burada, neden birçok suçlardan salıverilenler var demiyoruz ancak, taahhüdü ihlalden dolayı cezaevlerine gidişinde yolu artık kapansın diyoruz.
                 Sayın Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.
    Elbette ki, bizler vatandaş olarak sorunlarımızı ve sıkıntılarımızı sizlere anlatmaya ve sizlere ulaşmaya çalışmaktayız. Ki; yoksa sizlere akıl vermek haddimiz değildir.  Anayasa Madde 38 içeriğini, şimdi buraya aktarmanın gereği var mı? , Konut dokunulmazlığı Madde 21 içeriğini elbette ki, siz yönetenlerimiz en iyi şekilde bilmektesiniz. Ancak şunu belirtmek gerekiyor ki;  görevini hakkı ile yapan icra görevlilerine, avukatlara bir diyeceğimiz olamaz. Lakin 6352 sayılı yasa çıkmış olduğu halde, eve icraya geliş şekilleri, halen taahhüt imzalatmak için baskılar yapılıyor olması da yaşanan gerçeklerdir. Bu bakımdan, Siz Değerli Yönetenlerimizden ricamızdır. Artık ne olur, taahhüdü ihlalden cezaevlerinde olanlarda çıkarılsın, arananların aranmasına son verilsin. Artık, taahhüdü ihlalden dolayı, cezaevlerine gidişin önü kapansın. İnsanlar; özgürlüklerine, eşlerine, çocuklarına kavuşup, çalışma imkânı bulup, borçlarını ödeyebilsinler. Artık borçlardan ve hacizlerden dolayı intiharlar olmasın. Hiç değilse iki yıl bir erteleme, kısmi olarak idari para cezası, neden olmasın ki?
                 Sayın Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.
    Bizler vatandaşlar olarak sizlere güveniyoruz ve gereğini yapacağınızdan eminiz. Sayın Başbakanımız, bir söyleminde; ‘’ Hiçbir borçlu vatandaşımız, borcundan dolayı, cezaevinde yatmayacak demiştir.’’ Bizler; Sayın Başbakanımıza güveniyoruz. Artık Bakanlar Kurulu Kararıyla, Kanun Hükmünde Kararname ile veya TBMM çatısı altında, sadece; taahhüdü ihlallerin kaldırılması için, gereği neden yapılmasın ki? Gereğini  gerektiği gibi, yapacağınızdan emin olarak, kendim ve tüm taahhüdü ihlalden sorunlu olan, binlerce insan adına, Sayın Başbakanımıza, Bakanlarımıza ve Milletvekillerimize,  saygılarımızı iletip diyoruz ki; Allah sizlerden razı olsun.

    YanıtlaSil
  121. taahüd magduru28 Ocak 2013 12:31

     kardeşim bu vekil gecmişte avukat tabikide öyle diyecek  alacaklı ne olacak diyordu sıkıştırınca böyle diyor duyulmasını istemiyorlar bence sen devam et yılmadan ara diğerlerinide bu ucube yasa kalkacak inşallah ama bir kaç kişiyle olmaz çoğalmamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  122. Sayın sayfa sakinleri
     
     
    Bir konu hakkında size açıklık getirmek istedim bu konu dört, beş,  belki on gündür sayfada mevcut bazı sayfa sakinleri işte 4’. yargı paketinde yok diye ısrarla dile getiriyor. Bazı arkadaşlar 4. yargı paketinde var diye ısrarla dile getiriyor. Sayın Sayfa sakinleri lütfen
     
     
    Şimdi 4. yargı paketinde YOK diyelim yok diyerek mücadeleyi bırakacakmıyız tabi ki hayır daha çok çalışacaz zaten yoksa yok demektir. Gerçekten yoksa bile çalışarak var konumuna getirecez şimdi yok diyerek kaderimizle baş başamı kalacaz hayır elimizden ne geliyorsa. Onu yapacaz burada anlatmak istediğim şey bunlardır. Var, yok meselesi değil
     
     
    Gerçekten varsa bile nasıl olsa var ne diye çalışmanın anlamı yok demek bile kanımca yanlıştır.  Var olan bir şeyi daha da çalışarak büyütmek bizlerin asli görevidir.
    Bizler ve sizler hep beraber bir birlerinizi kırmadan el ele vererek bir şeyler yapmanızı öneririm  
     
     
     
    Bir sayfa sakini kendisini bana ve sayfa yönetimine laf ve kırıcı birkaç kelime yazmış ben cevap bile vermedim sadece sildim bir daha aynı şeyi yazarsa engellemek zorunda kalacaz bilgisine  
     

    YanıtlaSil
  123. aybars arkadaşım her şeyin bi sırası zamanı vardır bende gördüm akşam emin bey yarın görüşürüz dedi daha rahatsız etmenin ne anlamı var bureda bulnan arkadaşlarımız her zaman birbirlerine ellinden geldiğinden daha fazla yardım ediyorlar ama unutmaki bu arkadaşlar gönüllü olarak bize yardım ediyorlar sen hiç bi avukata gidipte danıştınmı adamlar daha sorunu dinlemeden tarifeyi gösteriyorlar burda emin bey olsun cüneyt bey tarık arkadaşım ve hasan abi uğur bey herkese yetişmeye calışıyorlar ve ne zaman arasak gereken yolu gösteriyorlar allah olardan razı olsun ve sen gibi kendini, b ilmezlerin böyle ukela flan gibi laflarını yedirirler insana moral bozma insan gibi yaz isim dahi belirtmesen sana muhakkak geri dönen olur bizler bu sayfayı ve bu kardeşlerimizi böyle bulduk siteye rast gele yazdık ve bize döndüler bi kardeş gurbu gibi herkes birbirine destek olmaya calışıyor haddini bil ve ona göre davran

    YanıtlaSil
  124. taahüd magduru28 Ocak 2013 12:51

     ağzına sağlık bir an önce  çalışmaya başlayalım ben sabahtan beri arayabileceğim yerlere aradım ewet onlarda huzurlu değil bunuda bilin

    YanıtlaSil
  125. aybars arkadaşım her şeyin bi sırası zamanı vardır bende gördüm akşam emin bey yarın görüşürüz dedi daha rahatsız etmenin ne anlamı var bureda bulnan arkadaşlarımız her zaman birbirlerine ellinden geldiğinden daha fazla yardım ediyorlar ama unutmaki bu arkadaşlar gönüllü olarak bize yardım ediyorlar sen hiç bi avukata gidipte danıştınmı adamlar daha sorunu dinlemeden tarifeyi gösteriyorlar burda emin bey olsun cüneyt bey tarık arkadaşım ve hasan abi uğur bey herkese yetişmeye calışıyorlar ve ne zaman arasak gereken yolu gösteriyorlar allah olardan razı olsun ve sen gibi kendini, b ilmezlerin böyle ukela flan gibi laflarını yedirirler insana moral bozma insan gibi yaz isim dahi belirtmesen sana muhakkak geri dönen olur bizler bu sayfayı ve bu kardeşlerimizi böyle bulduk siteye rast gele yazdık ve bize döndüler bi kardeş gurbu gibi herkes birbirine destek olmaya calışıyor haddini bil ve ona göre davran

    YanıtlaSil
  126. aybars arkadaşım her şeyin bi sırası zamanı vardır bende gördüm akşam emin bey yarın görüşürüz dedi daha rahatsız etmenin ne anlamı var bureda bulnan arkadaşlarımız her zaman birbirlerine ellinden geldiğinden daha fazla yardım ediyorlar ama unutmaki bu arkadaşlar gönüllü olarak bize yardım ediyorlar sen hiç bi avukata gidipte danıştınmı adamlar daha sorunu dinlemeden tarifeyi gösteriyorlar burda emin bey olsun cüneyt bey tarık arkadaşım ve hasan abi uğur bey herkese yetişmeye calışıyorlar ve ne zaman arasak gereken yolu gösteriyorlar allah olardan razı olsun ve sen gibi kendini, b ilmezlerin böyle ukela flan gibi laflarını yedirirler insana moral bozma insan gibi yaz isim dahi belirtmesen sana muhakkak geri dönen olur bizler bu sayfayı ve bu kardeşlerimizi böyle bulduk siteye rast gele yazdık ve bize döndüler bi kardeş gurbu gibi herkes birbirine destek olmaya calışıyor haddini bil ve ona göre davran

    YanıtlaSil
  127. sayın : usaktur.


    konuyu kapatılım  ve boş verelim belki o arkadaşımız biraz tezcanlı ve o anki moreli bozuktur. veya canı çok yanmıştır. boş verelim sağlık olsun deyip gecelim

    YanıtlaSil
  128. Alperentahakara28 Ocak 2013 14:26

    TELEFON KENDİSİMİ ÇIKIYOR ACABA BAZILARI TELEFONDA KONUŞMAK BİLE İSTEMİYOR MERAK ETTİM.BİZDE ARASAK NEDEMEMİZ GEREKİYOR.

    YanıtlaSil
  129. emin abi sayfanızı yakından takip ediyorum,ve dediklerinizi yapmaya çalışıyorum.çoğunuda yaptım diyebilirim yaptıklarımı söylemek için yazmıyorum emin olun,allah sizden razı olsun,bize yol gösteriyorsunuz,emin abi yukarıda yazdığınız yazı için teşekkür ederiö,şimdi bi sorum olacak,yargıtay bu kararı ne zaman vermiş,çünkü çoğu arkadaşımız taahhüd verirken başımıza gelebilecek cezai işlemleri okudum diye imza atmamıştır,eğer yargıtayın bu kararı geçmiş senelere dayanıyorsa,bize bi kapı açılabilir,biz başımıza böyle bişey geleceğini bilmiyorduk diye itirazda bulunabiliriz,bu konuda bizi aydınlatırsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  130. çok teşekkür ederim değerli dostum...

    YanıtlaSil
  131. AHMET CEYLAN28 Ocak 2013 15:47

    DEĞERLİ ARKADAŞLARIM AZ ÖNCE HAKKIMDA BİR TAAHHÜDÜ İHLAL DAVASI AÇILDI 21 MART A GÜN VERMİŞLER BEN ÖDEMEM GEREKEN KISMIN 6000 TL NİN 4500 TL SİNİ ÖDEDİM NE YAPMALIYIM İLK DURUŞMADA HAPİS CEZASI ÇIKAR MI

    YanıtlaSil
  132. taahüd magduru28 Ocak 2013 17:08

     aynen kardeşim 3 ay yapıştırıyorlar ben 6 doyaya itiraz ettiğim halde hepsinden ceza aldık vicdansız bunlar hakimler savcılar

    YanıtlaSil
  133. avukat mağduru28 Ocak 2013 17:19

    Selam Arkadaşlar Tahüdden dolayı  şu tarihde imza attım  11/07/2012 .
    Mahkemem olmadı GBT de Aramam cıkma olanaslığı varmı bu konuyla ilgili .

    YanıtlaSil
  134. salih demiralay28 Ocak 2013 17:22

    sıkm a canını be kardeşim inşallah ozamana kadar bu cezalar bitecek sen rahat ol daha mahkeme olcak kesinleşcek uzun zaman var ozamana kadar çoktan halli olur bu iş diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  135. bakın elimde 326  Yargıtay kararı var bunların tarihleri 1998 başlıyor 2012 kadar ama mutlaka duruşmadan önce yapılan eksiklikleri belirmeniz gerekiyor aksi takdirde pek fazla sonuç alınamıyor.  Sebep ise bu davaların şikâyete mahsus dava olması kişiler arasındaki dava ceza davası bu sebep ile Yargıtay yolu kapalıdır.  Ama icra ceza hakimleri Yargıtay kararlarını değerlendiriyor.

    YanıtlaSil
  136. saolasın emin abi,abi banka borcumdan dolayı taahhüd vermiştim ama icra müdür yardımcısının yanında imza atarken bana söylendi ama,ben okudum ve cezai işlemleri biliyorum die yazıp imza atmadım,sadece isim soyisim tc imza attım,abi sizden ricam bun konuyla ilgili yargıtay kararını bana gönderir misiniz?faceden ekledim sizi kabul edip oraya gönderirseniz,en azından şansımı denemek istiyorum,eğer becerebilirsem diğer arkadaşlar içinde örnek teşkil edebilir..cevabınızı bekliyecem..

    YanıtlaSil
  137. Sayfa dostlarım yarım saat önce,başta bülent arinç,Fatma şahin, sadullah ergin,salih kapusuz,hüseyin çelik  nihat zeybekçi,yalçın akdoğan salim uslu,nurettin canikli eşimin adına çok güzel bir yazı yazdım imeline gönderdim.kadınların mağduriyetini anlattım.2004-2010 arası bu partide eşim kadın kollarında bende ilçe bşk yardımcılığı yaptım inşallah ses getirecek

    YanıtlaSil
  138. emin abicim iyi aksamlar

    YanıtlaSil
  139. avukatmağduru28 Ocak 2013 18:34

    teşekkürler emin bey..
    benim avukat eskaza 2. taahhüde dava açmaya kalkarsa elimde bulunsun bu. kadın benle başetmek için kanun çiğnemekten çekinmiyor.

    YanıtlaSil
  140. arkadaşlar  herkese selamlar
     benim bi sorum olacak  bi alacaklıma  tahüt verdim

    ilk taksidim  15/11/2012   kendi hesabına gönderdim  
    tabi diğer taksitleri ödeyemedim hakımda acılmış tahüt cezası gözükmüyor
    bu 90 gün içerisinde şikayet etmek zorululuğu ne zaman doluyor

    selamlar

     

    YanıtlaSil
  141. taahüd magduru28 Ocak 2013 19:01

     kardeşim rahat ol hiç bir sıkıntı çıkmaz mahkemeye gcıkmadıysan sorun yok

    YanıtlaSil
  142. taahüd magduru28 Ocak 2013 19:07

    inşallah ama zannetmiyorum ben onların vicdana sahip insanlar değil ben az önce açtım agzımı yumdum gözümü gerekeni söyledim 

    YanıtlaSil
  143. avukat mağduru28 Ocak 2013 19:08

    tsk ederim uyap giriyorum mahkemmme tarıhı yazmıyor mahkeme olsaydı uyapda cıkarmıydı kardeşim b,ilgin varmı 

    YanıtlaSil
  144. taahüd magduru28 Ocak 2013 19:38

     benim bildiğim uyapta mahkeme günü görünür

    YanıtlaSil
  145. Ya arkadaşım sen taahhhüt mağdurun senin böyle bir hakkın varmı kardeşim senin onlara ağzını açıp gözünü yumman bizim bütün emeklerimizi sıfıra düşürür kardeşim mağdur pozisyonundayız şimdi eğer mağduriyetini bürokrasi diliyle anlatırsan sonuç alırsın,yoksa bizim önümüzü kesmekten başka bir şey yapmasın lütfen kardeşim bu işin işleyiş şekli bu sen onlara bir daha tlf ederken lütfen uslup hatası yapma yoksa olacak işlerde senin yüzünden olmaz.Sabret bu insan selinin önüne geçemeyeceklerdir bu bir sosyal patlamadır kardeşim amaç doğru kanaldan doğru yetkililere ulaşmak bizde onu yapıyoruz biz kimiz onlara ağzımızı açıp gözümüzü yumacağiz hem mağdur rölünde olacaksın hemde kızacaksın yok kardeşim sen öfkene sahip ol biraz beklemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  146. taahüd magduru28 Ocak 2013 20:18

     sen kardeşim haksızsın bu benim görüşüm bak ne yaptılar örgütcüler hapiste açlık grevi yaptılar olan vatan hainleri pkklı  ları dışarıya cıkardılar sende sesini yükselteceksin hakkını arıyacaksınki hakkını alasın oldumu

    YanıtlaSil
  147. Ahmethacioglu28 Ocak 2013 20:47

    İki haftadır milletvekillerimize ve bakanlara ne mailler gönderdim bir ben bilirim.mail heaplarım aşırı yüklenmeden limitlerini doldurdu..Ama bir Allahın kulu  bir vekilim hey be vatandaşım sen bu mailleri iyi güzel yazıyorsunda al sana bu da cevabı demedi..Ne olumlu ne olumsuz..Ama ben yılmadan gene yazmaya devam edeceğim..Hakan Şükür e bile açıklamalar yaptım bizlere yardım etmesini istedim. 

    YanıtlaSil
  148. sayın :  noyan sana tel. cevap verdim ama o işler için senimle grş. lazım

    YanıtlaSil
  149. sayın Haniball007



    bakın burada nemli olan şu siz icra müdülüğüne gitmiş iseniz ve orada taahhüt imzalamışsanız hiç bir işe yaramaz ( çok zor ) sebep ise sizin icra müdülüğüne ne amaçla gitdiğiniz önemli şayet haczi esnasında taahhüt vermiş iseniz o zaman ( okudum- kabul ediyorum -  hukuki cezai sorumluk anladım - ihtirat yapıldı  ) diye bu kelimelerin bir tanesi  olup ve altına imza atmış iseniz yapaçak bir şey yok demektir.

    YanıtlaSil
  150. sayın ahmet ceylan


    sizlere soracağım sorular var 1. taahhüt nerde verdiniz  2. taahhüt tarihiniz ne zaman (ödeme trh. ) 3. ödeme yaptığınız 4.500.tl parayı kime yaptınız (alaçaklıyamı - icra müd.- avukatamı ) 4. yapmış olduğunuz 4.500. tl borçlu olduğunuz icra dosyasına (tahsilat bildirimi yapmışlarmı) *    bana bunların cevabını bildire bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  151. deniz ısık28 Ocak 2013 21:31

    arkadaslar 4.yargı paketi bu haftamı genel kurula gelecekti?bilgisi olan arkadaslar cevap verirse memnun olurum.

    YanıtlaSil
  152. taahüd magduru28 Ocak 2013 23:01

    nerde bu millet nerde bu devlet kurtaran yokmu mağdurları kise yok sitede birlikten kuvet doğar nerdesiniz kardeşler arkadaşlar 

    YanıtlaSil
  153. deniz ısık28 Ocak 2013 23:18

    yok herkes uyuyo galiba

    YanıtlaSil
  154. abi sen istanbuldamısın

    YanıtlaSil
  155. Selam site sakinleri.Bugün finansbanka olan borcumuzdan dolayı eşim taahhüt vermişti ve kapıya iki kere polis gelmişti bilenler bilir.cuma finansbank genel müdürüne mail attım ve bu sabah eşimi aramışlar.taahütr birşey yapamayız yasa prosedür işler müdahale edemeyiz emişler.Ama taahhüt ettğiiniz borçtaki tüm ek ücretleri faizi elan indirdik dediler.bunu ödeyin hatta 3 taksitte ödeyebilirsiniz demişşler.yani 8000 tl lik borcu 4000 tlyr indirmişler.siz bir miktar yatırın ozaman iyi niyetiniz göz önünde bulundurulup davadan vazgeçilebilir demişler.neyse enazından 4000 TL gibi bir yükten kurtulduk.bu da birşey.

    YanıtlaSil
  156. taahüd magduru29 Ocak 2013 12:09

    EVET BAKIYORUMDA HERKES ÜMİDİ KESMİŞ KİMSE BİŞEY YAZMIYOR SİTEDE İNSAN YOK BİZDE OLMAYALIM ARTIK BAŞIMIZA GELENİ ÇEKERİZ NE YAPALIM ŞERİATIN  KESTİĞİ PARMAK ACIMAZMIŞ  

    YanıtlaSil
  157. taahüd magduru29 Ocak 2013 12:13

     yok kardeşim ben denizlideyim i

    YanıtlaSil
  158. ARKADAŞLAR SİTEMİZİN BAKIMI TAMAMLANMIŞTIR YAZIMA AÇIKTIR.

    YanıtlaSil
  159. taahüd magduru29 Ocak 2013 12:19

    bozukmuydu kardeşim sitemiz kimse yok bende karamsarlığa kalımıştım 

    YanıtlaSil
  160. taahhüt mağduru kardeşim sıra sanada gelecek sabret,doğru kanallara ulaşmaya bak ağla sızla kendimi intihar edecem de ama sakın uslup hatası yapma mağdur rolündesin şu an yaslalaı onlar düzenliyor.sosoyal cinnet getirecem de bir bidon benzin al kendini usulenyakmaya çalış bak nasıl sesine kulak verirler.ama aslında kendini yakma pozisyonuna girme ses getirme erbabında bu senin onlara kızman yerine koskocam medyatik olursun  hak kızmakla aranmaz doğru kanal kardeşim biliyorum sıkıntını onların kime ne yasa çıkaracağı biziilgilendirmez amaçbiz nasıl bu pislik yasadan kurtulur ona bakacağız kardeşim.sabter bu hafta iyi haberler alacağından eminim.sabır.

    YanıtlaSil
  161. yazılar düşmüyordu sıkıntı yok  oyüzden kimse giremiyordu halloldu

    YanıtlaSil
  162. Ahmethacioglu29 Ocak 2013 12:35

    Nedir ya son gelişmeler bilen var mı? meclis çalışmalarında bizimle ilgili bir yapılanma var mı? Benim yazdığım milletvekilleri yazılanları okumuyor mu acaba?Neden hiç bir yanıt yok? Bilgi vermiyorlar dışarıya..

    YanıtlaSil
  163. arkadaşlar meclis bu günmü toplacak bilgisi olan var

    YanıtlaSil
  164. SAYIN : taahhüd. mağduru



    sitede ufak takılma vardı asi arkadaşımıza bildirdim düzeltti teşekürler asi kardeş

    YanıtlaSil
  165. taahüd magduru29 Ocak 2013 13:09

     emin ol  kardeşim var sıkıştırırsak cıkacak elbette ben olduğunu duydum bir yetkiliden

    YanıtlaSil
  166. taahüd magduru29 Ocak 2013 13:11

    asi seni seviyoruz abim bunu bil  aşağı yukarı 15 aydır beraberiz 

    YanıtlaSil
  167. Kanun No: 2004  İcra ve İflas Kanunu (İİK) K. Tarihi: 09.06.1932 R.G. Tarihi: 19.06.1932
     
     
    Hapis ile tazyik:
     
    Madde 76 -  Mal beyanında bulunmayan borçlu, alacaklının talebi üzerine beyanda bulununcaya kadar icra mahkemesi hâkimi tarafından bir defaya mahsus olmak üzere hapisle tazyik olunur. Ancak bu hapis üç ayı geçemez.
     
     
    Değerli arkadaşlar bu davayı 10.000 avukattan 1. avukat açabilir dava aşamasında veya duruşma esnasında veya ceza alsanız bile arama kararı hakkınızda çıksa bile yakalansanız bile yakalayan polis karakolu sizin önünüze bir A/4 KAĞITI İLE KALEM VERİR. Bir mal beyanında bulunun SELBESTSİNİZ DER,
     
     
                                             ( ÖRNEK DİLEKÇE )
     
     
    ... İCRA MÜDÜRLÜĞÜ’NE
     
     
    DOSYA NO                           :
     
    MAL BEYANINDA
    BULUNAN (BORÇLU)       :
     
    KONU                                   : Mal Beyanımız Hakkındadır.
     
     
    AÇIKLAMALAR                 :
     
    1-) Alacaklı tarafından yukarıda esas numarası ve icra müdürlüğü belirtilen icra dosyası ile aleyhime yapılan icra takibi ile ilgili olarak yasal zorunluluk gereği süresinde mal beyanında bulunuyoruz.
                    
    2-) Borcu kabul ediyorum üzerine kayıtlı olmak üzere hiçbir menkul ya da gayrimenkul mal bulunmamaktadır. Geçimini, eş dostlarımın yardımları ile sağlamaktayım ileride çalışmaya başlayınca icra dosya Borcumu ödeyeceğim …./……/ 2013
     
     
     
     
                                                                                      Mal Beyanında Bulunan
                                                                                  
     
     

    YanıtlaSil
  168. DEYERLİ ARKADAŞLAR HİÇ KİMSE UMİDİNİ KIRMASIN FAKS TEL MAİLE DEVAM EDELİM KİMSE UMUTSUZLUGA DUŞMESİN   ÇIKARINCAYA KADAR DEVAM ALLAH YARVE YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN

    YanıtlaSil
  169. SAYIN SAYFA SAKİNLERİ



    sayfada bulunan bir çok arkadaşımız benden ilğili kanun maddesinin açıklaması ile berber itiraz ve gerekli dilekçeleri yazmamıda rica etmişlerdir MAĞDUR ARKADAŞLARINIM HATIRINI KIRACAĞIMA KAFAMI KIRARIM DAHA İYİ :)

    YanıtlaSil
  170. Değerli arkadaşlar, sitemizde yaşanan geçici sorundan dolayı, sizlere günaydın diyemedim. Kusuruma bakmayın. TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından, aranızdayım; katılımcıyım ve gözlemciyim. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  171. BEN DE TAAHHÜT MADURUYUM 5 GÜNLÜK İZNİM VARDI BUGÜN YENİDEN TESLİM OLACAĞIM. 5 GÜN İŞ ARADIM AMA BULAMADIM BİR BUÇUK MİLYAR BULSAM BİR DE İŞ BORCUMU TAKSİTLENDİRİP ÇIKACAKTIM AMA KİMSEM YOK ANAM BABAM ÖLDÜ AKRABALAR UNUTTU GERİ TESLİM OLUYORUM. ÇIKINCA DEVLET SAHİP ÇIKSA DA BORCU ÖDESEK. BORÇTAN KAÇMIYORUM AMA İŞ BULAMIYORUM. KENDİM EVLENDİM ÖYLE BORÇLANDIM KEŞKE EVLENMESEYDİM BANA DA BİR YOL GÖSTERİN ASİ ABİ beni de bilgillendirir yol gösterirseniz sevinirim.Kimsem yok çaresizim borç yüzünden yuvam çocuğum da beni terk etti yuvam yıkıldı. başbakanımız ç0cuk diyor ama ailelere iş geçim sağlamıyor. başbakanımız da bizleri görse keşke

    YanıtlaSil
  172. Arif Demir kardeşim bu yazını insan hakları inceleme komisyonuna hem faks çek hemde postayla gönder kardeşim moralini bozma,bu sıkıntılar hepimiz için geçerli  aile ve sosyal politikalar bakanına mektup yaz buralara sıkıntını yazmakla bizleri biraz daha kahrediyrosun arkadaşım.çözüm mecliste.

    YanıtlaSil
  173. Ahmethacioglu29 Ocak 2013 15:46

    sizede merhaba :) ALLAH yar ve yardımcımız olsun..İnşallah bu dertlerimiz en kısa zamanda biter..

    YanıtlaSil
  174. deniz ısık29 Ocak 2013 16:24

    arkadaslar gunluk gorevimi yerine getirmek uzere yetkililere vekillere maillerimi ve mesajlarımı attım.4.yargı paketinin ne zaman meclise geleceginden bilgisi olan arkadaslarım varsa ve bilgi verirlerse sevinirim.

    YanıtlaSil
  175. arkadaşlar araması olanlar için otobüs yolculuğu sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  176.  SELAMLAR EMİN BEY.BEN Bİ ARKADAŞIM ADINA SİZE Bİ SORU SORACAKTIM.KENDİSİ DE TAAHHÜD MAĞDURU.Bİ DAVADAN CEZA ALDI DİĞERİ DE 2 TANE ARA DURUŞMA GEÇMİŞ VE 3.SÜ DE ŞUBAT AYINDA.AMA BU TAAHHÜDÜ VERİRKEN SADECE İCRAYA GELDİKLERİNDE KORKUDAN TAAHHÜD VERMEYİ KABUL EDİYORUM DEMİŞ SONRADAN AVUKAT ONA TAKSİTLENDİRİLMİŞ LİSTEYİ TEBLİĞ ETMİŞ,YANİ TAAHHÜD İMZALARKEN OLMASI GEREKEN KURALLAR OLUŞMAMIŞ,KENDİSİ DE ŞU AN BU DOSYAYA NASIL İTİRAZ EDEBİLCEĞİ HAKKINDA SİZDEN BİLGİ RİCA EDİYOR.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  177. Ya taahhüt mağduru kardeşim bazen güldürüyor bazende ağlatıyorsun imdat freni çekmen bile çok anlamlı kardeşim sıkıntı hepimizi başında amaç doğru kanallara ulaşmak senin çabanın değeri bu sayfalarda tartışılmaz  sabret inşallah bizi bir yere sıkıştıracaklar.buna emin ol bu sosyal patlamaların sesi onları merhamete getirecek güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  178. deniz ısık29 Ocak 2013 16:33

    normal sartlarda olmaz ancak yeni icisleri bakanı otobuslerde bile kimlik kontrolu yaptıran biri gecmiste boyle uygulamaları vardı sen dikkatli ol biletini en azından baska isimle al

    YanıtlaSil
  179. HAYIR SİBEL SADECE UÇAK YOLCULU SORUN OLUR

    YanıtlaSil
  180. zaten çekindiğimiz nokta o işte otobüs araması...sağolun teşekkürler

    YanıtlaSil
  181.  SELAMLAR EMİN BEY.BEN Bİ ARKADAŞIM ADINA SİZE Bİ SORU
    SORACAKTIM.KENDİSİ DE TAAHHÜD MAĞDURU.Bİ DAVADAN CEZA ALDI DİĞERİ DE 2
    TANE ARA DURUŞMA GEÇMİŞ VE 3.SÜ DE ŞUBAT AYINDA.AMA BU TAAHHÜDÜ
    VERİRKEN SADECE İCRAYA GELDİKLERİNDE KORKUDAN TAAHHÜD VERMEYİ KABUL
    EDİYORUM DEMİŞ SONRADAN AVUKAT ONA TAKSİTLENDİRİLMİŞ LİSTEYİ TEBLİĞ
    ETMİŞ,YANİ TAAHHÜD İMZALARKEN OLMASI GEREKEN KURALLAR OLUŞMAMIŞ,KENDİSİ
    DE ŞU AN BU DOSYAYA NASIL İTİRAZ EDEBİLCEĞİ HAKKINDA SİZDEN BİLGİ RİCA
    EDİYOR.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  182.  SELAMLAR EMİN BEY.BEN Bİ ARKADAŞIM ADINA SİZE Bİ SORU
    SORACAKTIM.KENDİSİ DE TAAHHÜD MAĞDURU.Bİ DAVADAN CEZA ALDI DİĞERİ DE 2
    TANE ARA DURUŞMA GEÇMİŞ VE 3.SÜ DE ŞUBAT AYINDA.AMA BU TAAHHÜDÜ
    VERİRKEN SADECE İCRAYA GELDİKLERİNDE KORKUDAN TAAHHÜD VERMEYİ KABUL
    EDİYORUM DEMİŞ SONRADAN AVUKAT ONA TAKSİTLENDİRİLMİŞ LİSTEYİ TEBLİĞ
    ETMİŞ,YANİ TAAHHÜD İMZALARKEN OLMASI GEREKEN KURALLAR OLUŞMAMIŞ,KENDİSİ
    DE ŞU AN BU DOSYAYA NASIL İTİRAZ EDEBİLCEĞİ HAKKINDA SİZDEN BİLGİ RİCA
    EDİYOR.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  183. abi hiçbi gelişme yokmu meclis nezaman toplanıyo

    YanıtlaSil
  184. SAYIN ARKADAŞLAR

    MÜJDE  VEREYİM İSTEDİM  BİRAZ  ÖNCE  TBMM  TV   AKP  GURUP  VEKİLİ  YARIN  ASKERİ VE DİSİPLİN  SUÇLARI  İLE İLGİLİ DEĞİŞİKLİK  ÖNERGESİ VAR  BİLGİNİZE

    YanıtlaSil
  185. meraba emin bey 4.yargı nezaman meclise geliyo bilginiz varmı 

    YanıtlaSil
  186. ahmet yıldız29 Ocak 2013 17:21

    mağdur arkadaşlar özelilkle mecliste bülent arınç ve bakan fatma şahin başta olmak üzere sesimizi mutlaka duyuralım ama hergün taciz edercesine yapalım yoksa başka yolu yok bu işin. allah herkesin sabrını arttırrsın inşallah

    YanıtlaSil
  187. ahmet yıldız29 Ocak 2013 17:24

    noyan arkadaşım askeri disiplin suçu ile bizim ilgimiz ne anlamadım ?

    YanıtlaSil
  188. Ahmethacioglu29 Ocak 2013 17:25

    bizmle ne ilgisi var sayın noyan ? İlgi si varsa çok iyi bir açıklama yaparmısınız?

    YanıtlaSil
  189. (Aaron) Erhanatak29 Ocak 2013 17:28

    siz yinede bir tanıdığınızın tc kimlik numarasını ezberleyin ve oyle bır uygulamada o tc numarasını verın tabııı bu arada diğer bilgileride öğrenin  bu kimliğe ayit tc numarasını verdınızmı bı sorun yasamazsınız bu sekılde

    YanıtlaSil
  190. Ahmethacioglu29 Ocak 2013 17:28

    Bence olmaz..arama olmadığı sürece..

    YanıtlaSil
  191. anladığım  şu  1 madde   bedelli askerlik  2 madde  disiplin sucu dedi  tahut cezaları   displin ve teyzik hapisleri aynıdır

    YanıtlaSil
  192. Ahmethacioglu29 Ocak 2013 17:36

    Aynıdır ama askeri demediniz mi? askeri kurallar ile sivil kurallar aynı mı?

    YanıtlaSil